Waarschijnlijk zegt ie juist dan: o maar er is toch nog niks aan de hand, kan best een paar dagen weg
Ik hoop eerder dat zij bijdraait van de keuze een relatie te onderhouden met zoān man
Heerlijk hoor, kan het iedereen aanraden.
Wat triest om te lezen dat vrouwen hun carriĆØre, welzijn en lichaam opofferen voor het welzijn van de man. Blijkt wel weer dat Nederland een conservatief land is en hoe er tegen vrouwen wordt aangekeken.
Ik geloof echt niet dat hij gaat als het puntje bij het paaltje komt, beetje grootspraak misschien? kom ons tegen die tijd updaten plz
Ik hoop het!
Zal ik doen tegen die tijd.
Gebeurt helaas vakerā¦;
en dan neemt die klaphark koffiemokken mee wat een treurnis
Woow. iām in shock.
We moeten echt hun stemrecht enzo af gaan pakken hoor.
Ik cringe altijd zo hard bij die cleantok filmpjes waarin men wel tien verschillende kleuren wc-eend in de pot kappen⦠like mega chemisch spul dat zo in het rioolwater terecht komt
Ja ik vind haar ook echt prachtig en laidback. Ook pre - uncut gems.
Heb dit gisteravond nog naar een vriend geappt haha:
Idina ziet er werkelijk ook prachtig uit
Hahahahah ja die fox eye turtulio, soort van Amerikaanse @inezweski
Heb je dat filmpje over haar boek al gezien, āitās a masterpieceā hahahaha zij is zo wazig
En āmaart roert zijn staartā is dit jaar ook wel heel erg waar!
Vind het roze niet erg tbh
Ik heb daar toen gezeten in het Ziggo Dome en vond het best prima te doen. Ok, ik was geen fan van de artiesten die optraden.
Bij de Arena zou ik het bijvoorbeeld erger hebben gevonden
Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vond? Had gewoon een gezellig avondje met een vriendin bij iets waar meerdere artiesten optraden. Dus vooraan zitten was geen prioriteit. Voor 17,50 was het ook prima
Ik vind bij een concert de sfeer/belevenis vaak belangrijker dan het dichtbij zien van de artiesten en dat gaat meestal ook prima achterin de zaal.
Hahah, doet me denken aan mijn notepad++ (fancy versie van notepad), wat ik veel voor werk gebruik. Die heb ik een keer op hello kitty roze gezet en daarna nooit meer veranderd. Ben er wel gehecht aan geraakt!
Niet perse het meezingen, maar dat je met allemaal mensen om je heen staat die van de zelfde muziek genieten en er een feestje van maken wel ja. Maar ieder zān ding natuurlijk haha.
Komt misschien ook doordat ik bij sta concerten sowieso achteraan sta want met mijn 1.60 word ik doodgedrukt vooraan.