Impopulaire meningen #4

Was je toen naar Ziggo Dome? Daar heb ik haar toen gezien

3 likes

Ja!
Zo sneu dat haar stem niet meer zo goed is en ze behoorlijk wat playbackte, maar heb echt een geweldige avond gehad toen.

2 likes

Ik vind het concept ā€œiets gaan drinkenā€ saai en raar. Tuurlijk, het kletsen is gezellig maar alleen met een colaatje of wijntje op tafel? Whyyy. Vind dat er zo stom uit zien.
Ik ā€˜kan’ ook helemaal niet alleen iets drinken. Water wel, maar van koffie, cola of wijn zonder iets erbij kan ik veel minder goed genieten.
Ik baal echt als ik dat met iemand doe en diegene geen bitterganituurtje oid wil bijbestellen.
Daarnaast vind ik het ook altijd zo karig naar de horeca toe.
Maar blijkbaar is het heel normaal.

17 likes

Voor mij staat ā€˜iets gaan drinken’ gelijk aan drinken + snacks. Aint got no time for schrale borrels

42 likes

Ja voor mij dus ook! Maar voor heeeeeel veel mensen niet. Maar misschien blijkt hier straks dat het toch niet zo’n impopulaire mening is als ik dacht, ben benieuwd.

3 likes

Ik bestel echt bijna nooit iets bij mijn drinken :joy: gierige tatta hier

4 likes

Ik weet niet hoe goed hij zingt, daar heb ik geen verstand van. Maar hij is zeker charmant en niet onintelligent.
En hij kleedt zich interessant, dat is echt wel wat meer dan een man in een jurk hihaho.

11 likes

Dan vind ik het nog steeds apart dat de credits gaan naar een witte straight passing man. En niet naar Billy Porter of Jaden Smith. Want dit is niet nieuw en toch wordt Harry Styles dan opgehemeld.

Maar misschien ga ik hier te ver in. Als jij een crush op hem hebt, dan heb je toch lekker een crush op.

@Nescio ik bedoelde niet hihaho hij heeft een jurk aan, maar meer hoezo is het boeiend dat hij een jurk aan heeft. Zie je wel vaker.

2 likes

Trekt een man een jurk aan, is het weer niet goed :rofl:

16 likes

Billy Porter is toch minder mainstream. Maar misschien een slecht voorbeeld.

Maar ik ga helemaal off track, want imago is niet zo heel boeiend vind ik. En hij zal best een aardige vent zijn. Maar ik vind Harry Styles als artiest matig.

@Nescio ik ben erg moeilijk. Als hij nou in stripperheels liep, had ik misschien een andere mening.

Edit: even gegoogeld, want ik kon mij nog herinneren dat Porter zat te balen dat Styles alle aandacht kreeg. Artikel gevonden en nu houd ik ermee op, want volgens mij heb ik er genoeg over geluld.

3 likes

Ik vind vaak wat je kan bestellen niet zo eigenlijk. Overdag heb je vaak keuze uit verschillende soorten taart bij je koffie of thee. In de avond van die hapjes en dingen die ik af en toe wel lekker vind maar als ik meerdere keren achter elkaar op het terras zit hoef ik niet van die vette, in mijn beleving is dat het vaak, snacks/borrel garnituur.

5 likes

Is waar, vind het ook vaak tegenvallen maar heb dan toch liever iets dan niets :see_no_evil:

4 likes

Ik vind het helemaal niet erg om even aan de kont van een kat te ruiken. Dat lijkt me een vorm van beleefdheid die ik best even op kan brengen.

7 likes

Waarom zou je aan de kont van een kat moeten ruiken?

13 likes

Omdat katten die toch wel in je gezicht duwen :joy:

2 likes

Het initiatief komt niet van mijn kant, het wordt me aangeboden.

24 likes

Nou het is niet alsof ik de geur zo diep mogelijk opsnuif. Toch zal ik hem proberen te beschrijven: kruidig.

10 likes

Aan welke keuken moeten we dan denken? Oosterse kruiden? Mexicaans? Italiaans?

7 likes

Ik zal volgende keer notities maken voor je. Als ik het niet vergeet.

3 likes

Als ik voor een van mijn katten mag spreken: de Indiase keuken.

6 likes