Ik vind het wel grappig dat jij zo’n uitgesproken mening hebt over grijze hoekbanken, terwijl de ektorp volgens mij ook een vrij veel voorkomende bank is
@Knofje @monkeyslut @tessel
Jaa, op zich vind ik het ook wel mooi ofzo, maar idd alllllllles is tegenwoordig velvet (ook echt “velvet”, geen katoenfluweel hoor!!1!), vind het overkill en heel trendgevoelig idd. Ik vind linnen stoffen mooier.
Edit: overigens ben ik hypocriet hoor! Want corduroy vind ik weer heel leuk (maar wel voor 1 voorwerp tegelijk)
Ik vind het soms best irritant als de zon schijnt
Ja in de zomer, op een festival of in de tuin o.i.d. Maar nu hoort het te regenen en grauw te zijn!
Zo irritant dat de felle zon overal weerkaatst en pijn doet aan mn ogen omdat overal ook regen ligt, het weerkaatst ook in m’n laptopscherm en en en argh.
En dat je naar buiten gaat, en je je van het een op het andere moment uit je naad zweet omdat zodra die felle zon weer ff tevoorschijn komt en je verblindt het ook ineens +5 graden is.
Doe soms zelfs de gordijnen dicht :’)
Haha denk niet dat het impopulair is als je je ergert aan verblindende zon in je ogen dat je niks ziet
Haha nee klopt, maar dat is het ook niet alleen
Black Friday interesseert mij niet.
Kreeg je vandaag niet wat je wilde? Grauw en (veel) regen hier hoor!
Ik vind adventkalenders zo kinderachtig en zulke pure milieuvervuiling met al dat verpakkingsmateriaal en mini producten die je nooit meer gebruikt.
En voor kinderen vind ik eigenlijk ook alleen die met snoepjes erin geschikt. Waarom moeten ze de hele maand december élke dag een cadeautje krijgen. Wordt ook een teleurstelling als ze een jaar eens een keer alleen een adventkalender met alleen goedkope chocolaatjes er in krijgen.
Wat ik al helemaal raar vind is dat als je er 1 koopt van een beautymerk bijvoorbeeld, op de achterkant vaak al staat wat erin zit… je wilt toch juist verrast worden lijkt me? Vind het maar aparte dingen
Ja inderdaad! En ik snap wel dat je wil weten wat er in zit als je er zoveel geld tegenaan gooit, maar het idee is dan wel een beetje weg. Kun je toch net zo goed de spullen uit de kalender die je écht wil hebben kopen.
Bij velvet stoelen vind ik het zo verschrikkelijk dat je afdrukken van vingers en handen ziet
Gruwel
Oh nee heerlijk juist! Echt kan zo een hele dag erover wrijven
Hij blijkt niet in het opbiechttopic te horen, dus ik plak hem hier:
Ik vind het Sinterklaasfeest echt verschrikkelijk. Ben nu zwanger en hoop oprecht dat met een aantal jaar als mijn dochter op de basisschool zit het hele feest niet meer bestaat.
Jup, dat dus. Dat zeggen vriendinnen nu ook. Maar een mens mag hopen
Mijn ouders gaven altijd aan dat we elke avond onze schoen mochten zetten maar dat Sinterklaas waarschijnlijk niet de tijd had om elke avond langs ons huis te komen omdat er zoveel kindjes zijn in Nederland. Dat vond ik toen heel logisch en nu mooi opgelost. Maar het ‘onschuldige’ kinderfeest voor zovelen van 10+ jaar geleden bestaat in mijn ogen niet meer.
Hahaha, oeps. Ok, misschien waren mijn broer en ik niet zo slim.
Aan de andere kant zijn kinderen vaak ook blij met hele kleine dingen (of misschien nu niet meer? ) mijn ouders konden heel creatief zijn: een briefje van de sint, koek/snoep dat al in huis was of zelfs fruit met een gezichtje erop, een tekening van piet, speelgoed dat al vergeten op zolder was geraakt
Maar misschien waren wij hele makkelijke kinderen😅
Ik ben dol op velvet maar wat ik wel haaaaat is dat door de manier waarop het geweven is, er een soort wrijving ontstaat met andere kledingstukken.
Als ik een niet zware jas (zoals een trenchcoat ofzo) aanheb over een velvet jurkje, ontstaat er een soort wrijving waardoor mijn jas helemaal opkruipt toch boven m’n kont. En dat is nogal een raar gezicht met een trenchcoat haha
Ja het is aan alle kanten onpraktisch materiaal gewoon
Tbh, het enige wat ik me als kind zijnde van deze discussie herinnerde is mijn (stief)moeder die na 5 december kattig praatte over mijn tante omdat mijn neefjes en nichtjes veel meer een duurdere cadeaus kregen op 5 december. Als ze dat niet had gezegd had ik dat nooit door gehad.