Ik wil gewoon een kruising zijn van Tina en Dolly.
Dus er zijn dan ook stellen waarbij in het paspoort van de vrouw wel staat dat ze e/v Jansen is maar in het paspoort van meneer Jansen staat dan niet dat hij echtgenoot is van iemand?
Oh wat goed, ik wist niet dat dat ook kon (ik dacht dat een van beide dat kon doen! Ik denk dat mijn partner wel blij wordt van dit nieuws.
Dat denk ik, ja. Het gaat niet automatisch bij mijn weten en is een persoonlijke keuze.
Ik had er zelf niet aan gedacht om het om te nemen in mijn rijbewijs en paspoort maar kreeg de vraag bij de gemeente, toen ze verlopen waren. Mijn man kreeg dezelfde vraag toen hij zijn documenten moest vernieuwen en vond het een goed idee. Maar in theorie had hij nee kunnen zeggen als hij er geen prijs op had gesteld.
Nog 1 ding wat ik erover wil zeggen: zullen we het een geboortenaam noemen ipv je meisjesnaam? Bij mannen hebben we het ook niet over hun jongetjesnaam.
Sorry hij is al met mij
Wat niet weet, wat niet deert
In België gebeurt dit inderdaad niet.
Dit halve forum rent ook naar de Action als daar iets tofs ligt, dus daar ligt het echt niet aan.
Hahaha iemand vroeg of ik die verkocht. Ik zo: ugh nee. Het floepte er echt zo uit
Zijn die van Des Pots?
Om de exclusiviteit van het merk te beschermen worden deze producten niet in webshops aangeboden maar uitsluitend via winkels verkocht.
Ik vind ze wel grappig maar ik val eerder over dit soort dingen.
Voortbordurend op de potten, ik vind Pampasgras ook echt verschrikkelijk stom. Vieze stofvangers.
Ik vind het boek The Alchemist van Paulo Coelho saai. Er schijnen allemaal diepe betekenissen in te zitten maar ik vond ze eigenlijk niet zo diep of misschien heb ik ze niet kunnen vinden. Moest mezelf er echt doorheen worstelen. Snap de hype totaal niet.
Late to the party, maar yes, ik heb zo’n man die de achternaam van z’n vrouw ook heeft aangenomen (inclusief allerlei tussenvoegsels) en hij draagt hem na vijf jaar nog steeds met trots. Ook in z’n werk, waar het barst van de witte mannen. Hij krijgt er wel vaak vragen over, en tijdens het stemmen dachten ze dat hij mijn stempas per ongeluk had meegenomen. Inmiddels heeft hij al één collega geïnspireerd om ook z’n vrouws naam aan te nemen, dus hij evangeliseert goed.
Haha bij dit kan ik alleen maar denken aan al het stof wat tussen die citroenen gaat zitten
Wauw… dit ziet eruit als iets dat gemaakt is van zout brooddeeg, waarmee je van die baksels kon maken in het handwerklokaal van je basisschool/ op een kinderfeestje, waarna het werd geglazuurd. Waarbij er altijd wel een kind was die -tegen alle waarschuwingen in- toch een flinke hap nam van het goedje.
Ik vind Bohemian rhapsody echt een vreselijk slecht nummer. Ik kijk nu die film (staat sinds vandaag op Netflix) in de hoop te ontdekken wat er zo geweldig is aan dat nummer en Queen. Door die film heb ik zojuist ook een hekel gekregen aan de andere nummers. Dat wordt dus weer vaak de radio uitzetten bij ieder top XXX aller tijden.
Haha echt? Vind je de film wel tof verder? Die vond ik echt geweldig en ben daarom de nummers van Queen leuker gaan vinden.
Helaas… Die film verpest eigenlijk de andere nummers die ik wel leuk vond. Ik vind de bandleden wel ok ondertussen