Impopulaire meningen #3

Ik ben vrij competitief dus met collega’s ofzo vind ik het wel leuk, maar het slaat nergens op als je nadat de challenge afloopt je van heel veel naar niks gaat :’) Je kan beter een routine inbouwen van 3xoer week sporten lijkt mij. En dat altijd volhouden.

1 like

Ik vind mensen die erg competitief zijn en veel bewijsdrang hebben gewoon vaak erg irritant.

Dit is ook het impopulaire meningen topic, je hoeft het niet met me eens te zijn. :upside_down_face:

1 like

Ah zo maar de Chloe ting challenge is ook niet echt een competitie met andere mensen. Het is meer een soort 30 dagen work out. En dan zie je daarna verschil enzo.
Ik vind zelf die 30 dagen echt to much. Maar vind het wel tof om te zien hoe het andere mensen motiveerd.

4 likes

Ah ik had niet eens gelezen over wat voor challenge het ging, nog nooit van de Chloe ting challenge gehoord en denk ook niet dat ik dat wil. :yum:

1 like

Maar met sporten is het gewoon zo dat een challenge gewoon geen zin heeft, vooral als je daarna weer stopt. Je moet sporten gewoon regelmatig doen en dan gewoon langdurig (regelmatig) doorgaan. 30 dagen heeft echt geen zin en is idd niet zo verstandig als je ongetraind bent.

1 like

Hahaha ik kan je idd aanraden om niet te beginnen als je de volgende dag nog fatsoenlijk wilt lopen haha.

2 likes

Is het niet meer een opstapje, om te beginnen met sporten en daarna regelmaat te creëren. Iedereen weet toch dat een paar dagen sporten en dan niks meer doen geen nut heeft.

1 like

Blijkbaar zijn er toch mensen die stoppen na 30 dagen dus niet iedereen :yum:

Ja omdat ze het niet vol kunnen houden. Maar dan heb je de kennis toch nog dat het niet slim is :smile:

Nee daarom is zon challenge ook bullshit imo.

Ik vind de meeste memes echt niet grappig.

2 likes

Wat doe je dan met een mug? Oprechte vraag maar laat je die leven? De rest mee eens, als je het kan buitenzetten moet je dat mijns inziens doen maar een mug lukt mij niet te verjagen en wil ik gewoon weg (en dus dood) hebben. Eigenlijk hetzelfde met een dikke bromvlieg die de ruimte maar niet wil verlaten.

8 likes

Ik heb een collega die ook geen dieren doodt, ook geen muggen. En die had het erover dat hij een klamboe had waardoor hij niet geprikt werd. Maar goed, ik zou dan zelf alsnog knettergek worden als ik zo’n beest zou horen zoemen. 100x liever geprikt dan dat gezoem bij mn hoofd

7 likes

Ik kwam naar dit topic om dit te posten haha. Kan er slecht tegen als mensen zo over levende wezens praten. En al helemaal als er beestjes “voor de lol” worden vermoord, zoals vrienden van mijn vriend wel eens hebben gedaan terwijl ik er bij was, bij een slak oid. Zo enorm boos geworden toen.

2 likes

Ik voel me nog steeds schuldig over de slak waar ik vorig weekend snachts opstond in de tuin. Hij was ook nog niet echt dood, maar zn huisje was helemaal kapot en zo en er lag ook vocht :cry:

Heb m maar op n struik gezet, maar hij was denk ik een Dead slak walking

2 likes

Wij kwamen er laatst achter dat de spinnen hier in huis zilvervisjes vangen :thumbsup:

Ik vind het juist ook een goede eigenschap van je hoor, meer mensen zouden zo moeten zijn. Ik vind sowieso dat mensen eigenlijk het slechtste zijn wat de wereld is overkomen. Sommige (veel) mensen denken alles maar naar onze hand te kunnen zetten, te doden wat ons niet zint, vooral als het dieren zijn of natuur is. Ik kan ook echt huilen als ik weer een bericht zie dat er bijvoorbeeld een dolfijn is overleden omdat ie te dicht bij het strand zwom en mensen hem gingen optillen om foto’s te maken etc. En stiekem moet ik soms ook mijn best doen om niet te huilen als er iemand per ongeluk op een slak gaat staan. Toen ik dat zelf deed (in het donker, en was dronken) heb ik echt 5 minuten gejankt naast de slak haha :sob: echt een klein kind ben ik daarin.

3 likes

ik heb dit ook weleens gezegd hier! en een van de dingen die me sindsdien doet denken aan @Banananana is dat jij het daar dus ook helemaal mee eens bent ;p

toen ontstond ook de discussie over muggen (ja die dood ik dan weer wel inderdaad…) en ook wat @Eddie zegt, werd toen ook gezegd. wat ik overigens niet herken. in mijn omgeving is het wel vaak van ‘he bah een spin’ en niet zozeer een echte fobie, maar gewoon ieh een spin in de hoek van mijn kamer. doden hoor! ik denk dat de gevallen van een fobie veel minder zijn dan gevallen van ‘gatver dat die spin (of iets anders) daar is, staat me niet aan, die moet oprotten’

5 likes

Ah ja dat snap ik ergens ook wel hoor, maar omdat ik zelf die angst niet heb vind ik het echt moeilijk om te begrijpen hoe je bang kan zijn voor zo’n klein beestje, naast de normale schrikreacties die de meeste mensen wel hebben en die @kali ook benoemt. Laat ze inderdaad gewoon lekker op hun plekje zitten denk ik dan. Maar ja, voor sommige mensen zal een insect/spin in huis, waar dan ook, misschien al te veel zijn door de angst?

Je kan zeggen wat je wil, maar ik kan gewoon niet een spin op een tissue naar buiten gooien. Ik vind alle opties om ze uit huis te krijgen eng en dan vind ik doodslaan nog het minst enge (behalve dat ik dat filmpje heb gezien waarbij de spinnin opeens zwanger bleek). Als er iemand thuis is, dan helpt die meestal wel met ze weg te halen, maar anders gaan ze of de stofzuiger in of ik plet ze. Was vroeger nooit bang voor spinnen, maar toen raakte ik bevriend met iemand die er panisch voor was. Je neemt het toch idd onbewust over.

2 likes