Ja, ik loop nooit met spikes trouwens (geen nood aan omdat ik niet me focus op de korte sprint om speciaal schoenen te kopen voor de baantrainingen, zero drop volstaat prima voor de 10-12km interval die ik op de baan loop), dus baseer dit alleen op wat ik weet van horen/zien/etc en als ik ernaast zit, hoor ik het altijd graag (zoals altijd).
Deze discussie bevestigt voor mij helemaal mân punt
Haha ja dacht net hetzelfde. Dat is net het punt lol
En, hoe is het afgelopen?
Ik wist niet dat ouders moesten betalen om in R.onald McDona.ld huizen te verblijven. Ik had aangenomen dat dat soort van bij de donatie inzat.
Ooooh dan ga ik hierbij mân maandelijkse donatie opzeggen.
Jeetje wat erg. Heb ze net een mail gestuurd, ben benieuwd hoe snel dit wordt afgehandeld.
Zelfs de schoonmaak wordt gedaan door vrijwilligers. De familiehuizen zitten nooit in onze schoonmaakcontracten met ziekenhuizen. Alleen nu in covid worden we er apart extra voor ingeschakeld en betaald (vanuit het ziekenhuis).
Edit: waar het ziekenhuis ook weer subsidie voor krijgt vanuit de overheid, omdat het op kostenplaats Covid wordt geboekt.
Ik dacht ook dat dat fonds een goed doel. Al het geld wat de gele M uit dat fonds betaalt kunnen ze ook weer als goed doel bij de belasting declareren. Behalve het âgoedeâ imago gaan ze er nog veel meer op vooruit.
Ik ga het maar gewoon zeggen: ik vind water niet lekker.
(Ik drink het wel soms, zoals nu, en ik snap niet dat mensen de hele ganze dag water kunnnen drinken)
@EliSu Koffie, thee, frisdrank lust ik wel gewoon. Ik drink wel veel water met prik, want dan vind ik het beter te drinken dan âgewoonâ uit de kraan. Ik kan natuurlijk niet heel de dag sapjes en cola drinken
@inezweski Laat ik het zo zeggen, in sommige gebieden vind het water uit de kraan beter te doen, maar ik drink het nooit voor mân plezier.
Ik vind water ook niet lekker. Enige moment dat ik aan de hoeveelheid water per dag kom is als het echt super warm is buiten. Of ik moet echt hele erge dorst hebben.
Ik heb wel tijdens het werk altijd een fles water staan maar kost mij vaak moeite die op een dag leeg te krijgen. Ik drink sowieso best weinig op een dag heb ik al sinds ik jong was.
Maar vinden jullie water dan echt ergens naar smaken? Ik vind het niet vies maar ook niet lekker want het smaakt gewoon naar niks naar mijn idee.
Ja smaakt naar niks en daardoor een beetje saai of zo. Met citroen of zo er in dan vind ik het nog wel lekker.
Ik vind water ook niet lekker! Ik drink wel veel water maar dus wel met tegenzin. Ik kan het minder snel drinken en heb ook echt nooit âzinâ in water. Ik snap het ook nooit als mensen zeggen dat als ze echt dorst hebben dat ze dan water willen? Als ik echt dorst heb wil ik een groot glas cola met ijsblokjes
Ik vind water echt de beste dorstlesserâŠlekkerâŠhet is water, ik bedoel hahaâŠhet heeft geen smaak (tenzij je in Alphen ad Rijn woont waar t letterlijk naar chloor smaakt uit de kraan ).
Niet alleen in Alpen a/d Rijn
Nog erger als je ergens frisdrank besteld en ze doen er chloor water ijsblokjes in.
Yum, cola met een vleugje zwembad
Ik dacht dat water echt wel smaak heeft? Vind bijvoorbeeld spa echt niet lekker, maar chaufontaine ofzo wel. En het water bij mij thuis smaakt anders dan bij familie. Ligt aan de kalk en mineralen enzo dacht ik.
Water vond ik pas echt lekker toen ik het warm ging drinken. En ben langzaamaan ranja afgaan bouwen.
Ik vind ook dat het subtiele andere smaken heeft, vooral bronwater dan. Maar ik moet zeggen dat ik het niet per se beter of slechter vind, gewoon anders. Behalve Dasani (is ook geen bronwater, I know) dat is echt het water van de duivel, gatver.
Echt precies dit. Op 60 graden in de waterkoker koken, 5 minuten laten staan en dan is het precies net drinkbaar. Nooit gedacht dat ik water lekker zou gaan vinden, maar nu op deze manier wel.