Impopulaire meningen #3

Hahahhha true

Nou oke het is dat ik mijn eigen post niet kan verplaatsen anders had ik graag aan jullie wensen voldaan

1 like

Soms hoop ik dat mijn fiets gestolen wordt omdat dan van die stoere bike hunters mijn fiets gaan opsporen, lijkt me ook leuk als ze dat dan gaan filmen en om dan de reactie van de dief te zien :smiling_imp:

6 likes

Waar haal ik die bikehunters vandaan? :joy:Mijne is gejat :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

3 likes

Wow haha huh ik ken dat hele concept ook niet. Klinkt wel grappig.

Waarom heb ik het idee/voorgevoel dat jij dat allemaal kan

Twilight. Sorry maar vindt het zo leuk die films. Ik weet dat ze slecht zijn maar juist daarom ook. Love it.

26 likes

Same. Dikke crush op Rpattz en had Bella’s kledingsmaak (haarband, opalen ring om duim, houthakkersoverhemden) en vond Kristen Stewart de shit. Was een leuk tijdperk, no shame.

5 likes

Is in mijn ogen nog steeds waar hoor :heart_eyes:

5 likes

Was dat nou trouwens nep dat kristen en Robert een koppel waren? Ben daar nog steeds niet helemaal over uit :thinking:

1 like

Voor mij mag Megan Thee Stallion elke dag twerken en Yung Miami ook. Ik wil het ook kunnen

4 likes

Ook voor mij nog steeds een mysterie haha.

Noem het geen spikes of kickse :roll_eyes: het zijn sportschoenen. Voetbalschoenen. Hardloopschoenen.

6 likes

Spikes zijn wel wat anders dan sportschoenen of hardloopschoenen hoor haha

8 likes

Haha, lekker 10 km hardlopen op je spikes :joy:

2 likes

Kan, zolang je op de atletiekbaan blijft.

3 likes

@tessel Haha precies. En enkels van rubber hebt zonder die demping van een normale zool.

3 likes

De baan is je demping, luf baantrainingen (en die heb ik met regelmaat) :grin: :grimacing:

Maar is 10km rennen op spikes niet funest voor je enkel? Aangezien je daar wel wat meer met je hele voet loopt ipv bij een sprint.

1 like

Er zijn wat verschillende varianten van spikes en waar je ze kan plaatsen onder de schoen precies om de reden wat jij zegt; bij sprint loop je anders (qua stapgrootte/voetplaatsing etc) dan middellange afstanden op de baan.

1 like

Ah ja dan begrijp ik het! Ik heb alleen maar sprint gedaan dus ook alleen maar daarvoor spikes gehad. Maar wel logisch natuurlijk dat je voor elke afstand op de baan spikes kan hebben.

1 like