Oh wat lief !! Ja het gaat zeker oke hoor ik heb vroeger als kind kanker gehad. Ben nu super gezond en genezen
Hoop dat het oke met jou gaat. Heb je zelf veel pijn?
Oh wat lief !! Ja het gaat zeker oke hoor ik heb vroeger als kind kanker gehad. Ben nu super gezond en genezen
Hoop dat het oke met jou gaat. Heb je zelf veel pijn?
Dikke kip ik heb precies hetzelfde en de eerste 30 jaar van mijn leven er kapot voor geschaamd. Iedere keer als ik een stapje vooruit deed met accepteren ging ik vervolgens weer twee stappen achteruit (bijvoorbeeld toen een wildvreemde toerist mijn rug ging aanraken alsof ik deel was van een freakshow).
Lol oja foutje, was het bestaan van deze insignificante wezens even vergeten.
Ik vind volwassen katten en volwassen katten adopteren leuker dan kittens. Ik heb een keer een kitten geadopteerd en ik werd er eigenlijk knettergek van. Ja het babydiertje zag er lief uit maar ik ben veel gelukkiger nu die kater gewoon een lekkere oude vent aan het worden is. Al mag die nog wel 2000 jaar mee. Lekker chillen en geen druk gedrag dat maar niet lijkt te stoppen.
Ik ben vrijwilliger bij het asiel en er worden nog wel eens kittens terug gebracht omdat mensen even vergeten zijn hoeveel werk die kosten !
Ik snap je helemaal en heb daarom ook een oudere kat geadopteerd!
Ik heb wel eens vroeger moeten janken van vermoeidheid toen mijn kitten maar niet eventjes stil kon zijn. Maar terugbrengen zou ik niet kunnen.
Ik heb voor mijn oudere kat wel een kitten geadopteerd in de hoop hem wat levendiger te maken. Hij(de oudere) heeft een even lui monster gecreƫerd en ik had niet gelukkiger kunnen zijn
Mijn oudjes van rond de twintig zijn vorig jaar overleden ik mis ze zo. Maar een kitten overleeft mijn ouders denk ikā:sweat_smile:
Oh jeetje⦠wat fijn dat alles goed met je gaat! Dat is een hele opluchting. Mijn eerste operatie is niet goed gegaan, waarna ik drie extra operaties moest. De laatste operatie was heel riskant. Al met al is het nog steeds niet goed maar ben ik helaas uitbehandeld. Ik heb heel veel pijnklachten, maar morfine pleisters doen hun werk goed!
@anon42392789 vreselijk wat mensen denken en ook nog durven te doen/zeggen⦠Hoe gaat het nu met je? Heb je het inmiddels kunnen accepteren? Je mag me altijd een berichtje sturen om over te kletsen. Vind het echt onwijs rot voor je
Haha same! Voel me ook altijd aangesproken als ik hier de reacties op influencerhuizen lees.
In hetzelfde straatje: ik vind webbing leuk
Dit is toch niet impopulair? Dat is heel hip nu
Ja dat klopt, maar komt veel commentaar op in de youtuberstopics.
Ja zelfs die hoekbank heb ik ook DIT BEDOEL IK DUS
Het is ook niet de meest originele keuze hoor, ben ik met je eens. Ik heb voor mijn inrichting een heel board gemaakt op Pinterest, en toen ik terugkeek zag ik op een groot deel van de fotoās toch zoān bank terug. Ik vind dat je het wel heel gezellig kan maken als je het leuk aankleedt.
Nu ben ik wel benieuwd wat voor bank jij hebt bij jouw beige/houtinrichting!
Ik vind een grijze hoekbank ook echt de saaiste keuze die er is. Er zijn zoveel mooie banken.
Kan me voorstellen dat ze mooi staan! Die chaise longue die ik nu aan mān bank heb zou ik wel missen, lekker met 2 personen uitgebreid kunnen liggen
Ben het met je eens, je hebt grijze hoekbanken en grijze hoekbanken
Mijn impopulaire mening is dat ik echt velvet-moe ben.
Ja ik ook maar merk dat er heel veel producten ook velvet zijn. Het is dan lastig om bijvoorbeeld mooie stoffen eetkamerstoelen zonder velvet te vinden!
Kick collection heeft nu naast velvet stoelen ook met een normale stof of met leer. Vind velvet wel mooi, maar ben bang dat je er snel op uitgekeken bent.