Ik snap niet waarom boxsprings zo populair zijn
Ik heb geen kaarsenmerk dat ik omarm, ik brand whatever de fuck mensen me geven Maar ik zou wel balen als dat zo’n lelijke Yankee bokaal zou zijn.
Ben zelf ook enorm van van woodwick. Vooral de meer houterige geuren.
@Lula dat is wel een prijsklasse omhoog. Wel echt heerlijke geuren
…
Lula omarmt 420?
Ik vind het juist mooi omdat het gewoon heel realistisch is maar ik herken wel wat je zegt. Ik vind het ook zo dubbel ergens omdat ik altijd dagen best van slag ben. Heb van de week iets heel verdrietigs in het mommyblogtopic gelezen en dat heeft alleen maar mijn angsten aangewakkerd. Wat doe ik mezelf toch aan?
Boxsprings vind ik echt de meest lelijke bedden ooit. Je stapelt 3 matrassen op elkaar en je hebt een bed.
Ik heb er een en ik snap de hype ook niet
Maar je hoort toch hoe fantastisch dit klinkt! Drie matrassen op elkaar doe mij er maar 5, heeerlijk
Jaa!! Ik vind een houten bedframe ook veel gezelliger, warmer ofzo.
En als je de hele tijd met je hoofd tegen het hoofdeinde van een boxspring zit wordt dat toch ook een beetje viezig op een gegeven moment. Dan lig ik liever tegen een stapel kussens haha.
Ik slaap heerlijk op m’n Hemnes zonder verschuivende toppers en weet ik het wat haha
Hey, dit burgerkutje betaald €30 per kaars ja. Je impopulaire mening moet wel op fietsen gebaseerd zijn
Zijn volgens mij de ‘mindere’, de large die ik gevonden heb van yankee candle zelf zijn €18. Maar ik ben een hoarder en wil dan ook altijd kiezen en de nieuwe collecties
Ik vind dit dus echt zoveel lekkerder liggen dan die harde “echte” bedden helpt misschien ook mee dat ik licht en en klein ben dat er daardoor niets verschuift en dat ik door een rugblessure net een prinses op de erwt ben
Noooo vreselijk! Heb in Schotland op een bed met 2 matrassen gelegen en het ligt zo vervelend
Ik slaap al jaren op 2 matrassen (heb ik na mijn rugoperatie als tijdelijke oplossing gedaan omdat ik zo makkelijker op m’n bed kon gaan zitten om vervolgens te gaan liggen) en nu is het nog steeds zo, omdat ik anders zo laag lig haha. Ze verschuiven niet ofzo en zijn vrij hard dus ik voel ook geen verschil
M’n ex had een dure boxspring aangeschaft en de topper zakte helemaal in. Toen een andere gekocht en die was nog erger, als je daar met z’n 2en in slaapt en je hebt verschil in gewicht zakt 1 kant veel meer in. Daardoor rolt 1 dus hele tijd naar de kant die meer ingezakt is. Sliep voor geen meter. Maar niet elke boxspring heeft een topper dacht ik?
Ik vind spijkerrokjes zo stom. In elke denkbare maat, kleur en stijl.
Ik heb waar ik ook te logeren kom of overnacht altijd last van mn rug als het een echt bed is
IKEA geurkaarsen. Kost geen drol en geeft veel geur af. Ben fan van vanille en kaneel. Die kun je zowel in glas als in grote waxinelichten kopen. Ik koop meestal die die waxinelichten in verpakkingen van 6.
@Ferngully ja bah. Ook bij kinderen vind ik het stom. Ik heb dat in het verleden gedragen met een legging eronder WHY😭 geen witte godzijdank maar ugh.
Oh dat deed ik ook hoor toen ik nog samenwoonde! Niks geks aan.Super chill juist.Ook wel een beetje omdat we niet dezelfde dingen aten (hij wou het liefst 3 keer per week pasta eten en daar ben ik niet heel gek op en het liefst elke dag vlees).Dus we stonden ook regelmatig boven onze eigen pannen tijdens het koken haha.Maar ik vind eten ook gewoon belangrijk,eten is voor mij echt genieten.Sta gerust 2 uur in de keuken voor mijzelf,mooi de tafel dekken en kaarsjes aan.Huur nog net geen sommelier in om een leuk verhaaltje te vertellen over de wijn die ik voor een paar euro hij de Appie heb gekocht