Impopulaire meningen #4

Zweden is qua lakens ook echt heel bijzonder. Het is heel normaal om je eigen lakens mee te nemen als je ergens gaat logeren (sterker nog, daar gaan ze vanuit). Airbnb’s die wij in Zweden gehuurd hebben hadden ook allemaal geen beddengoed beschikbaar.

We gaan de volgende keer in een hotel, ik heb daar allemaal geen zin in tijdens mijn vakantie. Bedden opmaken en afhalen: ik wil luxe :laughing:

7 likes

Maar een bed afhalen als je gaat is wel een kleine moeite toch, ook in een hotel

10 likes

Ja misschien, maar ik wil na een lange autoreis met klein kind niet eerst de bedden op moeten maken.
In een hotel haal ik overigens ook de bedden niet af. Ik heb jaren als kamermeisje schoongemaakt in een hotel en ik heb dat ook nog nooit meegemaakt moet ik zeggen.

5 likes

Lol het is niet alsof je moet werken in je vakantie door in nog geen 5 minuten je beddengoed af te halen :laughing:

14 likes

Rachel doet het wel altijd :smirk:
Ik ook niet…

1 like

Ik denk juist wel dat het geluk is want ik maak al vijf jaar gebruik van Airbnb op allerlei verschillende continenten en ik heb die ervaring echt nog nooit gehad. Ja vroeg uitchecken heel soms maar ook juist vaak ‘oh de volgende gasten komen pas vanavond, blijf lekker lang’.

Hotels vind ik ook heerlijk hoor, maar als ik wat meer ruimte wil voor minder geld is Airbnb echt ideaal. Ik kijk al niet eens meer naar hotels haha.

Nu ben ik wel gelijk bang dat ik m’n volgende airbnb ervaring ga jinxen haha.

2 likes

eh ja volgens mij ziet gerechtigheid er heel anders uit dan dit

23 likes

Het jammere is dat een oorlog niet filtert op racisten he. Er vallen juist onschuldige slachtoffers. Vrouwen. Jonge kinderen. Hulpeloze ouderen.

32 likes

Je kan je ook generen voor die mensen (of nog beter, er actief iets tegen doen) zonder een oorlog te wensen. Inderdaad, what the fuck vrouw?

7 likes

…wat

6 likes

Ik heb maar vast een screenshot gemaakt

57 likes

Jij bewaart de bonnetjes (vind ik leuker klinken dan receipts)

3 likes

ik mis alleen de tomaten en dat iedereen klapt.

2 likes

Kwartet van verhalen compleet maken.

3 likes

Er is een verschil tussen een impopulaire mening hebben of een compleet gestoorde mening te hebben.

7 likes

heb je het nou over @Sobremesa ?

2 likes

Absoluut

4 likes

ik weet niet waarom je dit zegt en ik ken de mogelijke voorgeschiedenis niet maar gebaseerd op wat hier nu gezegd wordt vind ik dit een bizarre opmerking.

4 likes

Als je zelf mensen verwenst dat je zegt dat ze op een bootje zelf de oversteek mogen gaan maken, vind ik dat je net zo racistisch bezig bent.
Abnormale hersenkronkel of niet.
Kan je niet maken.

1 like

dit slaat echt als een tang op een varken

9 likes