Impopulaire meningen #4

Ik vind boer zoekt vrouw toch zon vreselijk ongemakkelijk programma.

34 likes

Ik wil een programma waarin boomerboeren onbekende maaltijden voorgeschoteld krijgen, dat zou nog een stuk ongemakkelijker zijn dan BZV. Wat de boer niet eet ā„¢

10 likes

Dat programma bestaat op 24 kitchen. Is ook stom.

1 like

Dit kan wel eens mijn favoriete forumpost ooit zijn

2 likes

Dit bestaat dus al, het heet ā€œwat de boer niet kentā€ geloof ik. Het concept is dat boerengezinnen ~exotische~ gerechten zoals curry gaan proberen en vervolgens moeten ze het een cijfer geven. :joy:

8 likes

I aim to please.

5 likes

Dat ongemakkelijke is juist de kracht van het programma.

4 likes

Een cruise lijkt mij echt fantastisch. Verschillende steden zien en ondertussen chillen voor het leven met een cocktail aan het zwembad. Nu heb ik ook het lichaam van een bejaarde dus dat speelt wellicht mee maartoch. Het is dat ik door Corona niet durf (stel iemand krijgt Corona zit je vast op zo’n boot) maar anders… :older_woman:t2::older_woman:t2:

26 likes

Hoe fouter hoe beter :woman_shrugging:t3::two_hearts:

4 likes

Ik heb geen mening over Taylor Swift. Niet positief, niet negatief, niet genuanceerd. Noch over haar als persoon, noch over haar muziek.
Is dat ook impopulair?

28 likes

Ik ben erheen geweest in de bios vorige week, met ladies night ook nog zelfs.

Heb me prima vermaakt, haha

5 likes

Naar aanleiding van hier denk ik dat het impopulair is, maar ik vind Harry Styles dus wel goed. En ik denk ook dat veel mensen hem niet goed vinden omdat hij in One Direction zat. Als hij zonder 1D bekend was geworden, denk ik dat veel meer mensen zijn muziek goed zouden vinden.

32 likes

Ik vind hem ook tof. Nee, het is niet vernieuwend wat hij doet (ook al wordt in de media vaak gedaan alsof hij baanbrekend is), maar dat is sowieso bijna geen enkele (pop-)artiest meer. Ik vind zijn liedjes lekker makkelijk om naar te luisteren en hij komt als persoon in de paar interviews die ik met hem gelezen/gezien heb ook sympathiek over

14 likes

Ja ik vind harry styles ook echt geweldig, ik ga zelf alleen naar zijn concert binnenkort :sunglasses:

15 likes

Ik ook hoor, no shame. Ga ook naar zijn concert in juli :raising_hand_woman:

9 likes

haha ik ook!

(en ons ook heel oud gevoeld, 21 jaar later :worried:)

4 likes

Ik snap ook niet waarom hij per se vernieuwend zou moeten zijn. Hij doet zijn ding en dat is prima.

5 likes

Ik ben naar zn vorige concert in Nederland geweest, was geweldig. Echt genoten en wil eigenlijk in juli weer, maar ik kan niet :frowning:

en @anon37686689

4 likes

Iemand heeft hier meegelezen en wil me straffen voor m’n privileged meningen.
Ik was vanavond op kraambezoek met een groepje collega’s bij een andere collega en we kregen niets bij de koffie. NIETS. KRAAMBEZOEK. Er werd niets over gezegd ook. Haar man was er ook dus het was niet zo dat het onmogelijk was om het te pakken. Geld hebben ze ook. I can’t :dizzy_face:

5 likes

Haha niet eens beschuit met muisjes??

2 likes