Impopulaire meningen #4

Ik zeg gewoon mijn vriendje. (Ik ben 40 en hij 32 :joy:)

1 like

Als de achternamenkwestie over kinderen ging, was er al drie keer sarcastisch gereageerd met ā€˜Zo veel zin in te horen hoe iedereen dit geregeld heeft!’

4 likes

Wow jij gaat er even met gestrekt been in op maandagochtend :flushed:

9 likes

Nou ik kan je verklappen dat ik dit wel gedacht heb.

13 likes

Omg die discussies over achternamen en inductieplaten… echt sorry maar hoe saai haha

55 likes

Ik vind het echt stom dat bijna alle audities, battles etc van The Voice van Youtube zijn gehaald. Ben benieuwd of dat nu aan mij ligt.
Ik zie die filmpjes los van de schandalen die er spelen. Het lijkt mij voldoende dat de kandidaten die dat willen hun filmpjes kunnen laten verwijderen. Maar ik ben soms wat nuchter of misschien zie ik iets over het hoofd.

Los daarvan vind ik het ook gewoon jammer. Ik keek nog regelmatig dingen terug.

8 likes

Zijn ook deelnemers die hier niet blij mee waren. Het is voor hun toch een soort visitekaartje als je een goed bekeken optreden hebt.

7 likes

I looove bloedprikken. Vind het zo fascinerend om naar te kijken en hoe dat buisje dan volstroomt. Moet morgen weer en heb er gewoon zin in :melting_face:

Zal er vast ook mee te maken hebben dat ze mijn ader altijd gelijk goed weten te vinden, mijn vriend heeft er een hekel aan omdat het bij hem altijd een gedoe is.

39 likes

Ik vind dat ook altijd heel interessant om te zien :heart_eyes:

3 likes

Kom bloed doneren!
Kan je elke zoveel tijd ernaar staren (en een unlimited voorraad aan roze koeken krijgen)

14 likes

Of je maakt er je beroep van! Ik vind dat soort dingen veel aangenamer om te doen dan te ondergaan.

3 likes

Ik vind Lidl een nare winkel. Ik word altijd chagrijnig als ik daar vandaan kom

17 likes

Vooral in ā€˜rijke’ dorpen. Hoeveel wagentjes van oude elitaire vrouwen je daar wel niet tegen je schenen krijgt :joy:

6 likes

Het helpt ook niet dat ƭk nooit wat kan vinden daar. Ik raak altijd gedesoriƫnteerd in die winkel.

5 likes

Nou het waren 4 fijne buisjes vol maar die vrouw ging helemaal tegen me praten terwijl ze prikte? :sob: wel lief en geinteresseerd maar ik dacht echt: hou op en laat me naar dat bloed staren hahaha

Volgens mij doen mensen die daarna niet zo lekker gaan dat ook vaak, dus misschien maakte ze zich extra zorgen om je omdat je zo zat te staren naar dat bloed :sweat_smile:

4 likes

Hahaha ja denk ik ook, vond het ook wel lief hoor! Sommigen die jassen dat ding erin en gaan, ik kan me voorstellen dat deze vrouw heel fijn is voor mensen die angstig zijn.

2 likes

Ja zou ik heel graag willen, maar ik heb eigenlijk chronisch verhoogde ontstekingswaarden haha, kan het dan ook?

3 likes

Oe geen idee. Dan een zou je even moeten bellen naar hun nummer

7 likes

Ik vind het ook altijd vervelend als ze afschermen dat ze de naald erin doen, ik vind het altijd fijn om dat te zien omdat je dan precies weet wanneer je iets voelt ofzo

4 likes