Ja die is niet te overtreffen.
beetje ketjap manis erbij
Als mijn vriend dit hoort dan reageert hij echt alsof je zijn (groot)moeder beledigd hebt en in haar gezicht gespuwd hebt.
“Zoetje, Italië is het epicentrum van de wereld. Alleen goeie dingen komen uit Italië”
Noted. Voortaan is mijn persoonlijkheid gebaseerd op Hollands eten inclusief witte kaas.
Goedzo!! Nja ik doelde eigenlijk pp mannen van tinder die dan zo roepen van ik hou van italiaans eten. En dat ze dan alleen een gore spaghettie kunnen maken.
Ja, Berlusconi komt uit Italië! Wacht eens even is dat wel goed?
Italianen doen echt te cool en ~traditioneel!!! voor een volkje dat pas 500 jaar beschikking over tomaten heeft.
Ik stoor me aan mensen die huidskleuren moeten noemen als ze een mening/gebeurtenis vertellen. Zowel getint/donker als wit. Als we willen dat het verschil in tussen ‘black en zwart’, zoals men dat dan noemt, verdwijnt, zullen we dan stoppen met huidskleuren noemen?
In mijn familie wordt altijd erg benadrukt als het om een donkere huidskleur gaat, dat wordt dan met een semi nonchalant toontje gezegd. Hier op het forum wordt juist wit erg nadrukkelijk benoemd met een vies ondertoontje. Ik snap beiden niet zo eerlijk gezegd. Bij mijn familie kan ik nog denken: ze praten naar wat ze geleerd hebben, tijd dat ze een draai om de oren krijgen, maar hier is het denk ik juist als tegen geluid bedoeld, maar vind ik het verschil de andere kant op juist zo benadrukken. Wát in de vrede is nou het verschil tussen wit/bruin/paars/whatever?
Ik typ dit tijdens een nachtvoeding, zal vast dingen verkeerd verwoord hebben en zal de menigte wel over me heen krijgen maar ik stoor me hier aan en heb snachts gewoon niet de filter om dit te negeren
Ik vind het onbegrijpelijk dat Marilyn Monroe nog zo verheerlijkt wordt. Fucking tragisch leven, praktisch uitgehuwelijkt worden en daarna gedwongen worden te scheiden voor je carrière, ik bedoel de goddelijke mannelijkheid moet wel een beetje lekker op je kunnen geilen, en dat gaat natuurlijk niet als je twintigjarige vulva eigenlijk al het bezit is van een andere man.
En dan decennia later op een prestigieus gala je reality star zelf in een jurk van die vrouw wurmen, waarom? Heeft ze iets anders over Monroe uitgedragen dan seks? Is het het echt waard om wekenlang te diëten om vergeleken te kunnen worden met een vrouw die de meesten van ons als niks anders zien dan seks op poten.
Ik denk dat het ligt aan wat voor verhaal je vertelt. In sommige gevallen, helaas, is huidskleur wel relevant. Bijvoorbeeld als ik een aanvaring heb met de politie kan mijn huidskleur relevant zijn. Het liefst leg je de nadruk niet op huidskleur, maar soms is het relevant.
Dat wordt benoemd omdat het 99 van de 100 keer relevant is. Ja, graag een wereld waarin huidskleur geen verschil maakt maar zo ver zijn we nog niet. Dus daar aandacht aan geven is relevant en onderdeel van de discussie.
Allang chill dat het tegenwoordig wit is met een naar ondertoontje ipv zwart. Das vooruitgang. Maar vraag je echt naar het verschil tussen wit en de rest? Want dat kun je wel googlen lijkt me.
Dacht even dat ik naar oogschaduwpaletten keek
Het allerliefste draag ik gewoon skinny jeans, als een echte provinciale normalo. Omdat mijn benen het slankste onderdeel van m’n lichaam zijn. In alle andere broeken zie ik eruit als een Romeinse zuil. Wat ik ook probeer.
Ik vind die chocolade/drop ballen van venco heel lekker en heb net 1 zo’n potje in 1 stuk door opgevreten denk dat veel mensen daar niet aan moeten denken
Jammer dat ze normaal zo duur zijn he. Vlak na de introductie kon je ze op diverse plekken met veel korting kopen.
Klopt! Gelukkig zijn ze nu in de bonus bij AH, dus heb even weer ingeslagen
Lelijk ja, en zo bepalend voor de sfeer in de woonkamer. Ik haat het ook om bij mensen thuis te zijn die altijd de televisie aan hebben staan. En vaak staan dan alle meubels in de woonkamer richting de televisie gepositioneerd, zodat je niets anders kunt doen dan televisie kijken.
Wat achterlijk.
Edit: Zelfde met telefoons trouwens. Pleur op met die mega dingen? Geef me gewoon een normaal formaat dat in mijn hand past.
Verstand komt met de jaren