Impopulaire meningen #4

Ik vind mijn werk het allerleukste onderdeel van mijn leven dus ik zou ook als miljardair door blijven werken. Alleen dan op een lager tempo en op een tropisch eiland :desert_island:

6 likes

Ik vind die Veja sneakers echt van die net niet sneakers voor witte millennial moeders met skinny jeans en zijscheidingen

47 likes

Als geld geen rol zou spelen zou ik waarschijnlijk 32 uur gaan werken (in plaats van 40) en zo nu en dan onbetaald verlof opnemen.

Eigenlijk is m’n doel sowieso dat ik minder kan gaan werken wanneer ik dat wil (een soort FIRE light). Maar who am I kidding, ik hou van m’n vakgebied en van structuur doordeweeks dus zal echt niet snel minderen.

3 likes

Haha zit me toch af te vragen wel type je hier precies bedoelt…

6 likes

Ik voldoe aan de voorwaarden en can confirm: leuke sneakers!

11 likes

Dit gaat ook wel onder de noemer HOT! Happy, Opportunity rich, Time rich. Misschien interessant voor jou om daar eea over te lezen en luisteren.

2 likes

Dat kende ik nog niet, thanks! Ga me inlezen.

1 like

Brb even skinny jeans kopen en zwanger worden anders kan ik m’n Veja’s niet meer aan

5 likes

Haha, nou echt gewoon het type dat ik hier omschrijf. Kan helaas even geen passende foto vinden.

5 likes

Soort Michelle Bollen achtig type?

6 likes

WilvanTien 100%

16 likes

Ik heb dit ook met Vans.

3 likes

Kan dat zeiknummer van Kate Bush niet aanhoren. Zo’n zeurstem. Vond het eerder al shit dat ze best veel gedraaid werd op radio2 en nu luister ik een andere zender maar is ze daar door Stranger things ook vaak te horen. DOE NIET

7 likes

Running Up That Hill

3 likes

Ook een kutnummer maar die niet :rofl:

Meteen weer in mijn hoofd. :joy:
ā€œAnd if I only couuuld
I’d make a deaaaal with Godā€

11 likes

Godslastering deze laatste comments!

18 likes

Ik ben er laatst achter gekomen dat zijscheidingen Idd passĆ© zijn, maar mijn impopulaire mening is dat ik echt niet snap waarom? Ik vind middenscheidingen vaak echt niet veel beter staan bij heel veel mensen. Ikzelf krijg er ook echt zo’n bolle kop van als ik een middenscheiding draag, dus ik ga het toch echt niet doen ook al is het nu de ā€˜trend’ :rofl: Ben ik maar lekker een niet hip oud wijf hahaha

46 likes

Zinscheidingen zijn nu juist weer een trend icm met een pony of een lange scheiding. Althans hoorde dat vorige week bij rtl boulevard!

4 likes

Wees tegendraads en ga voor een zigzag scheiding Ć©n haarmascara. :sunglasses: parting like it’s 1998

43 likes