Impopulaire meningen #4

Als het het af wil maken trouwt ie met Sarah of Hannah en noemt hij zijn kinderen Anna en Otto. Of Elle.

4 likes

Echt bizar vind ik het, dat er een heel kostbaar (en milieuonvriendelijk) proces van bezorging moet plaatsvinden voor producten die verkocht worden voor 2/3 euro. Lees dat nu in 2 dagen tijd 2 keer in het Vinted topic (gaat niet om mensen persoonlijk maar valt me ineens zo op)
ik kan in niemands portemonnee kijken maar wat weerhoudt je om het naar de kringloop te brengen ofzo, vind ik echt zonde

38 likes

Ja en daarnaast je afgetrapte schoenen aanbieden voor vijf euro, hoop je daar dan oprecht iemand blij mee te maken?

11 likes

Bij mij op school zat een ‘Bokaj’, zijn vader had een weddenschap verloren…

6 likes

Wow…that blew my mind :rofl:

3 likes

Volgens mij is Reizen Waes niet problematisch! Ik vind het een hele leuke man en je kan regelmatig lachen om het programma. Hij gaat alleen altijd naar hele aparte plekken, dus zijn programma laat niet per se een beeld zien van het hele land, maar hij zoomt wat meer in op bijzondere dingen die daar gebeuren.

9 likes

Ja dat vind ik er zo leuk aan! Echt van die plekken waar ik zelf nooit naartoe zou gaan

2 likes

Haras?

9 likes

Oops :rofl:

1 like

Ik had een vriendin die heet Eske en die vertelde altijd dat als ze een jongen was ze Kees zou heetten en haar ouders geen meisjesnaam konden bedenken, dus hebben ze Kees door elkaar gehusselt.

32 likes

“Am I a joke to you?”

19 likes

Over het algemeen heb je wel een kringloop in een straal van 10 km, maar gaan Vinted kledingstukken regelmatig naar Frankrijk.

9 likes

ik snap niet wat gtst hiermee te maken heeft

41 likes

Is dan ontbijt je ergernis of de zoete dingen van het ontbijt?

6 likes

Hahaha ik lees dit nu pas ik gil. Dit vind ik nog leuker dan nick el son.

1 like

Ik vind podcasts dat alleen maar geouwehoer is niet om aan te horen. Meestal is het gelul en gezeik om niks en zijn het huis tuin en keuken ergenisjes waar ze dan een halfuur over uitwijden.

Als ik dat wil horen ga ik wel naar een bejaardentehuis en maak ik wel een praatje met de meest chagrijnige bewoner.

Dat of ik neem mijzelf op en luister dat af.

19 likes

Podcast waarin je bejaarden- en verzorgingstehuizen bezoekt om de mensen te interviewen die de grootste zeikerds zijn. De grote oude zeik en zeur podcast. :older_woman: :older_man:

6 likes

Er zal vast nog interesse zijn in zo’n soort podcast

4 likes

Ik vind dat mensen met van die mega omhoog geborstelde wenkbrauwen/soapbrows of whatever, echt voor lul lopen. Het ziet er niet uit gewoon.

61 likes

Nee het zou bij mijzelf echt ook niet staan (hele dikke wenkbrauwen). Maar bij sommigen die een “light” versie doen, vind ik het best wel mooi

2 likes