Impopulaire meningen #4

Ik leef al wat jaartjes, maar verstand heb ik nog steeds niet :thinking:

2 likes

Intellectueel?! Waar heeft hij dat vandaan? :joy:

1 like

Mijn schoonouders hebben een enorme tv in de woonkamer, en kochtte een nóg grotere voor in de hobbykamer om f1 te kijken.

Dit was voor mij de zoveelste bevestiging dat ze geen smaak hebben :sunglasses:

2 likes

Ik heb een beamer hanger in plaats van een televisie omdat ik een pretentieuze hipster ben.

Wel blij dat in onze woonkamer niet alles draait om de tv daardoor.

6 likes

Ik heb ook het gevoel dat de oudere generaties een tv belangrijker vinden, omdat het toen luxe was? Al mijn vriendinnen hebben gewoon kleine tv-tjes of gebruiken hun laptop. Maar eentje heeft een iets grotere, maar die heeft ook een grote woonkamer waar dat ding niet alle ruimte in beslag neemt.

22 likes

Ik ben het hoogst opgeleid van de familie maar heb ook de grootste tv :joy:
Was een beetje per ongeluk, we mochten een tv testen en dan goedkoop overkopen precies toen onze tv kapot ging, dus ik had uit dat beperkte aanbod de kleinste gekozen, maar die paste al niet in de breedte door de voordeur :sweat_smile:

4 likes

Ik zie je nu zo een poging doen om die tv naar binnen te brengen:

26 likes

Toen ik ging scheiden heb ik de lekker kleine tv van mijn slaapkamer in de woonkamer gezet (ex mocht de oude grotere tv hebben) ik was er helemaal blij mee, wilde al zo lang een kleinere tv in de woonkamer. Toen heeft de man van mijn moeder als verrassing een grote samsung-tv voor me gekocht. Toen ik dat zag moest ik huilen en heeft hij hem terug gebracht naar de winkel en toen heb ik een buffetkast van MADE gekregen, daar was ik nou echt blij mee :sunglasses:

Mijn ex heeft nu echt een gigantisch grote tv hangen, vind dat zo lelijk en hij lacht mijn kleine tv uit.

76 likes

Wel lief van de man van je moeder!

16 likes

Ooh ja doet me goed om dit eens van iemand te horen. Ik vind dit helemaal geen vooruitgang. Ja scherper beeld wel maar zo groot vind ik ook echt naar om tv op te kijken.

3 likes

Ik zit vaak op mijn laptop te kijken op de bank tegenover mijn tv, ik wil het beeld dichtbij maar niet groot :joy:

8 likes

Wat fijn dat je uiteindelijk iets hebt gekregen waarmee je heel blij bent. :slight_smile:

Ik heb dus ook nog steeds geen televisie en echt iedere keer moeten mensen en dan vooral mannen er een opmerking over maken. Een vriend wilde een televisie voor me kopen iemand anders stuurde me een appje dat een kennis zijn oude tv wegdeed.

Maar ik wil gewoon liever geen tv en als ik er per se een moet dan zo’n Samsung Frame ding.

Ik koop veel liever later dit jaar een iMac en een tweedehands macbook air dan een fucking grote tv.

En zelfde gezeik met boekenkasten. Ik heb bijna al mijn boeken weggedaan en ik vind het heerlijk.

3 likes

Dit is wel ongeveer hoe het ging ja :sweat_smile:

3 likes

Ja dit. Grootte van een telefoon is echt doorslaggevend voor mij, haha. Heb ook kleine handen, dus ik laat mijn mobiel nu alsnog constant vallen. Hopelijk komen kleinere telefoons ooit weer terug :stuck_out_tongue:

1 like

Ik mis soms de ‘knusheid’ van een videoband op je kleine tv inclusief video/dvd speler :joy:

7 likes

Ik heb die the frame tv in 32" (dat is de kleinste maat) en vind m echt perfect qua formaat. Niet zo in your face en je kunt m natuurlijk vermommen als schilderij/kunst. Ophangsysteem voor aan de muur zit erbij, en ik kon met een actie een gratis gekleurde lijst erbij nemen, echt wel prima #nospon

14 likes

Precies hetzelfde!!! Love the frame :heart::heart::heart:

6 likes

Die tv is hier ook een eeuwige discussie. Ik had een oude tv toen ik mn vriend leerde kennen en daar ergerde hij zich onwijs aan. Nu we samenwonen staat er dus een smart tv en ik vind deze te groot en mn vriend wil een grotere. Gelukkig bepalen we samen de uitgaven en blijf ik een grotere tv vetoën

3 likes

Big ass tv en ik houuu der van. Sinds kort op de slaapkamer ook een beamer, dus helemaal gelukkig in m’n Netflix game.

14 likes