Impopulaire meningen #4

Ik vind de handscanners bij de Appie dus echt ideaal :raised_hands:

4 likes

Betaal als een man, of geef je over en zwicht

30 likes

Oh ja mensen die dat doen zijn echt fucking egoïstisch. Lekker de hele wereld laten wachten tot zij hun boodschapjes hebben ingepakt.

7 likes

Ja en als ik sommige reacties hier mag geloven doen ze het nog expres ook. Onkruid der aarde.

6 likes

Het maakt niet uit of ik de zelfscan pak of in de rij bij de caissière ga staan, pak toch altijd de verkeerde. Scan loopt vast, of moet gecontroleerd worden en bij de kassa heb ik steevast dat degene voor me staat te kloten met de pinpas of niet doorheeft dat het een pinkassa is en cash wil betalen… :smiling_face_with_tear: lang leve de boodschappen thuisbezorgd optie!

4 likes

Ik moet bij de zelfscan ook constant gecontroleerd worden. Heb ik net alles netjes ge-tetris-ed in mijn tassen komt die medewerker alles er weer uit trekken om te controleren. :face_with_raised_eyebrow: maar ja. Toch is het fijner dan bij de kassa vind ik en soms word ik niet gecontroleerd natuurlijk dus dan is het wel relaxed.

18 likes

Ik had laatst een keer dat tijdens de controle mijn volledige kar vol weekboodschappen gescanned moest worden, de dame die me controleerde snapte er zelf ook niks van en als service van de winkel kreeg ik een gratis reep chocola voor t “ongemak” :ok_hand:

9 likes

Heel irritant dat soort mensen. Toen ik ooit als 16 jarige achter de kassa zat, zei ik er altijd wat van. Opbokken met je slome gedoe, je bent niet alleen op de wereld

10 likes

Ik werkte 'n aardige tijd bij lidl, Laatste 5 jaar dat ik er werkte waren er geen statistieken van scan-snelheid overigens. Maar in tegenstelling tot veel andere supermarkten heb je een aardig lange band vóór het scannen. De cassière zou ook moeten wachten met scannen tot alles van de klant die je helpt op de band ligt. Daarbij heeft lidl ook inpak tafels waar je rustig alles kan ordenen. Ik vond het juist altijd zielig als mensen zich door mij opgejaagd voelde, want ik had altijd in m’n hoofd van, maar als ik snel scan hoef jij toch niet persé snel in te pakken. No worries ik zit hier toch tot X uur.

Ik kon me alleen wel een beetje ergeren aan mensen die tijdens het scannen van al hun boodschappen me als een schaap stonden aan te kijken met hun portemonnee in de hand waardoor ook heel het plateau vol raakte en ik instabiel moet gaan stapelen met kans op producten die kapot vallen van het plateau. Ze betalen en dan pas bedenken ‘oh ik moet inpakken’

@George Oh dat lijkt me trouwens helemaal niet chill. Ik met lichte faalangst zou daar echt ongelukkig van kunnen worden. soort walk of shame idee.

5 likes

Jeetje wat een onzin. Natuurlijk mag jij ziek zijn. Het is ook niet dat je voor de lol ziek bent.

Ik hoop dat iemand anders je kan helpen met de zorg voor de kinderen zodat jij kan uitrusten. Veel beterschap!

4 likes

Die memo hebben alle virussen en bacteriën niet gekregen.

Wat een kulopmerking.

3 likes

Ah gelukkig dat je man de mogelijkheid heeft om thuis te werken en voor jou en de kinderen te zorgen!

Ik vraag me echt af wat mensen/vrouwen denken die zoiets zeggen. Zeggen ze het om zichzelf een schouderklopje te geven en te laten zien hoe zwaar het moederschap is? Geloven ze het echt? Doen hun partners niets om te helpen als zij ziek zijn? Zo veel vragen.

14 likes

Ik mag jouw man wel

45 likes

Je vriendinnen verdienen een glitter-of confettibom door de brievenbus.

24 likes

-10000 punten voor jou vriendinnen en partner. Heb medelijden met die vrouwen.

5 likes

Herkenbaar, ik zie dit ook veel in mijn omgeving.

Ik had pas een (in mijn ogen) vrij bizar gesprek met een vriendin. Haar verloofde wil dat zij stopt met werken zodra er kinderen komen, omdat hij “voor haar wil zorgen” (financieel dan). Ik vroeg daarop terug aan haar of die constructie er niet juist op neer zou komen dat zij voor hém en de kinderen zou gaan zorgen. Ze hebben allebei dezelfde studie gedaan en ik ken die vriendin juist als heel ambitieus. Toch heeft ze begrip voor de visie van haar verloofde en wil ze hierin meegaan.

13 likes

Ik zie dit ook heel erg bij een aantal vriendinnen van mij. Ik probeerde met eentje af te spreken voor een zaterdag avond en ze kon pas eind juli want haar man had elk weekend vanaf nu wat staan. En dan moet zij maar thuis blijven met de kinderen
En als ze het zelf prima vind dan moet ze dat zelf weten, maar ondertussen zit ze er wel over te klagen. En als ze tegen haar man zegt nu ben ik aan de beurt dan gaat hij als een klein kind lopen zeuren.

8 likes

Wat een leven heeft die vent uberhaupt als je iedere zaterdag tot eind juli wat gepland hebt?

15 likes

Ja ik vraag het mij ook af. Maar hij was ook een van de weinige personen die de afgelopen 2 jaar elk weekend een activiteit had. En het is ook niet meer dat we 16 zijn of zo. Ook tegenover je gezin vind ik het gewoon hufterig dat hij in het weekend geen tijd voor ze maakt.

6 likes

Geen idee. Als ik om 0.30 uur opeens zin heb in een milkshake, zegt 'ie; ga ik voor je halen! Ook al zijn we allebei skeer op het moment. Dus can’t relate.

28 likes