Impopulaire meningen #3

kaas ruikt naar zweet(voeten) :cheese::nauseated_face:

1 like

Haha is dit een impopulaire mening? Is toch gewoon zo

Netflix is echt alleen maar kerst kerst kerst :roll_eyes:

1 like

Ik snap fruit op borrelplanken niet.

14 likes

Ik ook niet. Ik pak altijd wel zo’n druif als het er ligt, maar denk dan tegelijktijd ‘wtf waarom doe ik dit’.

6 likes

Ik ‘schaam’ me dus na al die jaren nog steeds over (een deel van) mijn muzieksmaak ofzo en wil dat soort dingen nooit delen haha. Zo triest ook, ben geen 15 meer en who cares

6 likes

Haha herkenbaar!

1 like

Haha ik dacht dat de meeste mensen het wel vinden meevallen.
Ik tolereer het dan ook alleen op pizza en eet het verder dus niet, want kan de geur echt niet handelen.

Ik gebruik altijd alleen lippenstift dus ik vind het nu zo saai. Ik heb er zelfs over nagedacht om mijn ogen op te gaan maken zodat het wat minder saai en gewoontjes wordt. Maar geen zin in :sweat_smile:

1 like

Totdat je je mondkapje af zet en denkt “oja daar ben je” :tired_face:

12 likes

Dat werkt wel! Ik vind het super leuk dat mijn wenkbrauwen en ogen nu zo opvallen met mondkapje, zeker met veel mascara! Krijg veel complimenten en normaal echt nooit :sweat_smile:

1 like

Nee dat niet, maar m’n ogen vallen wel meer op en ik wil een ooglidcorrectie dus dat vind ik kut.

Ik heb een hekel aan bakfietsen, ik vind ook vaak die mensen die er op rijden mega asociaal. Snap dat het niet altijd handig is qua parkeren maar ze staan altijd heel erg in de weg. Het is vooral horror als er een groepje bakfietsen-mensen staan te praten met elkaar en je er helemaal niet langs kunt

43 likes

nog erger: de elektrische bakfiets. met van die Amsterdamse (ja hier hechten ze heeel veel waarde aan) yuppen erop en hun kinderen in die bak gepropt.

7 likes

Jaaaa vreselijk. Vind een vader op een bakfiets ook per definitie niet aantrekkelijk. Maar het valt mij op dat ze hier zo asociaal zijn, ook echt midden op de stoep dat ding plaatsen terwijl er hier heel veel blinde mensen in het dorp wonen

8 likes

Maar mensen zien helaas een goedbedoelde glimlach ook niet🙈

1 like

Mijn donkere kringen en wallen worden nu letterlijk onderlijnd :sweat_smile:

1 like

Pro tip: als je van winkel/supermarkt naar huis fietst, lekker je mondkapje ophouden tot thuis. Lekker warm, met deze vrieskou. Ik ben zo blij dat iemand me deze tip gaf, haha.

7 likes

Ik ontdekte dit dankzij mijn luiheid. Had mondkapje nog om maar wilde mijn handschoenen niet uittrekken om het te verwijderen. :rofl:

2 likes

Qua vormgeving?