Impopulaire meningen #3

M’n ex had een dure boxspring aangeschaft en de topper zakte helemaal in. Toen een andere gekocht en die was nog erger, als je daar met z’n 2en in slaapt en je hebt verschil in gewicht zakt 1 kant veel meer in. Daardoor rolt 1 dus hele tijd naar de kant die meer ingezakt is. Sliep voor geen meter. Maar niet elke boxspring heeft een topper dacht ik?

Ik vind spijkerrokjes zo stom. In elke denkbare maat, kleur en stijl.

19 likes

Ik heb waar ik ook te logeren kom of overnacht altijd last van mn rug als het een echt bed is :sweat_smile:

IKEA geurkaarsen. Kost geen drol en geeft veel geur af. Ben fan van vanille en kaneel. Die kun je zowel in glas als in grote waxinelichten kopen. Ik koop meestal die die waxinelichten in verpakkingen van 6.

5 likes

@Ferngully ja bah. Ook bij kinderen vind ik het stom. Ik heb dat in het verleden gedragen met een legging eronder WHY😭 geen witte godzijdank maar ugh.

2 likes

Oh dat deed ik ook hoor toen ik nog samenwoonde! Niks geks aan.Super chill juist.Ook wel een beetje omdat we niet dezelfde dingen aten (hij wou het liefst 3 keer per week pasta eten en daar ben ik niet heel gek op en het liefst elke dag vlees).Dus we stonden ook regelmatig boven onze eigen pannen tijdens het koken haha.Maar ik vind eten ook gewoon belangrijk,eten is voor mij echt genieten.Sta gerust 2 uur in de keuken voor mijzelf,mooi de tafel dekken en kaarsjes aan.Huur nog net geen sommelier in om een leuk verhaaltje te vertellen over de wijn die ik voor een paar euro hij de Appie heb gekocht :joy:

2 likes

Ze lijken me ook niet heel comfortabel want het lijkt of je niet echt een hele grote stap kunt maken als je zo een rok aan hebt. Tenzij het een wijde spijkerrok is

En nog ff over geurkaarsen. Dit ook? Dit lijkt toch net op een pot zelfgemaakte jam ofzo.

2 likes

Hahahaha wat een geur?! Kun je net zo goed een sigaret opsteken

20 likes

ik snap deze wel, verse, nog niet opgerookte tabak ruikt heel anders dan vieze peuk geur
vond toen ik nog rookte een nieuw opengemaakt pakje ook echt lekker ruiken (of misschien kwam dat omdat ik dacht yay nieuwe sigaretten)

5 likes

Ik weetniet hoe het ruikt. Staat bij een vriend van me, maar ik vind het ook heel onaantrekkelijk klinken. Of moet het naar een kampvuur in een bos ruiken? Maar dan nog lol.

1 like

Deze vind ik echt heel lekker! Wilde laatst nog extra inslaan maar kon ‘m al niet meer vinden…

Nou ik keek op de onderkant en ik weet dus waar hij van is. Mocht ik hem tegenkomen bij een Primark zal ik het je zeggen!

Thanks! Ga binnenkort hier in de buurt ook nog eens kijken.

1 like

Ik vind dat HK Living 70s servies zo lelijk, alsof het al vies is.

35 likes

Deze is zo lekker!!! Ik heb die van DW home met deze geur en echt :heart:

1 like

Hahaha ik zie deze post terwijl ik koffie drink uit een van deze mokken op mn werk
Ben het met je eens wel

4 likes

Die linksboven ziet eruit als een blauwschimmelkaas

12 likes

Ik vind koophuizen overrated en snap niet waarom huiseigenaar zijn zo’n doel is voor zoveel mensen en zo de standaard is. Als er nu iets stuk is in mijn huis bel ik mijn verhuurder en is het binnen no time gefixt en kost het me helemaal niks, ik heb geen tonnen schuld bij een bank, als ik morgen besluit ergens anders te willen wonen kan ik het hier gewoon opzeggen en wat nieuws zoeken, zonder dat ik moet hopen dat ik mijn huidige plek kan verkopen of een huurder moet zoeken voor wie ik dan ineens de huurbaas ben die shit moet fixen. Zie alleen maar voordelen…

32 likes

Huh… Heb ik een mega deja vu of heb je woordelijk deze post al eerder geplaatst?

1 like