Wat is het toch heeeeerlijk single en kindvrij te zijn kan het iedereen aanraden
En niet te vergeten: van de pot gerukte partners die dat gedrag accepteren
Over een van de pot gerukte man gesprokenā¦
Vriendin van mij gaat binnenkort bevallen. Haar vriend heeft besloten om 4 dagen na de uitgerekende datum 3 dagen naar een festival te gaan. Hij heeft al 2 jaar geen festivals gehad dusja, dat is natuurlijk belangrijker dan de geboorte van je kind/zorgen voor de kraamvrouw+baby.
Hoe boos ze ook wordt, het dringt gewoon niet door. āWant nu is ze toch nog fit? Dat komt echt wel goed hoor.ā Hoop echt dat hij last minute bijdraait. Wat een vent.
Wow en wat als dat kind dan nog helemaal niet geboren is?
Ik zei net al tegen mijne, als je terugkomt staan al je spullen buiten, scheiding is aangevraagd en de sloten zijn vervangen
Nog steeds niet te laat om deze loser te dumpen, zou ik zeggen.
Als ik deze verhalen lees snap ik sowieso niet wat die vrouwen nog doen bij zoān vent. Die zijn toch beter af alleen. Zit hier echt met verbazing te lezen. Vind het echt schokkend. De generatie van mijn oma was bijna nog meer geĆ«mancipeerd. We kunnen dit toch niet pikken van mannen.
Maar ja er is nog een lange weg.
Laten we het geluk dat single zijn heet topic even uppen
Ja ik heb echt geen idee.
Ook dat zān vrienden niet zeggen van: joh, gast? Blijf thuis. Volgend jaar weer een kans.
Ze heeft het ook nog niet tegen zn ouders durven zeggen voordat de bom barst, want die zullen minstens net zo reageren als jullie. Ze hoopt dat hij zelf nog bijdraait.
Waarschijnlijk zegt ie juist dan: o maar er is toch nog niks aan de hand, kan best een paar dagen weg
Ik hoop eerder dat zij bijdraait van de keuze een relatie te onderhouden met zoān man
Heerlijk hoor, kan het iedereen aanraden.
Wat triest om te lezen dat vrouwen hun carriĆØre, welzijn en lichaam opofferen voor het welzijn van de man. Blijkt wel weer dat Nederland een conservatief land is en hoe er tegen vrouwen wordt aangekeken.
Ik geloof echt niet dat hij gaat als het puntje bij het paaltje komt, beetje grootspraak misschien? kom ons tegen die tijd updaten plz
Ik hoop het!
Zal ik doen tegen die tijd.
Gebeurt helaas vakerā¦;
en dan neemt die klaphark koffiemokken mee wat een treurnis
Woow. iām in shock.
We moeten echt hun stemrecht enzo af gaan pakken hoor.
Ik cringe altijd zo hard bij die cleantok filmpjes waarin men wel tien verschillende kleuren wc-eend in de pot kappen⦠like mega chemisch spul dat zo in het rioolwater terecht komt