En nel haar liefde voor panterprint
Ik hou van spoilers. En ik heb graag de uitslag van wedstrijden alvast, evenals de Mol van te voren en de winnaar van Heel Holland Bakt.
Waarom vind je dat leuk, kijk je dan anders maar een programma of film?
Ik kan niet zo goed tegen spanning en dan weet ik wat mij te wachten staat. De Mol kijk ik zonder spoilers, want ik ga niet een heel seizoen wachten, maar ik zou het niet erg vinden om het vooraf te weten.
Tijdens series of films zoek ik ook alvast spoilers. Vooral als het heel spannend is of als er een personage in zit die ik haat en mij stress geeft.
Of als er een dier inzit en ik wil niet dat hij doodgaat. Zoals die albino gorilla in Rampage.
Wel fijn dat ze bij films zonder honden ook melden of de hond doodgaat
Not the spoilers we want, but the spoilers we need
Waar was dit 10 jaar geleden toen ik in Franse les moest huilen omdat de hond werd aangereden in een of andere Franse film
Ja dit doe ik ook al jaren!
Vooral met thrillers met moorden erin. Dan wil ik testen of ik ook de moordenaar kan vinden als lezer zijnde.
Antwoord: vaak lukt dit niet.
Ook tegen betaling?
Ik erger me aan de obsessieve houding in Nederland tegenover de presidentsverkiezingen in Amerika. Joh, die Amerikanen weten 9/10 keer niet eens nederland aan te wijzen op een kaart, denk je dat hun er ook maar 1 fuck om geven wat wij hier in Europa uitspoken? haha. Alsof zij met klompen en nederlandse vlaggen gaan wapperen als wij hier verkiezingen hebben Ik weet niet, ik weiger gewoon om zoveel aandacht te geven aan een land dat nauwelijks over ons nadenkt, alsof ik hard to get speel ofzo. Dat is waarschijnlijk petty maar boeit me niet haha
Feit is dat een grootmacht als Amerika gewoon heel veel invloed heeft op de internationale verhoudingen en politiek. Nederland is dat natuurlijk in veel mindere mate, dus dat de Amerikanen ons niet zo boeiend vinden is niet zo gek. Je kunt de invloed van Nederland en de VS echt niet met elkaar vergelijken. De verkiezingsuitslag heeft gewoon een veel verder wijdverspreide invloed dan alleen binnen de staatsgrenzen van de VS
Haha ja dit weet ik ook wel, ik ben gewoon enorm petty Ik erger me eraan dat ze zichzelf daardoor ook zo belangrijk vinden en dat wij daar zo hard in mee gaan (ook al zijn ze dit natuurlijk ook gewoon haha)
Huh. Die verkiezingen zijn toch van wereldbelang. Mocht Markie willen hoor. Niet echt te vergelijken.
Haha ja dit weet ik ook wel, maar het is eigenlijk gewoon een irrationele ergernis omdat hun meestal zo ontzettend weinig van Europa in het algemeen af weten, of zich uberhaupt bezig houden met ons. Ik heb dan expres geen zin om me al te veel met hun bezig te houden haha
Tegen betaling spoilers? Hoe en waarom?
Ik weet nog dat ik jaren geleden bij een oud vrouwtje ging schoonmaken en haar hele huis stond vol met van die houten beelden met enorme stijve piemels. Dus ik zat een beetje als tiener die stijve piemels af te stoffen. Echt kut.
Eerder lullig kon m niet laten
ik zie net een video waarin iemand zegt trendy outfits te hebben gekocht en gemaakt.
serieus maar dit is gewoon letterlijk kopiëren, 80% van alle meiden lopen in exact deze outfit haha. ik vind dit zo saai en basic
Ik vind dit echt een outfit die alle enigszins kneuzige, middelbare plain Johns in Amerika dragen en bij de Walmart hebben gekocht.
jup, ondanks dat ik tegenwoordig haast nooit meer in de stad ben, zie ik heeel instagram en youtube hier vol mee
ga eens voor de grap kijken naar herfst outfits of de huidige shoplogs op yt haha