Nice! Jammer alleen dat veel supporters niet perse vet gave snelle auto’s hebben. Dat is altijd zo leuk met de TT/MotoGP. Al die motoren
Mijn nekharen gaan overeind staan bij de termen ‘babydaddy’ en ‘babymommy’.
Ja of babymoon ook zoiets vreselijks.
Of pushgift
baargoud
In datzelfde rijtje de gender reveal party en de babyshower…
Eigenlijk gewoon alles met baby
Ik heb liever online les dan op campus. Lekker lelijk achter mijn laptop zitten, met de hond knuffelen in mijn pauzes, eigen eten en drinken. Maar nu moet ik weer 3/4 keer per week naar school.
Ik vind het wel een prachtige naam voor een muzikaal project.
Push present!
Ah ok, ik las ergens push gift. Maar net zo erg idd😖
Misschien ook een impopulaire mening maar doe mij maar een push gift /present nadat ik weer een week geconstipeerd ben geweest 🥲 het einde van die lijdensweg mag ook gevierd worden
Het zijn volgens mij ook gewoon allemaal van die dingen die sommige ouders tegenwoordig gebruiken om zoveel spullen/complimenten binnen te harken. Bij een gender reveal moet je een kadootje meenemen, bij een baby shower ook en dan moet je op kraamvisite en nee, je vorige kadootjes tellen dan niet mee dus moet je rompertje nummer 500 meenemen (nog hopen dat het geen broers of zussen heeft, want o wee als je die het gevoel laat geven dat het een dagje niet om hen draait).
Net als die papadagen. Oh jaaa knap hoor dat hij een luier kan verschonen. Had hij al lang moeten kunnen, maar oke.
Heb niks tegen kinderen (shocking I know), maar dat gedoe er omheen is zo gekmakend. Het kind merkt niks van al die heisa…
Of mensen doen het omdat ze het daadwerkelijk leuk vinden om dingen te vieren? Heb niks met gender reveals, maar sommige mensen houden van een feestje en dit is weer een reden om iets te vieren.
Prima, maar het is wel iets wat er weer bij is gekomen en wat niet hoeft.
Ik vond het zelf nogal apart om erbij te staan. Je gaat hoe dan ook juichen welk kleur er ook tevoorschijn komt. Iig had ik mezelf niet voorgenomen om de ouders uit te joelen als ze een jongen zouden krijgen. “Boeh losers! Had je maar beter moeten schudden.”
En toch dat kado gedoe. Je kan niet zonder iets aankomen
Maar in die zin hoeft eigenlijk toch niks? Een feestje is eigenlijk altijd overbodig en niet perse heel nuttig ofzo.
En ja, ik vind gender reveals ook echt mega dom, maar ik denk niet dat mensen ze vieren puur om spulletjes binnen te harken.
Gender reveal vind ik niet hetzelfde als een verjaardag of kraamvisite. Dan vier je echt wat.
In mijn omgeving merk ik wel dat het om de kado’s gaat
Ik merk dat ook heeel erg bij een stel in mijn omgeving, bij het vierde kind ben ik afgehaakt omdat het voelt alsof ik maar op mag komen draven als er een cadeau te geven valt. De laatste keer dat ik er was waren een aantal anderen er ook over aan het smoezen dus ik ben duidelijk niet de enige die het denkt
Sorry maar je is dan toch al je push present?
Dan kan ik gelijk naar het jammerlijke cadeautjes topic