Impopulaire meningen #4

Ik snap de antipathie tegen boomers niet zo. Ik ken er ook sinds kort een paar en het zijn leuke lieve boomertjes. Is wel even schakelen met appen maar verder :heart:

5 likes

Ehh wat heb ik gezegd haha.

3 likes

Dat is een boomer hond. Het ras heet boomer.

6 likes

Iemand de docu van Anna Nooshin gezien?

1 like

Ben halverwege aflevering 2, maar vind het apart in elkaar zitten. Gaat van hot naar her met af en toe een (sarcastische?) voice over.

Dan staat ze op een kunstveiling met Thomas dekker, dan is ze bij de psycholoog en het volgende shot gaat het vaagjes over haar gewelddadige vader… waarschijnlijk komt het allemaal nog samen, maar ben er nog niet echt wijzer van haha! Wel mooi gefilmd en geëdit.

6 likes

Hooo ik zie nu pas dat ik in de verkeerde topic heb geplaatst :sweat_smile: maar thanks voor je antwoord

2 likes

Maar heb je al gehuild???

3 likes

Zijn het qua appen : Ok👍 boomers of meer een onsamenhangend verhaal met heel veel emoji boomers.

3 likes

@Evert ‘s werelds jongste boomer

6 likes

Eentje schrijft ‘oke ’ zelfs. Maar veel emojis inderdaad. En op hoogtijdagen natuurlijk een glitterplaatje!

5 likes

Ik kreeg laatst een :ok:

15 likes

Mijn moeder gebruikt deze :smiling_face_with_tear: emoticon elke keer verkeerd. Dan appt ze me:

Ah we hebben echt naar nieuws ontvangen. Tante Nel heeft weer een slechte uitslag gekregen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

41 likes

“Zo naar :smirk:

40 likes

" :joy:"

9 likes

Dit is mijn moeder… kreeg deze smiley nadat ze appte over iemand met botbreuken en afgescheurde pezen

6 likes

Ik haaaaat verkeerd gebruik van deze emoji.

Mijn vader (60) gisteren nog: “jouw recept voor Chili sin carne was echt lekker😏”

Was helemaal van de leg daarna.

26 likes

Haha mijn schoonvader gebruikte die altijd. Toch maar tegen hm gezegd dat hij dat maar liever niet naar zn collega’s moet sturen. Nu gebruikt hij alleen nog maar te veel spaties op random plaatsen gelukkig

4 likes

Wat denken die boomers dat dit :smirk: betekent als ze een zielig bericht sturen? :joy:

4 likes

:unamused:? Denk ik

4 likes

Ik snap ook echt niet hoe je in die emoji iets anders kan zien dan een heel suggestieve blik. Hoe is dit een vriendelijke glimlach of een teleurgestelde blik :smirk:

1 like