Impopulaire meningen #3

Ik kan er nog steeds niet over uit hoe achterlijk Airpods eruit zien en dat mensen er vrijwillig mee rondlopen. Er zijn toch veel mooiere (en betere) draadloze oordopjes voor dat geld?

39 likes

Maar dat kan toch ook met bluetooth?

Ik snap al die vaasjes met graan die je overal in het interieur van mensen ziet (met name influencers) echt totaal niet. Vind het zo lelijk, zo’n uitgedroogd bossie in je huis :x:

29 likes

Ff gegoogled en ja :joy: :joy: Vind het net graan (en heb ook meerdere youtubers het ook al graan horen noemen)

3 likes

Mijn kat vind die graan dingen ook ‘geweldig’ :joy:
Alles weg moeten gooien want meneer is als een dolle er mee tekeer gegaan.

Weet je ook welke? Heb er 2 getest van JBL via de Reviewclub maar was echt ruk. Nu spaar ik dus voor ear-pods, m’n m’n bedraadde oordopjes van Apple vind ik ook top.

Ik heb nu een jaar draadloze van QCY (van bol gekocht) en vind ze nog steeds superfijn!

Ik ga die even opzoeken dank je!

Deze dingen bedoel je zeker :joy:
Ik vind dat ook heeelemaal niks.
Was laatst bij de Kwantum en ze hadden gewoon een halve afdeling met die uitgedroogde meuk.

7 likes

Hoe houd je die dingen schoon, na een tijdje ligt daar toch heel veel stof op? Maar even swifferen maakt ze stuk denk ik

3 likes

idd echt stofnesten zijn het volgens mij. :joy:

In sprayen met haarlak en af en toe buiten uitschudden. Valt echt reuze mee!

6 likes

Ja m’n ouders hebben die dingen ook, volgens mij kan je ze maar beter niet aanraken. Ik moet zeggen dat ik het zelf bestwel leuk vind. Maar ik vind droogboeketten sowieso wel leuk.

2 likes

Jazeker, die dingen. Je ontkomt er ook echt niet aan, ging net even door mijn youtube scrollen: alleen maar pluimen :no_mouth:

Samenvatting

31 likes

Ik snap gewoon echt niet waarom mensen naar programma’s als ‘ Over mijn lijk’ en ‘Dokters’ en dat soort dingen kijken. Het voelt voor mij echt als zó’n rare ‘ interesse’ om naar zulke verdrietige dingen te kijken. Ik was laatst bij een vriendin te eten die ging een stuk terugkijken, dus ik zei: “ ik wil dit niet zien, voel mij daar totaal niet prettig bij en vind het ook onnodig om naar te kijken”. Zij begreep mij totaal niet en zei dat het ook ‘mooi’ kan zijn. Ik ervaart dat dus totaal niet zo.

19 likes

Ik kan me voorstellen dat het voor naasten misschien mooi kan zijn om te zien, maar verder… Nee

1 like

Ik vind Yankee candles echt om te janken
Die lelijke vorm van de pot en dat deksel doen me altijd denken aan Rivièra maison.

Echt burgertruttenkaarsen. 20 euro neertellen zodat je huis ruikt naar een pickwick theezakje.

NMSMVPE

66 likes

Nu ben ik wel benieuwd wat hét kaarsen merk dan is volgens jou?

Ik was altijd fan van Yankee (nog steeds wel), maar ik zou dan Woodwick zeggen! Yankee heb ik bij de laatste jars vaak slechte geurafgifte.

Sowieso Diptyque. En dit is mijn andere lievelings:

5 likes