Impopulaire meningen #4

Ik snap echt niet waarom mensen overal zo in de ban zijn van de rechtzaak van Depp & Heard. Ik vind dit net zo oninteressant als de laatste informatie omtrent de Hazes-familie of de Kardashians.

62 likes

Same, maar dan 43" en dat vind ik vrij groot, maar nog wel prettig kijken. Groter had ook gepast, maar vond ik niet chill.
Mijn frame is echt mn beste aankoop ever denk ik.

2 likes

Ja het enige grote nadeel aan the frame vind ik dat je een maandelijks bedrag moet betalen om die kunst op je tv te kunnen hebben, of heb ik iets over het hoofd gezien dan @MadameMignon @anon86562306

Dat is alleen als je de duurdere kunst wilt hebben. Er staan ook standaard dingen gratis in en je kan ook zelf alles uploaden wat je wil. Het is vaak goedkoper om een digitaal kunstwerk aan te schaffen en te uploaden (ik vind wel dat kunstenaars betaald moeten krijgen voor hun werk) dan elke maand dat abonnement.

2 likes

Ja klopt, kan ook goed inderdaad. Niet alles is in de juiste dimensies, maar je kan er wel op zoeken of zelf op je telefoon een randje eraf croppen voor je hem erop zet.
En ik vind wat er standaard in staat ook mooie dingen tussen zitten, heb eigenlijk meestal gewoon een standaard art erop staan.

Nu het hier over the frame gaat: ik kan mij herinneren dat een forummer een keer een foto had geplaatst van the frame op een smal stuk muur, met dan alleen foto’s/posters in lijsten er boven en er onder, dus niet in de breedte. Is dat iemand van jullie geweest toevallig? Of iemand die weet waar ik het over heb?

Ik ben op zoek naar inspiratie, maar vindt alleen maar voorbeelden dat ze ook de breedte ingaan met andere lijsten.

3 likes

Ja die foto herinner ik me ook, volgens mij was dat @anon86562306? Ik vond dat er ook heel gezellig uitzien, je zag door alles eromheen niet dat er een tv hing.

4 likes

Ah thanks, dan moet ik daar binnenkort even voor gaan zitten om dat uit te zoeken! De mijne hangt nog niet aan de muur dus had m helemaal nog niet gebruikt voor kunst erop.

3 likes

Was ik denk ik ja

Zitten inmiddels allemaal andere prints in en ander kussens enzo, maar dit was toen hij net hing.

76 likes

Love de hond

19 likes

Naar zo’n super scherp beeld kan ik niet eens kijken joh. Bij een vriendin thuis hangt zo’n enorme tv met haarscherp beeld en mijn hersenen en ogen krijgen dat helemaal niet verwerkt.

Sowieso lelijk zo’n enorm scherm in je woonkamer. Als de tv uit staat is het zo’n enorm zwart gat.

8 likes

Ah dit was hem inderdaad, super leuk gedaan zo!

Oh ja wat ik wel vond: ik vond mensen ontv er zo slecht uitzien opeen althans je zag alle rimpels, pukkeltjes etc etc. Ineens zo goed.
Voor natuurdocumentaires heel fijn, voor een talkshow minder.

3 likes

De meeste tv’s komen ook niet correct gecalibreerd uit de doos. 9 van de 10 keer staat de tv op standje zonnebank qua helderheid, scherpte, saturatie etc

2 likes

Nou zeker, super lief! Heb hem ook zeker bedankt. M’n moeder had al gezegd dat ik geen grote tv wilde maar hij was eigenwijs :sweat_smile: Maar het is zeker lief en ook een lieve man.

@anon91169173 wat is dat toch hè, dat andere mensen het belangrijk vinden of je wel of geen tv hebt :woman_shrugging:t2:

4 likes

Ik heb van Etsy wat kunst gekocht! Kan je wel wat leuke shops sturen als je wilt

1 like

Wij hebben een vrij scherpe tv en zetten regelmatig natuurdocumentaires op. Ook toen mijn schoonouders op bezoek waren laatst, ze waren zo onder de indruk dat ze de dag erna een nieuwe tv hadden gekocht. Echt puur door een documentaire wat ging over zee dieren.

4 likes

Ik word soms niet goed van al die woke opmerkingen hier op dit forum.

18 likes

Zoals wat?

12 likes

Ik ben heel benieuwd, Johan

15 likes