haha ik snap wel wat je bedoelt maar ik vind deze vrouw wel tof (zit vooral gefascineerd naar haar haar te kijken, wat mooi!)
Ik keek laatst de Vanuatu afleveringen van Floortje en Reizen Waes. Floortje ging naar een wit gezin dat jaren geleden had besloten daar naartoe te verhuizen en daar nu lekker chill leeft, Tom Waes ging echt naar de lokale bevolking. Vond dat ook zoān verschil. Kijk veel liever naar Reizen Waes (al moet ik zeggen dat ik daar pas een paar afleveringen van heb gezien, dus geen idee of hij/het programma problematisch zijn)
Dit doet me denken aan hoe overleef ik boeken
Ik weet niet of iemand nu ook Floortje kijkt maar deze plek is wel echt prachtig. Daarvoor kijk ik eigenlijk vooral
Niet Lena Lijstje?
Ja precies, ik vind die werkelijkheid leuker dan die mensen waar Floortje naartoe gaat
deze serie vond ik toch zo geweldig
Nu maak ik alleen nog maar ellenlange to do lijsten voor werk die nooit afgevinkt worden. Minder geweldig.
Ik vind haar wel leuk tot ze zei dat haar kinderen in een tent moeten slapen als ze te groot zijn voor hun bed, dat zou echt het ergste zijn wat mijn moeder me kon aandoen als kind maar ze heeft indd echt mega mooi haar (en mooie tanden)
Die heb ik nooit gelezen volgens mij is die niet recenter?
Edit: allebei rond 2000 zie ik
Als jij 2001 recent vindt, dan wel ja
3 jaar geleden toch?
Nee het is veel ouder. Het is waarschijnlijk wel is herdrukt. Bij bol heb je reviews die stammen uit 2003, die overigens hilarisch zijn.
Dat was een grapje omdat ik me zo oud voel had gezien dat het 2000 was ongeveer idd
Joh, autisten hebben geen humor. Ik zag wel dat ze het in 2020 een herziene uitgave hebben gemaakt. Dus geen strippenkaart meer en ipv een tv een laptop.
Ik ben ook wel een beetje jaloers denk ik. Wat een mooie plek. Maar erger me ook wel een beetje dat ze blind lijkt voor hun privilege. Tenminste⦠Niet helemaal realistisch dat ze zegt: ja, je moet gewoon een keuze maken. Tja, als je jaren als tandarts hebt gewerkt in Zweden⦠dan heb je ook wel wat meer mogelijkheden lijkt me.
Zowel de ontvanger als de verzender in dit geval
Het zijn op een of andere manier heel toevallig bijna altijd rijke mensen die opeens hun leven radicaal omgooien en dan tot inzichten komen op een onbewoond eiland. Ik zie mijn buurman uit mijn sociale huurflat in een achterstandswijk niet opeens op het idee komen om een zelfvoorzienend huis te gaan bouwen aan de andere kant van de wereld en ~off grid~ te gaan leven, toch gek
Dingen die toegevoegd kunnen worden aan het lijstje dingen die kut zijn, maar waar niemand last van heeft. The Passion.
Tot 2 jaar geleden wist ik niet wat het was, maar iemand liet me het een keer zien. Mijn theater hart bloed erdoor.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een impopulaire mening is omdat ik het zelf ook zo verschrikkelijk vind⦠Kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dat leuk vindtš„²
Mān schoonbroer en schoonzus kijken er dus na en volgens mij mān ouders ook. Het is echt heel raar en slecht.