Ugh ja, ik moest direct denken aan Rob die meedeed aan wie is de mol
Haha ja, ook een keer gingen we met een groep uiteten en er werd een foto gemaakt. Zat ie daar als enige met zo’n grote zwarte hoed. Dat was misschien nog wel erger dan in de kroeg dat ding ophouden.
En niet te vergeten Justin bobby van the hills. Die liep ook altijd met hoeden.
Hahahha, sorry heeft niks met je bericht te maken maar ik snapte er eerst niks van omdat ik dacht dat er honden stond ipv honden.
Een hond met een baret? Een fashionista met hond?
Pas nu er iemand reageert snap ik het hahah
Thanks voor de uitleg, dit maakt het veel duidelijker
haha nee grapje ik las ook in de eerste instantie honden hoor!
Helemaal eens hoor. Maar moet wel zeggen dat buiten een hoed dragen als het regent echt mijn nr 1 lifehack is Geen last van een paraplu die met de wind meewaait, een capuchon die je zicht belemmert. Bij deze geef ik hem maar even door.
En binnen inderdaad af. Doe normaal.
Hahahha oeps
Super handige tip, maar hoe zorg je er voor dat die niet afwaait? Daar heb ik namelijk last van
Hangt ervan af hoe strak de hoed zit, denk ik? Je hebt sowieso twee manieren om een hoed te dragen, ik draag hem gewoon recht op mijn hoofd, en hipsters vaak meer “los” op hun achterhoofd. Zag ooit bij een hoedenmerk dat dit ook uitmaakt voor welke maat je nodig hebt. Anyhoe; ik heb gewoon een goed recht op mijn hoofd die strak op mijn hoofd zit, dus die waait echt niet gauw af.
Hahaha ik begrijp deze ergernis zo goed, anderzijds moet ik bij hoeden ook altijd denken aan mijn vadertje, de anti-hipster die in de winter met zijn kleding uit de grabbelbakken van de bouwmarkt en hoed als een soort verlopen cowboy met zijn hond door de parken struint om zwerfafval op te ruimen en alleen daarom al kan ik niet voluit haten op mensen met hoeden
Met een elastiekje onder je kin
Ik ben gek op huishoudelijke mededelingen, van mij mag elke vergadering ermee beginnen!
In colleges wel : meer huishoudelijke mededelingen = minder college/tentamenstof
Ik hou altijd heel erg van de personele mededelingen. Echt mijn moment van een overleg.
-
Ik vind Chinees eten niet lekker. Ook niet “vies lekker”. Gewoon echt heel goor.
-
Het boeit me helemaal niks wat mensen in hun Spotify jaaroverzicht hebben staan, en ik voel ook niet de behoefte om die van mij te delen.
-
“Gekke” kerstornamenten heb ik ook niks mee. Doe mij maar gewoon een boom met standaard ballen en lampjes, vind ik veel mooier.
Geloof niet dat die 2e een impopulaire mening is. Ik word er helemaal gek van, waarom delen mensen dit
@anon18050057 haha dit vind ik heel leuk en schattig op de een of andere manier
ik snap het ook zeker ja!
Sorry mensen… maar een boom zonder slingers vind ik echt enorm sfeerloos en kaal. Kan je net zo goed de kerstballen en lichtjes er weer uithalen, want die voegen toch niks aan zo’n zielig boompje toe.
Ik haat alle vormen van kerstversiering