Oh ik vind die stokjes lekker, ik kauw (als ik alleen ben) daar altijd nog een tijdje op als mn ijsje op is.
Ik heb ooit een tiktok gezien van een vrouw die het houten stokje opeet omdat ze geen zin heeft om het weg te gooien. Ze was serieus ![]()

Ik eet kitkats door er vanaf boven in te happen, alle 4 de reepjes tegelijk.
Oh dat doe ik ook! Ja is ook erg. Vind het wel lekkerder op die manier!
Ik dacht even dat dit over die kitkat ging
Ik ook, begreep er al geen zak van
Ik dacht dat het ook over de Kitkat ging en dat je hem dan doormidden beet IN de verpakking, hem dan dubbelvouwde en dan de verpakking eraf haalde.
Ik snap die hysterie rond italiaans eten niet. Ja het is best lekker maar om daar nou je hele persoonlijkheid van te maken.
Toevallig was ik gisteravond in een youtube black hole beland waarbij ik bij “De Latooys” en Louise’s kookvideo’s eindigde. Die is ook een groot pasta fan, kijk maar naar dit originele recept.
Nee dankje
Your loss!
Ik prefereer toch de mayonaise salade met ham uit blik en spam van Koetlife
Edit: ik klik de vlog net aan en wat heeft die Louise een AFGRIJSELIJKE STEM
Ja die is niet te overtreffen.
Als mijn vriend dit hoort dan reageert hij echt alsof je zijn (groot)moeder beledigd hebt en in haar gezicht gespuwd hebt.
“Zoetje, Italië is het epicentrum van de wereld. Alleen goeie dingen komen uit Italië” ![]()
![]()
![]()
![]()
Noted. Voortaan is mijn persoonlijkheid gebaseerd op Hollands eten inclusief witte kaas.
Goedzo!! Nja ik doelde eigenlijk pp mannen van tinder die dan zo roepen van ik hou van italiaans eten. En dat ze dan alleen een gore spaghettie kunnen maken.
Ja, Berlusconi komt uit Italië! Wacht eens even is dat wel goed?
Italianen doen echt te cool en ~traditioneel!!! voor een volkje dat pas 500 jaar beschikking over tomaten heeft.
Ik vind het onbegrijpelijk dat Marilyn Monroe nog zo verheerlijkt wordt. Fucking tragisch leven, praktisch uitgehuwelijkt worden en daarna gedwongen worden te scheiden voor je carrière, ik bedoel de goddelijke mannelijkheid moet wel een beetje lekker op je kunnen geilen, en dat gaat natuurlijk niet als je twintigjarige vulva eigenlijk al het bezit is van een andere man.
En dan decennia later op een prestigieus gala je reality star zelf in een jurk van die vrouw wurmen, waarom? Heeft ze iets anders over Monroe uitgedragen dan seks? Is het het echt waard om wekenlang te diëten om vergeleken te kunnen worden met een vrouw die de meesten van ons als niks anders zien dan seks op poten.