Impopulaire meningen #4

Wel lief van de man van je moeder!

16 likes

Ooh ja doet me goed om dit eens van iemand te horen. Ik vind dit helemaal geen vooruitgang. Ja scherper beeld wel maar zo groot vind ik ook echt naar om tv op te kijken.

3 likes

Ik zit vaak op mijn laptop te kijken op de bank tegenover mijn tv, ik wil het beeld dichtbij maar niet groot :joy:

8 likes

Wat fijn dat je uiteindelijk iets hebt gekregen waarmee je heel blij bent. :slight_smile:

Ik heb dus ook nog steeds geen televisie en echt iedere keer moeten mensen en dan vooral mannen er een opmerking over maken. Een vriend wilde een televisie voor me kopen iemand anders stuurde me een appje dat een kennis zijn oude tv wegdeed.

Maar ik wil gewoon liever geen tv en als ik er per se een moet dan zo’n Samsung Frame ding.

Ik koop veel liever later dit jaar een iMac en een tweedehands macbook air dan een fucking grote tv.

En zelfde gezeik met boekenkasten. Ik heb bijna al mijn boeken weggedaan en ik vind het heerlijk.

3 likes

Dit is wel ongeveer hoe het ging ja :sweat_smile:

3 likes

Ja dit. Grootte van een telefoon is echt doorslaggevend voor mij, haha. Heb ook kleine handen, dus ik laat mijn mobiel nu alsnog constant vallen. Hopelijk komen kleinere telefoons ooit weer terug :stuck_out_tongue:

1 like

Ik mis soms de ā€˜knusheid’ van een videoband op je kleine tv inclusief video/dvd speler :joy:

7 likes

Ik heb die the frame tv in 32" (dat is de kleinste maat) en vind m echt perfect qua formaat. Niet zo in your face en je kunt m natuurlijk vermommen als schilderij/kunst. Ophangsysteem voor aan de muur zit erbij, en ik kon met een actie een gratis gekleurde lijst erbij nemen, echt wel prima #nospon

14 likes

Precies hetzelfde!!! Love the frame :heart::heart::heart:

6 likes

Die tv is hier ook een eeuwige discussie. Ik had een oude tv toen ik mn vriend leerde kennen en daar ergerde hij zich onwijs aan. Nu we samenwonen staat er dus een smart tv en ik vind deze te groot en mn vriend wil een grotere. Gelukkig bepalen we samen de uitgaven en blijf ik een grotere tv vetoƫn

3 likes

Big ass tv en ik houuu der van. Sinds kort op de slaapkamer ook een beamer, dus helemaal gelukkig in m’n Netflix game.

14 likes

Ik snap echt niet waarom mensen overal zo in de ban zijn van de rechtzaak van Depp & Heard. Ik vind dit net zo oninteressant als de laatste informatie omtrent de Hazes-familie of de Kardashians.

62 likes

Same, maar dan 43" en dat vind ik vrij groot, maar nog wel prettig kijken. Groter had ook gepast, maar vond ik niet chill.
Mijn frame is echt mn beste aankoop ever denk ik.

2 likes

Ja het enige grote nadeel aan the frame vind ik dat je een maandelijks bedrag moet betalen om die kunst op je tv te kunnen hebben, of heb ik iets over het hoofd gezien dan @MadameMignon @anon86562306

Dat is alleen als je de duurdere kunst wilt hebben. Er staan ook standaard dingen gratis in en je kan ook zelf alles uploaden wat je wil. Het is vaak goedkoper om een digitaal kunstwerk aan te schaffen en te uploaden (ik vind wel dat kunstenaars betaald moeten krijgen voor hun werk) dan elke maand dat abonnement.

2 likes

Ja klopt, kan ook goed inderdaad. Niet alles is in de juiste dimensies, maar je kan er wel op zoeken of zelf op je telefoon een randje eraf croppen voor je hem erop zet.
En ik vind wat er standaard in staat ook mooie dingen tussen zitten, heb eigenlijk meestal gewoon een standaard art erop staan.

Nu het hier over the frame gaat: ik kan mij herinneren dat een forummer een keer een foto had geplaatst van the frame op een smal stuk muur, met dan alleen foto’s/posters in lijsten er boven en er onder, dus niet in de breedte. Is dat iemand van jullie geweest toevallig? Of iemand die weet waar ik het over heb?

Ik ben op zoek naar inspiratie, maar vindt alleen maar voorbeelden dat ze ook de breedte ingaan met andere lijsten.

3 likes

Ja die foto herinner ik me ook, volgens mij was dat @anon86562306? Ik vond dat er ook heel gezellig uitzien, je zag door alles eromheen niet dat er een tv hing.

4 likes

Ah thanks, dan moet ik daar binnenkort even voor gaan zitten om dat uit te zoeken! De mijne hangt nog niet aan de muur dus had m helemaal nog niet gebruikt voor kunst erop.

3 likes

Was ik denk ik ja

Zitten inmiddels allemaal andere prints in en ander kussens enzo, maar dit was toen hij net hing.

76 likes