Impopulaire meningen #4

Haha zo klinkt het als de Koningsdag variant van mensen die in the all inclusive hun handdoekje op een stoel leggen om daarna uitgebreid te gaan ontbijten :rofl::rofl:

Als je als kind voor je eigen huis of in je straat een stukje stoep claimt om je spulletjes te verkopen vind ik het overigens niet asociaal hoor, schattig juist

5 likes

Haha even voor de duidelijkheid: FERVENT hater van mensen die zwembadbedjes claimen.

Snap de associatie wel, maar als kind was dat echt onderdeel van de spanning naar Koningsdag toe. Was toch zuur als een of ander oud mens 's ochtends met 3 vergeelde blaadjes, schrale schoenen en een waterkoker op jouw plekje ging zitten…

7 likes

Bij ons was het juist ā€˜s morgens al vroeg opstaan (een uur of 6) om een goed plekje te kunnen vinden, dat is voor mij dan weer het Koninginnedaggevoel. Een plek claimen werd bij ons in de buurt ook niet echt gedaan.

3 likes

Oh bij ons zaten sommigen er al om 4 uur! Ik hechtte destijds persoonlijk nul waarde aan een stoepkrijt claim :sweat_smile: Als ik om 6 uur met m’n skibroek op de koude stoep ben gaan zitten geeft dat mij meer recht op een plekje dan wanneer je om 9 uur komt aankakken met je stoepkrijt reservering haha.

8 likes

Dit was ook mijn verbazing! Wij stonden echt 5u op om een goed plekje te claimen. Nu kalk je gewoon ā€œBEZETā€ op een random plek en kom je om 8u je kleedje vullen. Ik deed net een rondje en was echt verbaasd dat zoveel nog leeg/niet klaar was.

1 like

Bij ons was het beiden. En claimen en midden in de nacht opstaan om je plekje ook te verzegelen.

Vandaag verbaasde mij het ook echt dat om 9 uur de helft van de kraampjes nog niet stond…?

1 like

Ik snap de antipathie tegen boomers niet zo. Ik ken er ook sinds kort een paar en het zijn leuke lieve boomertjes. Is wel even schakelen met appen maar verder :heart:

5 likes

Ehh wat heb ik gezegd haha.

3 likes

Dat is een boomer hond. Het ras heet boomer.

6 likes

Iemand de docu van Anna Nooshin gezien?

1 like

Ben halverwege aflevering 2, maar vind het apart in elkaar zitten. Gaat van hot naar her met af en toe een (sarcastische?) voice over.

Dan staat ze op een kunstveiling met Thomas dekker, dan is ze bij de psycholoog en het volgende shot gaat het vaagjes over haar gewelddadige vader… waarschijnlijk komt het allemaal nog samen, maar ben er nog niet echt wijzer van haha! Wel mooi gefilmd en geĆ«dit.

6 likes

Hooo ik zie nu pas dat ik in de verkeerde topic heb geplaatst :sweat_smile: maar thanks voor je antwoord

2 likes

Maar heb je al gehuild???

3 likes

Zijn het qua appen : OkšŸ‘ boomers of meer een onsamenhangend verhaal met heel veel emoji boomers.

3 likes

@Evert ā€˜s werelds jongste boomer

6 likes

Eentje schrijft ā€˜oke ’ zelfs. Maar veel emojis inderdaad. En op hoogtijdagen natuurlijk een glitterplaatje!

5 likes

Ik kreeg laatst een :ok:

15 likes

Mijn moeder gebruikt deze :smiling_face_with_tear: emoticon elke keer verkeerd. Dan appt ze me:

Ah we hebben echt naar nieuws ontvangen. Tante Nel heeft weer een slechte uitslag gekregen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

41 likes

ā€œZo naar :smirk:ā€

40 likes

" :joy:"

9 likes