Ik vind het een soort kleuterjassen ook, weet niet waarom maar zo’n vibe geeft het.
En als je haar in de winter statisch is staat het waarschijnlijk recht overeind als je je jas aan- of uittrekt 
Ik houd wel van mijn anorak van Carhartt. Vindt het wel leuk voor erbij en voor op de fiets. Een keer wat anders dan al mijn nepbontjassen en nette mantels 
Wat ik vooral zat ben zijn die lange teddyjassen. Ik verbaas mij erover dat ze nog steeds in al die Instagram-boetiekjes worden gekocht.

Wat precies is er leuk aan vloggers die adventkalenders openen? Ja goh nog een chocolaatje, gefeliciteerd meid. Iets saaiers is er toch haast niet om te kijken
Ik snap dit ook nooit zo, nu weet ik dan toch al wat er in zit? Waarom zou ik m dan zelf nog kopen whahah
Ik vind dat gewoon oprecht ontspannend om naar te kijken🙃
Haha ja dat kan, ik heb dat zelf gewoon echt niet! Vandaar ook de impopulaire mening. Het duurt ook altijd zo lang al die vakjes
Mijn glimneus is je dankbaar
ik ben echt fan van de pil en vind al het negatieve gepraat erover van de laatste jaren stom. Het heeft echt mijn leven op zo’n positieve manier veranderd, heb 0 pijnklachten meer, en ik voel me helemaal happy ermee
Ik voel me ook veel beter met anticonceptie. Mentaal voel ik me/ben ik ook stabieler. Maar ik realiseer me ook dat ik me heel erg gelukkig mag prijzen hiermee omdat ik weet dat er vrouwen zijn die echt veel last kunnen hebben van die hormonen.
Hahha ik ook! Echt het heeft m’n leven zoveel beter gemaakt, geef me alle hormonen
Doorslikken en niet meer (of in ieder geval veel minder vaak) ongesteld zijn

De dag dat ik na mijn stopweek (die bij mij al niet eens een week is, meer een stop vierdaagse) weer aan de pil mag gaat bij mij altijd de vlag uit
Ik vind het heel leuk om mensen hun spotify wrapped en top 2000 stemlijst te bekijken. Vind het leuk om te zien waar iemand naar luistert.
Ik vind het vooral leuk als die lijst erg diverse is of als er namen in staan waarvan ik nog nooit heb gehoord en het daarom maar even beluister op YT.
De app updaten werkt!
Ik vind cliniclowns eng en gruwel bij de tv reclames
DANK JE ik kon alleen die playlists vinden en niet het lijstje, en ik dacht al dat ik te oud werd en niks meer kon vinden maar het was de app die te oud was 
Ik vind de vooral nooit grappig eerder irritant.
Ik vind Netflix tegenwoordig ontzettend ruk qua aanbod series en films. Ook wat betreft eigen titels.
Mijn moeder heeft ze eens weggestuurd bij mijn bed. Net slecht nieuws gehad en vond mezelf ook veel te oud(13) voor dat gejengel naast m’n bed🤣