Ik vind 1 april grappen echt het stomste ooit en snap echt niet waarom je hier aan mee doet. Iedereen weet dat het een grap is en er is niks grappigs aan. Ik vind het alleen maar irritant gedoe. Net zoals al die influencers die nu zogenaamd grappen posten, bah.
Het enige leuke aan vandaag is de verjaardag van mijn kat
Die trend van omhoog geborstelde wenkbrauwen vind ik zo verschrikkelijk.
De eigenaresse van deze wenkbrauwen is een prachtige vrouw, maar met die wenkbrauwen ziet ze er net uit alsof ze een cadeautje van Lolsmurf heeft opengemaakt. Ik zie het steeds vaker op Instagram.
Ja ik snap dit ook niet!
Dit zijn echt de dunne streepjes wenkbrauwen van deze tijd, waar je later op terug kijkt en denkt wtf?!
Je kan er ook andermans haar mee borstelen met deze borstels
Heel die trend rond intuïtief eten en hoe het de oplossing zou zijn om nooit meer te hoeven diëten vind ik stom en ongezond. Ik heb het over campagnes zoals deze: https://www.feeling.be/gezond/intuitief-eten-zo-werkt-de-anti-dieetmethode-en-zo-begin-je-eraan
Ik word er eigenlijk echt een beetje boos van.
Persoonlijk verhaal i.v.m. afvallen/bijkomen, in spoiler voor wie het triggert
Tijdens corona ben ik begonnen met intuĂŻtief te eten (onbewust, woonde voor het eerst helemaal alleen en ben beginnen eten enkel wanneer ik er behoefte aan had) en daardoor ben ik +10kg bijgekomen.
Daardoor ben ik nu bij een diëtiste die me helpt met een gezond voedingspatroon dat ik de rest van mijn leven kan volhouden. Het komt erop neer dat wat voor mij werkt, juist meer kleine porties eten doorheen de hele dag, ook als ik helemaal geen honger heb, omdat bij intuïtief eten mijn hele bloedsuikerspiegel en metabolisme naar de zak gaat.
Hongergevoel gaat bij mij maar weg 30 minuten nadat ik gestopt ben met eten, waardoor ik standaard véél te veel ga eten als ik honger heb.
Ik vind intuĂŻtief eten een leuk idee, maar voor lang niet iedereen te doen. Ik voel niet altijd mijn hongergevoel, dan moet je soms gewoon eten. Daarnaast hebben genoeg mensen een verstoorde relatie met eten en ik weet niet of intuĂŻtief eten de oplossing is.
Ik vind intuĂŻtief voor veel mensen niet haalbaar. Het wordt vaak als oplossing voor eetstoornissen/eetproblemen aangedragen âdat het veilig zou zijn om op je gevoel te etenâ, maar ik vind het onzin. Door medicatie, overprikkeling, verdriet en nog veel meer kan je honger gevoel niet meer goed functioneren en eet je dus teveel of te weinig als je op intuĂŻtie eet. Ik vind weinig mis met gewoon een structuur in je eetpatroon en af en toe tegen je zin eten of niet dat 5e koekje pakken
Dit heeft mij juist van mân eetstoornis afgeholpen. Maar ieder persoon is niet hetzelfde dus snap dat het voor sommigen niet werkt.
@Vaiana of @Hippe_kikker een van jullie moet haar avatar veranderen want dit is ingewikkeld
Nee
Zou morgen maar naar Specsavers gaan
Nee brillen staan me niet
Ik denk dat intuĂŻtief eten ook niet meer werkt met ons soort eten. Als je alleen maar gezonde âonbewerkteâ producten eet werkt het misschien wel⊠je zal jezelf niet snel overeten aan gestoomde broccoli en kikkerewrten omdat ze nou eenmaal niet echt heerlijk zijn. Maar zodra er voeding bij komt die is gemaakt om lekker te zijn eet je er al snel te veel van. Al zijn het gezonde dingen zoals brood en pindakaas. Het is zo samengesteld dat we het lekker vinden en er meer van willen, of in elk geval dat ons lichaam ons aanspoort om er meer van te nemen.
Ik vind het heel knap als mensen âgewoon slankâ zijn zonder er veel over na te denken of moeite voor te doen. Dat lijkt me echt een blessing.
Haha, echt veel te veel! Ik sluit nooit wat af, maar open steeds een nieuw tabblad⊠En hij onthoudt alles, dus dat is ook wel fijn.
Ik vind en
gewoon fijne toevoegingen die ik lief bedoel en lees. En ik ben geen boomer. Ik snap echt totaal niet waarom mensen dat als passief agressief lezen, waarom zo zuur?