Impopulaire meningen #4

Ik heb ook een Pax en ben er wel blij mee! Heerlijk veel ruimte. Ik heb hem alleen niet zelf in of uit elkaar hoeven zetten/halen dus daar laat ik me niet over uit haha

9 likes

Ik heb m grotendeels in elkaar gelaten met verhuizen, moet alleen wel kunnen met je deur en vervoersmiddel. Maar daardoor is er eigenlijk niets beschadigd oid

3 likes

Helemaal geen problemen gehad met het verhuizen van mijn Pax.

3 likes

Het enige lastige kan de achterwand zijn. Zoals genoemd zou ik er minder spijkers in slaan. Mocht het alsnog mis gaan kan je deze vaak nieuw kopen bij de klantenservice

1 like

Top, goede tip idd. Bedankt allen!

1 like

Ik heb dat dus met de Kallax. Vind dat zo’n lelijk ding met die stomme manden er in. Snap echt niet waarom mensen die kopen :cry:.

30 likes

Ik vind de kallax(/expedit) vooral leuk met LP’s erin.

3 likes

Oh nog 1 ding. Als je voor de hoge variant gaat, dan kan het zijn dat dit in je nieuwe huis niet past doordat de kasten best hoog zijn. Hierdoor hebben wij ze moeten verkopen en lagere gekocht. Paste net op 2 cm niet :sob:

7 likes

Hee, dat is een leuke kast inderdaad. Die kende ik helemaal niet.

Onze Pax hangt (figuurlijk) met plakband aan elkaar sinds de laatste verhuizing. Ik vind het nog steeds wel handig dat-ie zo hoog is en de schuifdeuren zijn ook fijn als je weinig ruimte hebt.

2 likes

Platsa is ook top als je een onhandige ruimte hebt met een schuine wand! Het was daardoor de enige kledingkast die ik kwijt kon in mijn zolderkamer. Vind het niet echt de mooiste kast, maar je moet wat :woman_shrugging:

6 likes

Ik vind de afwas doen helemaal niet zo erg. Ik woon nu alleen en de vaatwasser draait hier echt amper nog, het duurt toch veel te lang eer die vol is en dat vind ik dan weer vies ofzo.

3 likes

Never forget, dat ze koken in de vaatwasser een ā€˜ding’ probeerde te maken.

11 likes

Gister op TLC was er bij extreme cheapskates ook een vrouw die een lasagne maakte in de vaatwasser haha

10 likes

What. The. Fuck.

4 likes

Geen interesse daar in?

4 likes

Is niet helemaal mijn ding nee.

6 likes

Dit is toch niet serieus?! Dat water waar ze spaghetti in kookt echt iehl. Echt dat hele ik kook eten in de vaatwasser valt in het niet hoe zij verder leeft. Spaghettisaus van een niet leeggegeten bord terugstoppen in een pot echt :face_vomiting:

5 likes

Extreme cheapskates is echt mijn guilty pleasure en ik denk dat deze aflevering op ƩƩn staat :sweat_smile:

5 likes

:scream: Dat filmpje onder je van Extreme Cheapskates kende ik al, maar dat er gewoon een kookboek over koken in je vaatwasser bestaat vind echt heel bizar. Dus er zijn meer mensen die dit doen/deden… :frowning_with_open_mouth:

8 likes

Ik denk dat ze het een hype probeerde te maken, net zoals de broodbakmachine en de cakepopsmaker.

2 likes