Impopulaire meningen #4

Misschien kunnen we defenestratie terug brengen, of op z’n minst de guillotine.

9 likes

Off off off with their heads!!!

5 likes

Het is toch overduidelijk dat ze zit te trollen?

15 likes

of mijn persoonlijke favo variant

12 likes

Omdat veel van hen irl ook beetje randje (en ver erover heen) waren misschien?

3 likes

ik ging even zoeken welke verhaallijnen er ook al weer waren (en dat als iemand die zelfs naar de glee in 3d movie is geweest) en omg

het zijn er echt veel en ze zijn echt problematic ook

18 likes

Ja echt HOE inderdaad. Weet nog dat ik het toen als tiener een fantastische inclusieve serie vond, maar eigenlijk is het extreem naar en stereotyperend. En dan nog al die backstage drama…

9 likes

Mike’s Mic heeft hier een appropiately unhinged recap van gemaakt!

7 likes

Ik vond dit ook wel een goede video: Here's What We Missed on Glee | Mic The Snare - YouTube

4 likes

En dat sue met zichzelf ging trouwen en dat dat ook gewoon paste binnen het verhaal haha

9 likes

Nee ik had meteen even een linkje moeten posten maar bij deze!

Ik denk dat jij hem ook wel heel grappig vindt

3 likes

Feminist icon tbh

3 likes

Lijkt me echt kut om een moeder te hebben die jouw bevindingen en wereldbeeld afdoet als ‘woke wappie’ zijn

21 likes

Ja terwijl Pose toch ook van dezelfde maker is en ook heel inclusief is (echt inclusief) en hoge ogen gooit toch.
Die problematic artikelen, ik dacht dat een aantal van die topics bewust zo waren ingestoken

3 likes

Ja dacht ik ook hoor. Heb t niet goed gevolgd dus kan er eigenlijk niks over zeggen, maar de scenes uit dat artikel zijn toch juist om te laten zien dat die situaties problematisch zijn en mensen daar bewust van te maken? Die hele serie bestond uit uitvergrote, overdreven situaties, en het lijkt me niet waarschijnlijk dat de makers dat soort dingen goedkeuren in het normale leven, maar juist de belachelijkheid willen laten zien.

4 likes

Ik denk wel dat tijden snel veranderd zijn. Glee is veel eerder opgenomen dan Pose, en destijds waren er veel meer problematische verhaallijnen op tv. Heb juist het idee dat het sindsdien heel hard is gegaan en er steeds meer kritiek kwam.

3 likes

Disneyland lijkt mij echt de hel op aarde.

24 likes

Dan ga ik graag naar de hel :two_hearts:

14 likes

Juist, en tuurlijk is dat niet iedere keer even geslaagd of treffend maar ik heb niet echt vaak tijdens het kijken toen gedacht;
“haha leuk maak Asians belachelijk, wat goed!” (ook mijn eigen achtergrond) maar missh normaliseer je het zo wel meer? Dat is natuurlijk niet de bedoeling

3 likes

Ik ook :mouse:

9 likes