ik ben het zo intens met je eens. Citroen-trauma anekdote: heel erg lang geleden toen mijn zusje en ik nog thuis woonde maakte zij vaak baksels. Op een gegeven moment had ze een kwark taart fase en stonden er conttinue roze kwarktaarten in de koelkast. Meestal waren die in aardbei of framboos smaak, helemaal prima. Maar op een dag nam ik een stuk roze kwarktaart en toen was het citroen kwarktaart
never trust again
Fruit moet ook gewoon fruit zijnš
Ik haat het geluid van regen op ramenš©
Dit is pas een impopulaire mening
Haha ook een keer een positieve reactie heel veel mensen vinden dit irritant⦠ik vind mn tekst anders zo bot
Sinaasappel met chocola vind ik ook eeeeecht goor haha! Sowieso chocola gevuld met iets, vooral bonbons. Denk je een lekkere te hebben, is 'ie gevuld met kersenvulling of advocaat
Ik kan me nu al inbeelden wat voor nachtmerrie dit is geweest blij dat ik mede citroen-haters heb hier!
Jaaaa of El Greko!
Behalve met melkcreme, ganache of karamel
Ja, dat het je afbijt en er dan ineens saus op je kin zit
Of als je 'm in een keer je mond in mikt en je moet kiezen tussen doorslikken of uitspugen en je vervolgens dat ding uren erna nog steeds proeft
Oke ik las deze laatste twee berichten zonder context en dacht echt even eeeuhhhh
Bij dikke mensen? Haha ik hoef de rolmeter niet boven te halen om te weten dat de omtrek onder mijn borsten kleiner is dan die op mijn taille.
Ah ik bedoelde meer qua bot idd, bij een skelet is dat het enige deel waar geen breed bot zit en bij de ribben en heupen wel.
Maar idd iedereen (ook niet dik) verdeelt anders vet. Dom van me
Ik heb niet zoveel met kerstbomen maar vind kunstkerstbomen echt het toppunt van triestigheid, zo mistroostig.
En ik vind bloemen op een graf ook apart. Zo van āDag gestorven geliefde, deze bloemen zijn in de bloei van hun leven geplukt en leg ik nu op jouw graf om te sterven.ā helemaal als je op een begraafplaats komt waar dan zoān bosje bloemen nog in het plastic bovenop een graf ligt te rotten.
Haha, dat vind ik juist stom en zo onnatuurlijk. En ook die plastic pootjes onderaan, vind het echt deprimerend als je die onder die boom uit ziet steken
Ik vind hele neppe kerstbomen denk aan knalroze, zwart, zilver juist heel erg tof met over de op decoratie. Of juist het tegenovergestelde een echte kerstboom en dan alleen natuurlijke dingen erin van hout etc.
Ik vind van die brandstapels met kerstbomen altijd heel zielig, alsof het heksen zijn die verbrand moesten worden.