Geen cupcakemaker of slowjuicer?
Ik ben jaloers. Ik wou dat ik het ook niet lekker vond
Dat speelt vast mee, maar toch is het niet een heel raar concept. Omdat een vaatwasser op 65 graden wast, kan je de kooktechniek sous vide toepassen. Dat klinkt dan wel weer een stuk leuker dan vaatwasser koken.
Maar een vaatwasser is niet continu dezelfde temperatuur. Met bepaalde dingen lijkt het me best gevaarlijk om langere tijd niet al te warm te doen (zalm bijvoorbeeld). Daarnaast is het niet alsof een vaatwasser helemaal vol met water staat zoals bij sous vide wel het geval is.
Ja goeie. ik kwma dit alleen al een paar keer tegen van koks zoiets als dit van Yvette van Boven lijkt me niet echt een probleem om tr proberen. Vlees of vis lijkt me niks.
Lies!
Ok hun cookie dough is wel te kaneelig
Ben ik het mee eens hoor. Ik zie alsnog het nut er niet van in maar met niet-dierlijke producten zou ik het ook eerder doen.
wellicht vind je oppo dan wel lekker. die zijn lager in koolhydraten. vind het zelf altijd minder zoet dan B&J
ja dat heb ik dus ook. mijn darmen raken er wel altijd van slag van haha.
zelfgemaakte aardbeien ijsjes met kokos melk <3
Ben zo afgeknapt op vleesvervangers en andere vega of vegan-tentjes. Ben fan van groenteschnitzels en spinazierondo’s maar sinds een tijdje staan mij de vega-bratwursten etc mij zo tegen. Bezoekjes aan Deer Mama en de Vegan Junkfoodbar bevielen mij totaal niet. De soyarijst milkshake was zo goor, smaakt echt naar gemalen a4tjes.
Die Vegan Junkfood Bar vind ik sowieso een overrated tent, vond het echt een tegenvaller.
Vooral hele leuke kleurstoffen…
Ja zo vies melig vond ik het eten daar. Terwijl ik vleesvervangers meestal wel prima vind
Ben & Jerry’s cookie dough
1 keer bij de Vegan Junk Food Bar gegeten en zat de rest van de avond op het toilet. Wel goed voor de lijn.
Ik vind Audi’s echt lelijke auto’s en ik snap niet dat als je zoveel geld wilt neerleggen voor een auto dat je dan een Audi kiest?? Ziet eruit als een willekeurige sedan maar dan voor 90k
Maar elke audisoort is toch anders?
Ze hebben allemaal vrijwel dezelfde stijl en ik vind ze allemaal lelijk eerlijk gezegd.
Same, ik dacht dat het aan mij lag. Kan nog steeds trouwens, want had mss beetje veel besteld.
Die audi’s die camera’s hebben ipv buitenspiegels zien er echt debiel uit. Lijkt alsof de spiegels er gewoon vanaf zijn gereden ofzo. Voor de rest vind ik de audi van het plaatje wel mooi, maar qua prijs-kwaliteit zou ik er niet voor kiezen. Er zijn auto’s waar je veel meer ‘bang for your buck’ krijgt