Impopulaire meningen #4

Ben je gefrustreerd? Je mag nog alles zeggen hoor, maar verwacht niet dat iedereen daar in meegaat.

Vrijheid van meningsuiting betekent alleen dat je niet rechterlijk wordt bestraft. Publieke opinie is weer totaal wat anders.

3 likes

Gek is wel iets anders dan intens verdrietig.

2 likes

Gefrustreerd? Ik snap niet zo goed waarom ik dat zou zijn?

En dit noem jij niet gefrustreerd?

1 like

Ik voel me erg aangesproken, correct me if I’m wrong :sweat_smile:

In mijn geval kan ik me eigenlijk wel voorstellen dat je dacht ā€˜dat is het punt niet’ en dat het irritant was. Het is wel waar wat ik zei maar mocht je mijn voorbeeld bedoelen ben ik het met je eens dat het misschien niet het perfecte moment was voor die mening.

Een woke wappie ben ik dan niet, heb gewoon meer respect voor vrouwen dan die specifieke garage. Maakt me geen wappie, maakt me gewoon fatsoenlijk. Of ik dat in die situatie had moeten uiten is een tweede.

3 likes

Zijn woke en wappie eigenlijk niet het tegenover gestelde.

@Evelyn het ging niet over jou vgm maar verontschuldig je nooit voor je feminisme

27 likes

Nee ik doelde niet op een bericht hier op het forum.

5 likes

Ah, daar is ie.

31 likes

Ik denk dat woke schapen de betere term is, aangezien wappies altijd met ā€˜:sheep:’ aan komen zetten. :smiling_face_with_tear:

2 likes

Misschien kunnen we defenestratie terug brengen, of op z’n minst de guillotine.

9 likes

Off off off with their heads!!!

5 likes

Het is toch overduidelijk dat ze zit te trollen?

15 likes

of mijn persoonlijke favo variant

12 likes

Omdat veel van hen irl ook beetje randje (en ver erover heen) waren misschien?

3 likes

ik ging even zoeken welke verhaallijnen er ook al weer waren (en dat als iemand die zelfs naar de glee in 3d movie is geweest) en omg

het zijn er echt veel en ze zijn echt problematic ook

18 likes

Ja echt HOE inderdaad. Weet nog dat ik het toen als tiener een fantastische inclusieve serie vond, maar eigenlijk is het extreem naar en stereotyperend. En dan nog al die backstage drama…

9 likes

Mike’s Mic heeft hier een appropiately unhinged recap van gemaakt!

7 likes

Ik vond dit ook wel een goede video: Here's What We Missed on Glee | Mic The Snare - YouTube

4 likes

En dat sue met zichzelf ging trouwen en dat dat ook gewoon paste binnen het verhaal haha

9 likes

Nee ik had meteen even een linkje moeten posten maar bij deze!

Ik denk dat jij hem ook wel heel grappig vindt

3 likes