Weet echt niet wat een auto mooi of lelijk maakt. Het blijven koekblikken.
Ik vind een auto wel kloppen of niet kloppen op een of andere manier. Dat de verhoudingen goed zijn ofzo? Dat maakt een auto al veel mooier
Ja het schijnt dat er twee soorten zijn. Met en zonder knipperlicht. Die laatste spot ik voornamelijk
Een keer een Audi zien afslaan bij het stoplicht. Heel hard uitgelachen toen . De eerste sympathieke Audi rijder moet ik nog tegenkomen
Als ik een nieuwe auto moest kopen, kocht ik een audi a1 zeg ik al jaren. Dat blijkt dus ook een soort van impopulaire mening nu
Zo impopulair dat er een kwart miljoen van rondrijden per km2
Sloeg de auto rijder af of juist iemand anders?
Vind Encanto echt een saaie film
Een A1 is niet echt duur dus dan vind ik het niet erg als hij lelijk/saai is. Ik snap het vooral niet als je bijna 100k wil betalen voor een modelletje Nissan Sentra met 4 ringen erop.
Ik ging googlen op die nissan maar nee, dan is de audi toch een stukje mooier haha. Smaken verschillen
Nee de bestuurder van de Audi liet de Audi afslaan. Dat gezicht, word er nog veilig van als ik er aan denk.
Luisteren naar een audioboek is niet hetzelfde als een boek lezen. Vind het dus ook niet meetellen in “Reading challenges” enzo.
Ik las door voorgaande opmerkingen het woord Audi boeken .
ja bah en die knipperlichten voor de richtingaanwijzing bij audi’s, lelijk!
Geen enkele auto komt qua design in de buurt van de Fiat Multipla
@macklemore oh bedoel je die soort van snelle laadbalkjes? Ik vind dat echt heel cool hahaha. Mijn vriend heeft een volkswagen (audi valt onder volkswagen) en ik hoopte dat zijn auto ook die lichten had maat helaas
haha ja die laadbalkjes! goeie omschrijving.
Hahah je had (vroeger?) ook altijd van die leesgatekeepers die vonden dat ereaders niet meetelden dus je mocht alleen zeggen dat je een boek had gelezen als je ook echt alle fysieke bladzijden had omgeslagen.
Ja dit hoopte ik ook toen ik mn VW kocht. Ik vind dat echt de allerbeste richtingaanwijzers van alle autos op de weg. Maar helaas heb ik ze ook niet. Denk dat de uitvoering van mijn auto niet luxe genoeg is ervoor
Nou sorry ik vind het alleen lezen als je het van een papyrusrol doet.
Daar heb je wel een punt in hoor, maar het is toch een Reading challenge? Ik vind het minder inspannend om te luisteren dan te lezen. Dus ik zou ze ook niet even “challenging” noemen. Niks mis met audioboeken (en al helemaal niet met ebooks @EllaFitzgerald ) verder hoor, hartstikke goed dat mensen daarmee meer in aanraking komen met verhalen, maar het is niet hetzelfde als lezen.