Impopulaire meningen #4

Love it.

7 likes

Ja ik vind haar ook echt prachtig en laidback. Ook pre - uncut gems.
Heb dit gisteravond nog naar een vriend geappt haha:

Idina ziet er werkelijk ook prachtig uit

4 likes

Hahahahah ja die fox eye turtulio, soort van Amerikaanse @inezweski

Heb je dat filmpje over haar boek al gezien, ‘it’s a masterpiece’ hahahaha zij is zo wazig

9 likes

En “maart roert zijn staart” is dit jaar ook wel heel erg waar!

2 likes

Vind het roze niet erg tbh

9 likes

Ik heb daar toen gezeten in het Ziggo Dome en vond het best prima te doen. Ok, ik was geen fan van de artiesten die optraden.
Bij de Arena zou ik het bijvoorbeeld erger hebben gevonden

1 like

Ik heb niet gezegd dat ik het niet leuk vond? Had gewoon een gezellig avondje met een vriendin bij iets waar meerdere artiesten optraden. Dus vooraan zitten was geen prioriteit. Voor 17,50 was het ook prima

3 likes

Ik vind bij een concert de sfeer/belevenis vaak belangrijker dan het dichtbij zien van de artiesten en dat gaat meestal ook prima achterin de zaal.

18 likes

Hahah, doet me denken aan mijn notepad++ (fancy versie van notepad), wat ik veel voor werk gebruik. Die heb ik een keer op hello kitty roze gezet en daarna nooit meer veranderd. Ben er wel gehecht aan geraakt!
image

27 likes

Niet perse het meezingen, maar dat je met allemaal mensen om je heen staat die van de zelfde muziek genieten en er een feestje van maken wel ja. Maar ieder z’n ding natuurlijk haha.

Komt misschien ook doordat ik bij sta concerten sowieso achteraan sta want met mijn 1.60 word ik doodgedrukt vooraan.

6 likes

Ik vind 1 april grappen echt het stomste ooit en snap echt niet waarom je hier aan mee doet. Iedereen weet dat het een grap is en er is niks grappigs aan. Ik vind het alleen maar irritant gedoe. Net zoals al die influencers die nu zogenaamd grappen posten, bah.

38 likes

Het enige leuke aan vandaag is de verjaardag van mijn kat

image

33 likes

Die trend van omhoog geborstelde wenkbrauwen vind ik zo verschrikkelijk. :sweat_smile:

De eigenaresse van deze wenkbrauwen is een prachtige vrouw, maar met die wenkbrauwen ziet ze er net uit alsof ze een cadeautje van Lolsmurf heeft opengemaakt. Ik zie het steeds vaker op Instagram.

115 likes

Ja ik snap dit ook niet!

8 likes

:rofl::rofl::rofl:

19 likes

Dit zijn echt de dunne streepjes wenkbrauwen van deze tijd, waar je later op terug kijkt en denkt wtf?!

18 likes

Je kan er ook andermans haar mee borstelen met deze borstels

5 likes

Heel die trend rond intuïtief eten en hoe het de oplossing zou zijn om nooit meer te hoeven diëten vind ik stom en ongezond. Ik heb het over campagnes zoals deze: https://www.feeling.be/gezond/intuitief-eten-zo-werkt-de-anti-dieetmethode-en-zo-begin-je-eraan
Ik word er eigenlijk echt een beetje boos van.

Persoonlijk verhaal i.v.m. afvallen/bijkomen, in spoiler voor wie het triggert

Tijdens corona ben ik begonnen met intuĂŻtief te eten (onbewust, woonde voor het eerst helemaal alleen en ben beginnen eten enkel wanneer ik er behoefte aan had) en daardoor ben ik +10kg bijgekomen.

Daardoor ben ik nu bij een diëtiste die me helpt met een gezond voedingspatroon dat ik de rest van mijn leven kan volhouden. Het komt erop neer dat wat voor mij werkt, juist meer kleine porties eten doorheen de hele dag, ook als ik helemaal geen honger heb, omdat bij intuïtief eten mijn hele bloedsuikerspiegel en metabolisme naar de zak gaat.

Hongergevoel gaat bij mij maar weg 30 minuten nadat ik gestopt ben met eten, waardoor ik standaard véél te veel ga eten als ik honger heb.

18 likes

Ik vind intuĂŻtief eten een leuk idee, maar voor lang niet iedereen te doen. Ik voel niet altijd mijn hongergevoel, dan moet je soms gewoon eten. Daarnaast hebben genoeg mensen een verstoorde relatie met eten en ik weet niet of intuĂŻtief eten de oplossing is.

3 likes

Ik vind intuïtief voor veel mensen niet haalbaar. Het wordt vaak als oplossing voor eetstoornissen/eetproblemen aangedragen ‘dat het veilig zou zijn om op je gevoel te eten’, maar ik vind het onzin. Door medicatie, overprikkeling, verdriet en nog veel meer kan je honger gevoel niet meer goed functioneren en eet je dus teveel of te weinig als je op intuïtie eet. Ik vind weinig mis met gewoon een structuur in je eetpatroon en af en toe tegen je zin eten of niet dat 5e koekje pakken :joy:

15 likes