Impopulaire meningen #4

Ik vind die Coachella festival foto’s enz zo cringy.
Het is allemaal zo nep en overdreven “festival look” en reclame voor merken.

Het lijkt me echt een afschuwelijk “zien en gezien worden” festival en ik kots echt als ik weer iets voorbij zie komen ervan.

Misschien kan dit beter in het irritatie topic maar volgens mij is het wel een soort impopulaire mening aangezien ik er overal vanalles over zie en iedereen het maar leuk lijkt te vinden.
Misschien ben ik gewoon een oud zuur wijf. :cold_face:

25 likes

OMG ik heb dit dus als kraamcadeau gekregen van m’n werk (van de leidinggevende). Zelf hij schaamde zich om het cadeau en heeft iets anders leuks opgestuurd.

7 likes

Ik zie dit overal hier op het forum, maar is het geen festival met tienduizenden bezoekers? Net als op de meeste festivals is er een klein deel dat er super gestyled bijloopt, maar het overgrote deel zal toch gewoon normale mensen zijn die van een festival genieten lijkt me (net als op Lowlands bijvoorbeeld)

Vind dit er bijvoorbeeld heel erg als normaal festival uitzien (Leo diCaprio & Camila Morrone).

3 likes

Een vriendin van mij is er nu. Zij vindt het vooral heel vet dat er ZO veel grote namen tegelijk optreden (Billie Eilish, Stromae, Harry Styles enz). Ze zei dat een groot deel van de bezoekers inderdaad het type ‘zien en gezien worden’ is, maar dat er ook genoeg mensen zijn die echt voor de muziek komen

4 likes

Ik weet niet of ik die planten met heel veel wit in de bladeren wel leuk vind om te zien. Ergens doet het me denken aan te ver doorgefokte honden.

13 likes

Ja of aan albino dieren

1 like

Anna Nooshin noemde het de influencer olympics o.i.d. en daar moest ik wel hard om lachen. :joy:

Dit vond ik wel leuk van deze Coachella en waarschijnlijk een impopulaire mening vanwege deze artiestencombinatie.

32 likes

Shania is echt mn guilty pleasure

6 likes

Ja dit! Al helemaal omdat die blijkbaar ook 38x zo duur zijn als gewoon groene planten :confused:

2 likes

Die van mijzelf vind ik wel leuk natuurlijk. Maar wist eigenlijk niet dat hij dit ging doen:

6 likes

En dúúr!

offtopic

Vond dit ook zo’n leuk en dramatisch moment!

En zijn performance van Medicine was zooo goed

7 likes

Ik snap echt de hype niet rondom Harry Styles. Hij is een matige zanger met matige liedjes en probeert David Bowie na te doen.

Een witte man in een jurk. Groundbreaking

26 likes

En Prince

7 likes

Helaas heeft Harry niet het zangbereik van Prince. Misschien maakte hij dan wel wat interessantere muziek.

2 likes

Voor mij gewoon een pleasure hoor! Totaal anders dan waar ik verder naar luister, maar ze
Maakt echt heelijk feelgood muziek.
Heb haar een paar jaar geleden live gezien en ondanks dat haar stem niet meer de oude is, was het echt :star_struck: Zeker een aanrader.

6 likes

Ja dat sowieso niet maar Prince was wel bekend om de grenzen tussen man en vrouw te vervagen in zijn présence, acts, muziek. Maar nu wordt Harry als IcOniC bestempeld als hij een jurk draagt. Stop daarmee.

11 likes

Nou, daar vergis je in. Prince, in zijn tijd, bereikte echt een hele grote groep. Die vent straalde seks uit en had goede muziek. Zowel vrouwen als mannen waren gek op hem.

Zelfde gold voor David Bowie en Mick Jagger. Ook al vind ik die twee qua zangtalent vrij beperkt.

6 likes

Ja dat kutnummer van hem ook de hele tijd op de radio

1 like

Damiano David straalt seks uit
Harry Styles straalt natte tongzoen uit

7 likes