Impopulaire meningen #4

Feminist icon tbh

3 likes

Lijkt me echt kut om een moeder te hebben die jouw bevindingen en wereldbeeld afdoet als ‘woke wappie’ zijn

21 likes

Ja terwijl Pose toch ook van dezelfde maker is en ook heel inclusief is (echt inclusief) en hoge ogen gooit toch.
Die problematic artikelen, ik dacht dat een aantal van die topics bewust zo waren ingestoken

3 likes

Ja dacht ik ook hoor. Heb t niet goed gevolgd dus kan er eigenlijk niks over zeggen, maar de scenes uit dat artikel zijn toch juist om te laten zien dat die situaties problematisch zijn en mensen daar bewust van te maken? Die hele serie bestond uit uitvergrote, overdreven situaties, en het lijkt me niet waarschijnlijk dat de makers dat soort dingen goedkeuren in het normale leven, maar juist de belachelijkheid willen laten zien.

4 likes

Ik denk wel dat tijden snel veranderd zijn. Glee is veel eerder opgenomen dan Pose, en destijds waren er veel meer problematische verhaallijnen op tv. Heb juist het idee dat het sindsdien heel hard is gegaan en er steeds meer kritiek kwam.

3 likes

Disneyland lijkt mij echt de hel op aarde.

24 likes

Dan ga ik graag naar de hel :two_hearts:

14 likes

Juist, en tuurlijk is dat niet iedere keer even geslaagd of treffend maar ik heb niet echt vaak tijdens het kijken toen gedacht;
“haha leuk maak Asians belachelijk, wat goed!” (ook mijn eigen achtergrond) maar missh normaliseer je het zo wel meer? Dat is natuurlijk niet de bedoeling

3 likes

Ik ook :mouse:

9 likes

Ik vind vakantiefoto’s echt saai :confused:

23 likes
2 likes

Ik ook tenzij je hoepelt terwijl je met blote voeten loopt over lava en achterna wordt gezeten door een cheetah.

2 likes

zoekt in archief naar het jaar 2007

7 likes

Blond servies is echt verschrikkelijk lillek

37 likes

Volgens mij is het eerder een impopulaire mening (op het forum) dat ik blond servies wél leuk vind haha

19 likes

Oh haha ik had het idee dat het toch wel heel populair is (geweest)

2 likes

Ik vind kleuren zó leuk': kritiek op 'denigrerende' verkiezingsplaat van  Blond Amsterdam

:nauseated_face:

33 likes

Oh men, helemaal gekeken en nu compleet in de war; én constant WTF momenten en heul veel zin gekregen om het weer te kijken 🫢

5 likes

Maar de mokken zijn zooo chill

9 likes

Ik heb echt helemaal niets met Johnny Depp.

12 likes