Als ik zo’n mooi groot net nieuw gebouwd appartement zien ik soms WAAUUUUUWW wat geweldig. Maar dan is jaren 30, het voor oorlogse, wat elke geit wel weet, niet minder mooi. Love alle nieuwbouw.
ik ben echt fan van lidl reclames
Dat is dan gelijk minder schattig idd om iemand op z’n giechel te slaan
Ik haat regendouches. Wil gewoon een normale douche waar ik geen moeite hoef te doen om m’n haar niet nat te maken
En waar fatsoenlijke waterdruk op zit als je je haar wel wilt wassen
Ik vind giechelen en een woord zoals huichelaar echt qua letters heel lelijk door de combinatie ie/ui + ch. .
Eigenlijk zouden er stortbuidouchekoppen moeten bestaan om snel en goed je haar te kunnen wassen.
Dit zal wel een impopulaire mening zijn maar van mij mogen ze een minimumleeftijd van 27 vragen voor de functie van maaltijd- of flitsbezorger. Ben het echt zat.
Een een pastelkleurige inrichting vind ik helemaal niks en dat is erg in opkomst op Instagram.
Dat kunnen regendouches ook hebben hoor! Dus dan heb je denk ik net een slechte gehad.
Echt de kutste uitvinding ooit idd
Hoezo?
Ja heb ik volgens mij 1x gehad op vakantie. Dat was wel echt een chille douche. Als je nat haar wilt tenminste. Voor de rest altijd matige waterdruk
Voor mijn gevoel zijn het vooral de meest jonge bezorgers hier die echt de raarste fratsen uithalen op de fiets.
Huh ik ben juist gek op die toyboys van dominos die je kaneelbrood komen brengen op hun scooter
Hahahhahaha
In het buitenland ging ik ook graag achterop bij van die scooterchauffeurs van 13/14 die dan hun eigen taxi spelen voor bijna noppes
Heerlijk keihard ga je dan overal langs, die jongens hebben nul angst.
Ja ik vind het ook kut hoe door die rechtszaak mensen nu een excuus hebben om al hun misogynie op Amber te projecteren.
Geen idee of hij haar nu wel of niet mishandeld heeft maar het klinkt in ieder geval als een heel toxic relatie waar zij alle schuld van krijgt.
Ik vind een low rise broek wel lekker zitten, ik mis ze in de winkels.
Nop
Wacht, dit is een trend? Dan ga ik dat de volgende keer vertellen als bezoek vraagt of we onze gordijnen nog ooit in gaan korten. Realiteit is dat we te lui zijn, dus zeggen dat het trendy is lijkt me beter
Ik zou ander bezoek uitnodigen dat hun commentaar op je interieur voor zich houdt
Het zijn vooral mijn eigen ouders Ze kunnen zich ook enorm opwinden over de staat van ons gazon, wat na 2 jaar niet maaien een super leuke bloemenweide is geworden. Liever diversiteit dan stom gras, mam
Zo lelijk inderdaad! Alsof je van die polyester gordijnen van de Leen Bakker/Kwantum/Jysk etc hebt gehaald en te lui was om het strijkbandje te gebruiken.
Maar dit is projectie van mijn eigen gordijnen- en huishoud OCD. Ik kan mij ook helemaal niet voorstellen dat een goed gordijnenbedrijf blij wordt van het ophangen van te lange gordijnen. Heeft je atelier vet zijn best gedaan op die dubbele vlinderplooi in die mooie kwaliteitsstof en dan hangt de onderkant van zo’n gordijn maar wat in een hoek stofpluizen, kruimels en dierenhaar te verzamelen. Uurgh! Er vanuitgaande dat die influencers die gordijnen natuurlijk gespond krijgen.
Wat mij betreft net zo ergerlijk als een Kitkat overdwars eten.