Impopulaire meningen #4

Ik vind het een prima acteur, maar heb geen interesse in die hele hetze c.q. rechtszaak die nu gaande is.

Een jeugdvriendin van mij gaat er wel helemaal los op. Kijkt urenlang beeldmateriaal, raakt maar niet uitgepraat over hoe gemeen Amber Heard is (‘Wie?’ dacht ik. Maar inmiddels weet ik meer over haar dan over mijn directe buren) en deelt ook allemaal ellende daarover op social media. De ontvolg-knop was gelukkig gewillig.

Vind het echt sneuneuzen-gedrag. Ga toch wat leukers doen met je tijd. Je kent die mensen niet en val mij niet lastig met je hobby.

8 likes

Oh ja, ik heb ook een vriendin die precies zo is! Verder is ze hartstikke leuk, maar ik hoef écht niets meer over die rechtszaak te horen.

4 likes

Als ik zo’n mooi groot net nieuw gebouwd appartement zien ik soms WAAUUUUUWW wat geweldig. Maar dan is jaren 30, het voor oorlogse, wat elke geit wel weet, niet minder mooi. Love alle nieuwbouw.

3 likes

ik ben echt fan van lidl reclames

2 likes

Dat is dan gelijk minder schattig idd om iemand op z’n giechel te slaan :joy:

2 likes

Ik haat regendouches. Wil gewoon een normale douche waar ik geen moeite hoef te doen om m’n haar niet nat te maken

88 likes

En waar fatsoenlijke waterdruk op zit als je je haar wel wilt wassen

26 likes

Ik vind giechelen en een woord zoals huichelaar echt qua letters heel lelijk door de combinatie ie/ui + ch. :joy:.

Eigenlijk zouden er stortbuidouchekoppen moeten bestaan om snel en goed je haar te kunnen wassen.

Dit zal wel een impopulaire mening zijn maar van mij mogen ze een minimumleeftijd van 27 vragen voor de functie van maaltijd- of flitsbezorger. Ben het echt zat.

Een een pastelkleurige inrichting vind ik helemaal niks en dat is erg in opkomst op Instagram.

1 like

Dat kunnen regendouches ook hebben hoor! Dus dan heb je denk ik net een slechte gehad.

8 likes

Echt de kutste uitvinding ooit idd :-1:

2 likes

Hoezo?

7 likes

Ja heb ik volgens mij 1x gehad op vakantie. Dat was wel echt een chille douche. Als je nat haar wilt tenminste. Voor de rest altijd matige waterdruk

1 like

Voor mijn gevoel zijn het vooral de meest jonge bezorgers hier die echt de raarste fratsen uithalen op de fiets.

3 likes

Huh ik ben juist gek op die toyboys van dominos die je kaneelbrood komen brengen op hun scooter

42 likes

Hahahhahaha

In het buitenland ging ik ook graag achterop bij van die scooterchauffeurs van 13/14 die dan hun eigen taxi spelen voor bijna noppes

Heerlijk keihard ga je dan overal langs, die jongens hebben nul angst.

7 likes

Ja ik vind het ook kut hoe door die rechtszaak mensen nu een excuus hebben om al hun misogynie op Amber te projecteren.

Geen idee of hij haar nu wel of niet mishandeld heeft maar het klinkt in ieder geval als een heel toxic relatie waar zij alle schuld van krijgt.

15 likes

Ik vind een low rise broek wel lekker zitten, ik mis ze in de winkels.

8 likes

Nop

2 likes

Wacht, dit is een trend? Dan ga ik dat de volgende keer vertellen als bezoek vraagt of we onze gordijnen nog ooit in gaan korten. Realiteit is dat we te lui zijn, dus zeggen dat het trendy is lijkt me beter :+1:t2:

6 likes

Ik zou ander bezoek uitnodigen dat hun commentaar op je interieur voor zich houdt

27 likes