Impopulaire meningen #4

I looove bloedprikken. Vind het zo fascinerend om naar te kijken en hoe dat buisje dan volstroomt. Moet morgen weer en heb er gewoon zin in :melting_face:

Zal er vast ook mee te maken hebben dat ze mijn ader altijd gelijk goed weten te vinden, mijn vriend heeft er een hekel aan omdat het bij hem altijd een gedoe is.

39 likes

Ik vind dat ook altijd heel interessant om te zien :heart_eyes:

3 likes

Kom bloed doneren!
Kan je elke zoveel tijd ernaar staren (en een unlimited voorraad aan roze koeken krijgen)

14 likes

Of je maakt er je beroep van! Ik vind dat soort dingen veel aangenamer om te doen dan te ondergaan.

3 likes

Ik vind Lidl een nare winkel. Ik word altijd chagrijnig als ik daar vandaan kom

17 likes

Vooral in ā€˜rijke’ dorpen. Hoeveel wagentjes van oude elitaire vrouwen je daar wel niet tegen je schenen krijgt :joy:

6 likes

Het helpt ook niet dat ƭk nooit wat kan vinden daar. Ik raak altijd gedesoriƫnteerd in die winkel.

5 likes

Nou het waren 4 fijne buisjes vol maar die vrouw ging helemaal tegen me praten terwijl ze prikte? :sob: wel lief en geinteresseerd maar ik dacht echt: hou op en laat me naar dat bloed staren hahaha

Volgens mij doen mensen die daarna niet zo lekker gaan dat ook vaak, dus misschien maakte ze zich extra zorgen om je omdat je zo zat te staren naar dat bloed :sweat_smile:

4 likes

Hahaha ja denk ik ook, vond het ook wel lief hoor! Sommigen die jassen dat ding erin en gaan, ik kan me voorstellen dat deze vrouw heel fijn is voor mensen die angstig zijn.

2 likes

Ja zou ik heel graag willen, maar ik heb eigenlijk chronisch verhoogde ontstekingswaarden haha, kan het dan ook?

3 likes

Oe geen idee. Dan een zou je even moeten bellen naar hun nummer

7 likes

Ik vind het ook altijd vervelend als ze afschermen dat ze de naald erin doen, ik vind het altijd fijn om dat te zien omdat je dan precies weet wanneer je iets voelt ofzo

4 likes

Ik moet zeggen dat dat ook wel afhangt van het filiaal en beetje het tijdstip.
hier in mijn woonplaats ga ik liever gewoon niet maar die in de woonplaats van mijn vriend is bijv super netjes en gestructureerd. (En zelfscan)

2 likes

Er mag best kritisch gepraat of gegrapt worden over gewoontes die afstammen van decennialange onderdrukking. Tuurlijk, zelf weten, maar wil je dit echt zelf/is dit het beste voor jou/ of is dit je wellicht met de paplepel ingegoten door het patriarchaat?

39 likes

Wie heeft de kassa bij de Lidl en Aldi bedacht?? Ik word altijd chagrijnig dat ik alles zo snel mogelijk in mijn tas moet gooien.

24 likes

Vreeeselijk. Een van de redenen waarom ik er echt een hekel aan heb om daar alleen naartoe te gaan. Ik wil alles een beetje netjes in mijn karretje leggen maar ik word er zó nerveus van dat het allemaal zo snel moet. Zeker als het druk is en ik het gevoel heb dat anderen naar me staan te kijken. Waarom bezorgt lidl eigenlijk nog niet?

7 likes

Serieuze vraag want ik kom daar nooit: waarom moet dat? Hoe is die kassa anders dan in andere supermarkten?

2 likes

Volgens mij wordt de scan snelheid van de caissiĆØres daar op de een of andere manier gemeten en als ze te langzaam zijn worden ze daar op afgerekend. Heb ik mij in elk geval ooit eens laten vertellen. En bij jumbo, ah etc hebben ze zelfscan kassa’s, bij lidl en aldi (nog) niet

1 like

Lidl heeft ook zelfscankassa’s!

7 likes