It not me!
Ga ik niet op in, dan krijg ik de woke wappies over me heen. Je kan tegenwoordig niks meer zeggen en daar irriteer ik me echt mateloos aan.
Dat dus @Banananana
Woke wappies
Je kan tegenwoordig nog steeds vanalles zeggen. Je kan alleen een weerwoord verwachten.
Niet helemaal waar. Ik zag dus gisteren een bericht van iemand, over onderwerp A en iemand reageert over iets wat in dat bericht gezegd word, niet relevant onderwerp B. Net dat kleine stukje word eruit gefilterd en krijgt een voetstuk want âkan niet, mag niet, mensonterend blablaâ
Als jou niets gevraagd word, hou dan lekker je mening bij je.
Aldus mijn impopulaire mening.
Werd jou iets gevraagd dan?
Daar werd toen wat van gezegd en diegene bood haar exuses aan. Soieso word de term woke vaak verkeerd gebruikt helaas. Maar ik vind het wel goed dat je tegenwoordig aangesproken word en daarvan kan leren. Maar dat je ook aankan geven dat het nu niet het juiste moment is om aangesproken te worden op iets.
Ik ga niet op de man af meningen verkondigen. En kan hier in huis niet eens een grap maken, want mân dochter is zon woke wappie. Hou toch op.
Leven en laten leven. Gewoon niet zo moeluk doen menschen.
Maar wel achter iemands rug om?
Woke wappie ken ik idd nog niet, maar ben eigenlijk juist benieuwd naar echte voorbeelden. Ervaring leert namelijk dat als mensen âniet zo moeilijk dedenâ een deel nog steeds geen stemrecht had of de pot van hun meester aan het schrobben was.
Je geeft notabene zelf een voorbeeld in je bericht. maakt dat jou niet juist het moeilijke mensch?
Dit vind ik nou juist van jou!
Ahahahha je lijkt wel een troll
Oh nee de consequenties van je eigen acties⊠Het is gelukkig geen impopulaire mening als je daarop terecht gewezen wordt. Op het internet nog wel.
Gen Z
Misschien moet je gewoon niet per se grappen willen maken ten koste van anderen. Zou ook een hoop schelen.
Je mag mij er alvast van beschuldigen dat ik een woke wappie ben want ik vind het intens verdrietig dat je op deze manier en met deze termen over je dochter praat
Hahaha dit vind ik nou ook wel weer een beetje heftig. En olie op het vuur
Haha dat mag. Ik hou intens veel van mân dochter en ze weet dat ik haar zo noem. We zien dingen alleen anders. En dat is ok.
Nou zo bedoel ik het totaal niet? Ik vind het gewoon gek om je kind zo te noemen
Misschien moet je gewoon leren grappig te zijn zonder dingen erbij te betrekken waar âwoke wappiesâ over vallen
Misschien zit je dochter wel op dit forum