+1
Waarom expose je me
Dit moet je nu wel voor je deur zetten
Hahah bij ons is het dan gewoon âoh hier zijn we niet aan toe gekomen, lees zelf maar in het boekâ
Sorry
Geen idee! Ik zocht naar Ugly Christmas Decorations op Google
Bij ons is het standaard: boek moet je zelf lezen, tentamenstof is collegestof én de literatuur
Omg ik wil dit
Ah bij ons zijn colleges meer een toevoeging op het boek. Het boek moet je sowieso lezen maar het college legt informatie van het boek vaak op een duidelijkere manier uit en geeft extra voorbeelden en stof voor discussie.
Ik heb het geprobeerd te vinden, maar helaas. Dus daarom deze als alternatief
En door het zoeken wil ik nu deze
https://www.allekabels.nl/kerstfiguur/5821/1222407/kerstfiguur-vogel.html?gclid=Cj0KCQiAk53-BRD0ARIsAJuNhpv8cn-vuJpnFR4y45QpvuX_3FrQZjJDGpx0g4w_5Ey8ljOBWdUOnG4aAhxOEALw_wcB
Ik heb dus echt helemaal niets met de feestdagen en dan met name kerst. Dat verplicht met de familie een dag âgezelligâ doen of urenlang gourmetten (of een dag in de keuken staan om te ontdekken dat je beter naar een restaurant had kunnen gaan omdat het ook weer niet zo bijzonder is wat je gemaakt hebt) is echt iets waar je mij niet blij mee maakt. Een kerstboom vind ik dus ook niet gezellig ofzo en ik zal nooit lampjes ophangen op mijn balkon zoals de helft van mijn complex.
Het enige wat ik wel ok vind en als een geldig excuus gebruik om een dag minder familieverplichtingen te hebben is om lekker met mijn vriend uitgebreid naar een restaurant. Jammer alleen dat het dagmenu dan ineens 3x zo duur is âwant het is kerstâ.
Ik vind bronvermelding en het in elkaar zetten van een literatuurlijst volgens APA richtlijnen heel leuk. Als ik naar mijn papers kijk voel ik me ook echt een ~wetenschapper~ omdat het zo fancy lijkt door de opmaak.
Ik vind dit ook leuk! Ik heb pas dit een maand ofzo geleden (na 6 jaar studeren alweer) endnote voor het eerst gebruikt omdat ik APA 7 niet uit mân hoofd ken :â)
Haha ik ook!! Deed het ook graag voor medestudenten die er een hekel aan hadden
Ik vind een mondkapje overal op moeten nu toch zoân onzin. Hoor nog steeds in mijn hoofd die uitspraken van RIVM etc dat het geen zin heeft. En dan zie je al die mensen in winkels en het station met zoân ding op. Terwijl we allemaal een paar keer met zoân masker doen, of hem af halen en lekker aan je gezicht zitten. Of alsnog naast iemand gaan staan.
Het voelt echt super ranzig, die warme lucht eronder. En mijn wangen/kin zitten onder de puisten en ik voel het gewoon broeien.
Echt hoe lang moet deze onzin nog.
Ik ben zo blij dat ik niet (meer) in een winkel/horeca werk nu en gewoon een kantoortrutje ben. Ik zou het echt niet leuk vinden en er elke dag chagrijnig om zijn
Ik zit hier nu dus in de trein met zoân ding om maar ben alsnog heel angstig dat degene voor of achter mij corona heeft. Een mondkapje verandert echt niks aan die gevoelens en blijkbaar dus ook niet aan besmetting.
Ik ook! Ik help ook vaak anderen die het niet of amper gebruiken of geleerd hebben omdat die regeltjes ondertussen helemaal in mân systeem zitten.
Ja ik ook! Ik deed het ook altijd voor mijn vriend zân papers omdat ik het zo leuk vond en hij juist een heel gedoe haha. Ook echt dat moment wanneer je je bronnenlijst onder de tekst plakt en de tekstafstand op 1,5 zet, zoân lekker voltooid en wetenschappelijk gevoel haha.