Impopulaire meningen #4

Dit is mijn moeder… kreeg deze smiley nadat ze appte over iemand met botbreuken en afgescheurde pezen

6 likes

Ik haaaaat verkeerd gebruik van deze emoji.

Mijn vader (60) gisteren nog: “jouw recept voor Chili sin carne was echt lekker😏”

Was helemaal van de leg daarna.

26 likes

Haha mijn schoonvader gebruikte die altijd. Toch maar tegen hm gezegd dat hij dat maar liever niet naar zn collega’s moet sturen. Nu gebruikt hij alleen nog maar te veel spaties op random plaatsen gelukkig

4 likes

Wat denken die boomers dat dit :smirk: betekent als ze een zielig bericht sturen? :joy:

4 likes

:unamused:? Denk ik

4 likes

Ik snap ook echt niet hoe je in die emoji iets anders kan zien dan een heel suggestieve blik. Hoe is dit een vriendelijke glimlach of een teleurgestelde blik :smirk:

1 like

Oud artikel maar ik lig elke keer weer dubbel als ik het lees.

36 likes

New York lijkt me echt een vreselijke stad

20 likes

Waarom?

Te druk?

1 like

“Is goed!!:japanese_goblin::japanese_ogre::crossed_swords::japanese_ogre::skull_and_crossbones:

33 likes

‘prima ik zie het wel verschijnen :bomb: :hocho: :hocho: :hocho: :firecracker: :axe: :carpentry_saw: :smiling_face_with_three_hearts:

27 likes

Te druk, te megalomaan, te commercieel en oppervlakkig.

12 likes

Mijn moeder dacht dat :smirk: zoiets als “jammer” betekende. Toen ik zei dat-ie bekend stond als de geile emoji durfde ze hem niet meer te gebruiken, haha

8 likes

Ja same, ik snap echt niet waarom mensen daar zo nodig naartoe willen. Ik zou graag naar Amerika willen maar dan wel allemaal andere plekken.

8 likes

Ik snap dan weer niet waarom mensen zo nodig naar Amerika willen

18 likes

Hele mooie natuurgebieden hebben ze wel (yellowstone, zion national park etc. lijkt me prachtig) maar verder trekt het mij ook niet.

nouja ‘geil’ vind ik niet per se altijd maar wel van ‘wink wink’/de emoji die je doet als je in het echt met je wenkbrauwen zou wiebelen. Zo ken je ‘m wel toch neem ik aan? (Ik ken echt alleen boomers die ‘m anders gebruiken namelijk)

2 likes

Ik vind ijs sowieso niks aan, maar magnums vind ik wel echt het toppunt van goor en niks aan

35 likes

Ik zat ee vandaag nog aan te denken waarom dat als luxe ijs word gezien. Het is een blok softijs op een stok met chocola er om heen zo saai.
Toen ze zon bar hadden in adam dat je er zelf zooi overheen kon doen vond ik t wel leuk. Mja dan eindig je toch weer met zon blok softijs

11 likes

Haat magnum, love deze

24 likes