Nee nee, je moet de kaneelsterren hebben, de rest is niks
Ik moet niet meer op dit forum komen. Elke keer beland ik daarna ineens bij de AH voor een nieuwe fix kaneelsterren en sneeuwmannen.
De bolletje kerstklokken zijn echt mijn favoriet. Heb ook die kaneel koekjes maar wil er niet aan beginnen omdat ik denk dat ze zullen tegenvallen vergeleken met de klokjes
Nee jonge de kerstklokken is where it’s at hoor
Ja nu weet ik niet meer welkr nou de beste zijn. Stuur me allemaal gewoon maar 1 van jullie favo koekjes met daarbij een briefje waarom die de beste zijn.
Allemaal goor
ik snap echt de hype niet van die koekjes
Ja ik ook niet helemaal. Ja oke lof koekjes verder wel maar het is niet dat ik perse deze zou uitkiezen. Ik ga nog wel ff die kersmannetjes zoeken om verder te kunnen judgen.
Al dat gedoe van mensen die nog even snel kerstkadootjes moeten kopen en zoooveel stress hebben. Ja sorry, maar dan is je kerst maar wat rustiger en krijg je je kado wat later. Het is vervelend, maar maak een gedicht waarin staat dat de elfjes het druk hebben oid.
Het komt wel goed.
Ben blij dat ik zo’n miep ben die ruim een maand van te voren de cadeautjes heeft geregeld
Ja of geen cadeaus toch. Ook goed
Ik vind een Ring deurbel en meer van dat soort handige snufjes echt zulke bullshit.
Edit: en het maakt me kwaad dat mijn man het allemaal fantastisch vind. Omdat ik al die apps niet op m’n telefoon wil kan ik in dit huis nog niet eens handmatig het fonteintje in de tuin aanzetten of de buitenlamp aanzetten wanneer ik wil. Gegijzeld door technologie
Vraag even of hij een smart speaker neer zet, dan kun je het aan Google of Alexa vragen
ik kan in mijn huis soms de lampen niet bedienen omdat hij ze via ZIJN app heeft uitgeschakeld. Hij gebruikt namelijk niet due hue app maar een andere app die volgens hem beter is speciaal voor Android gebruikers (ben ik niet). Dat heeft echt al vervelende situaties opgeleverd!
maar ik grap altijd dat als het een snoertje heeft wij het waarschijnlijk wel in huis hebben en dat is ook echt zo. het is alleen ook vaak heel handig en van de week hebben we de overburen nog kunnen helpen nadat hun auto nachts aangereden was… onze dashcam had het opgenomen!
Ik vind IPA’s echt heel smerig
Een mlm is wel handig om te weten zodat je er niet zelf intrapt! Het is iets waarbij mensen een product verkopen maar eigenlijk verdienen ze daar niet het meeste geld mee. Het eigenlijke doel is om ook mensen over te halen dit product te gaan verkopen. Die komen dan onder jou te staan en daar krijg je een percentage van. Als die mensen ook allemaal mensen onder zich krijgen, krijg je nog meer geld. Je moet de producten die je verkoopt zelf inkopen (paar duizend euro vaak). Vaak onder het mom van dan ben je entrepreneur en “girlboss” etc.
Het heet pyramide schema omdat de mensen bovenaan rijk word en de mensen onderaan draaien verlies. Op een gegeven moment zijn er geen mensen meer over die daar ook voor willen werken dus het valt altijd als een kaartenhuis in elkaar. De producten die je verkoopt zijn eigenlijk alleen een tool, er zal altijd gepushed worden om familie en vrienden te vragen dit ook te gaan verkopen.
Nft weet ik op zich wat het is maar snap ik toch niks van
Heee don’t hate tupperware
Wil echt dat die gewoon een webshop openen in Nederland
Alsof je het over jezelf afroept
Ik wil geen cheap-ass Ikea bakje