Impopulaire meningen #4

Absoluut.

6 likes

Dat zei ik net toch ook.
Heb het niet ontkent toch

3 likes

Misschien even de betekenis van racisme opzoeken?

3 likes

Maar iedereen is racistisch ook allys en mensen die het willen verbeteren.
Ik denk ook niet dat een oorlog inzichten gaat brengen aan mensen die zich niet in willen lezen in racisme dingen. Want hun haat gaat dan gewoon naar de russen. Terwijl het probleem bij putin ligt en niet alle russen. Dus het lost geen ene reet op.

7 likes

En oorlog zorgt voor chaos wat ideaal is voor racisten, want dan kunnen ze hun vingertje wijze naar iemand zonder dat er stevige consequenties gelijk eraan zitten.

Denk maar aan het begin van de pandemie in 2020. Het was toen ook een en al chaos en er werd gelijk met een vingertje gewezen. Er was toen meer geweld en discriminatie tegen Aziaten.

9 likes

Maken we de post nu niet heel groot? Het is duidelijk @Sobremesa echt niet wenst dat de oorlog ook hier uitbreekt met alle consequenties van dien voor iedereen hier en hun dierbaren. Maar dat ze ‘wenst’ dat racisten eens zouden ervaren wat ze anderen aandoen. Onhandig verwoord? Ja. Slechte timing nu men hier ook in angst leeft ivm de situatie in Oekraïne? Ja. Maar dat is haar nu wel voldoende duidelijk gemaakt.

59 likes

Vreemd, ik heb meerdere keren in Airbnb’s gezeten in zweden(ben er de afgelopen 2 jaar op vakantie geweest en wij blijven nooit langer dan 2 nachten op dezelfde plek) en nog geen enkele keer meegemaakt dat we zelf beddengoed nodig hadden. Misschien gelukt gehad dan

3 likes

Vond ik ook heel opvallend in alle scandinavische landen! Sommige andere landen mag je niet eens je eigen slaapzak gebruiken ivm bedbugs.

Enige keer dat ik waarschijnlijk last van bedbugs heb gehad overigens was in Zweden.

1 like

Ik vind zoete aardappel helemaal niks. Er zijn wel manieren waarop ik het te kanen vind. Maar ik vind het zo irri dat het in zoveel gezonde recepten zit enzo. Melige zoete troep bleh

51 likes

Ja ik denk het! Bij (Zweedse) vrienden gaat het ook zo, ze verwachten dat je je eigen beddengoed meeneemt (en alcohol :laughing:)

2 likes

Ja same met pompoen

9 likes

Zoete aardappel frietjes kunnen heel lekker zijn als ik het bestel in een restaurant, maar ik krijg thuis zoete aardappel gewoon echt niet lekker.

8 likes

Smaakt naar karton

6 likes

Mix van zout, peper, cayennepeper en gerookte paprikapoeder doet wonderen.

• uienpoeder, how could I forget :woman_facepalming:t4:
9 likes

Ik vind de pax kast echt stom en basic

13 likes

Ik ook, maar ik vind hem vooral heel handig omdat je het zelf kunt inrichten. Ik heb overal gezocht naar een kledingkast die wél mijn smaak is maar heb nu toch een lelijke PAX kast precies naar wens qua inrichting.

4 likes

Ik ben tot de conclusie gekomen dat alle kledingkasten kut zijn.

Deze van Woood is ook kut.

Teringscheef, gauw beschadigd. :relieved:

5 likes

Ik heb ook een pax kast, nog steeds spijt van. Zo lastig om goed uit elkaar te halen en vooral het weer in elkaar zetten is een ramp. Je moet niet te vaak verhuizen in ieder geval haha

2 likes

O mensen, ik moet een nieuwe kast en we dachten voor een pax te gaan. Maar we gaan nog verhuizen binnen nu en een x aantal jaar en door jullie twijfel ik nu haha. Sowieso, vind het echt lastig om een goede/praktische kast te vinden?

1 like

Verhuizen met een pax kan echt wel hoor :slight_smile: gewoon voorzichtig zijn met de onderdelen bij het verhuizen. En bij die achterwand kan je ook iets minder spijkers dan de voorgeschreven 3629472 gebruiken en ze iets verder uit elkaar zetten, en ze bij de 2e keer precies in de lege ruimtes ertussen doen. Alle ikeameubels kunnen best uit elkaar en weer in elkaar, gewoon voorzichtig mee zijn.

17 likes