Impopulaire meningen #4

Huh ik ben juist gek op die toyboys van dominos die je kaneelbrood komen brengen op hun scooter

42 likes

Hahahhahaha

In het buitenland ging ik ook graag achterop bij van die scooterchauffeurs van 13/14 die dan hun eigen taxi spelen voor bijna noppes

Heerlijk keihard ga je dan overal langs, die jongens hebben nul angst.

7 likes

Ja ik vind het ook kut hoe door die rechtszaak mensen nu een excuus hebben om al hun misogynie op Amber te projecteren.

Geen idee of hij haar nu wel of niet mishandeld heeft maar het klinkt in ieder geval als een heel toxic relatie waar zij alle schuld van krijgt.

15 likes

Ik vind een low rise broek wel lekker zitten, ik mis ze in de winkels.

8 likes

Nop

2 likes

Wacht, dit is een trend? Dan ga ik dat de volgende keer vertellen als bezoek vraagt of we onze gordijnen nog ooit in gaan korten. Realiteit is dat we te lui zijn, dus zeggen dat het trendy is lijkt me beter :+1:t2:

6 likes

Ik zou ander bezoek uitnodigen dat hun commentaar op je interieur voor zich houdt

27 likes

Het zijn vooral mijn eigen ouders :smiling_face_with_tear: Ze kunnen zich ook enorm opwinden over de staat van ons gazon, wat na 2 jaar niet maaien een super leuke bloemenweide is geworden. Liever diversiteit dan stom gras, mam :+1:t2:

13 likes

Zo lelijk inderdaad! Alsof je van die polyester gordijnen van de Leen Bakker/Kwantum/Jysk etc hebt gehaald en te lui was om het strijkbandje te gebruiken.

Maar dit is projectie van mijn eigen gordijnen- en huishoud OCD. Ik kan mij ook helemaal niet voorstellen dat een goed gordijnenbedrijf blij wordt van het ophangen van te lange gordijnen. Heeft je atelier vet zijn best gedaan op die dubbele vlinderplooi in die mooie kwaliteitsstof en dan hangt de onderkant van zo’n gordijn maar wat in een hoek stofpluizen, kruimels en dierenhaar te verzamelen. Uurgh! Er vanuitgaande dat die influencers die gordijnen natuurlijk gespond krijgen.

Wat mij betreft net zo ergerlijk als een Kitkat overdwars eten.

5 likes

Ik had het nog nooit gezien, maar dit ziet er echt niet uit idd

2 likes

Haha wow dit is echt niet impopulair zo te zien. Dacht ook altijd dat ik de enige was. Ben altijd blij met een kleine douchekop in hotels. Liefst ook een oude zonder besparing. Douche dan veel lekkerder dan thuis onder m’n regendouche :grimacing:

1 like

Ik vind het heel stom als mensen klagen dat het maandag is of blij zijn dat het woensdag is ‘want dan is de week weer doormidden’.
Volgens mij moet je dan op zoek naar een nieuwe baan.

5 likes

Haha nou hier heb ik ook een scheithekel aan.

Ik snap op zich wel wat @Era zegt hoor. Ik heb overigens zelf ook geen wereldbaan. Misschien ligt mijn lat laag en ben ik snel tevreden of zijn mijn weekenden wel gewoon saai, dat kan ook.
Maar ik hoor ook vaak mensen dit zeggen terwijl ze gewoon blij zijn met hun baan en dan lijkt het net alsof ze dat zeggen omdat je dat zo hoort te vinden. Het weekend is feest en fantastisch en doordeweeks is het saai en overleven tot aan het volgende weekend.

3 likes

Ik vind mijn baan hartstikke leuk, maar ik klaag ook graag dat het maandag is of ben blij als het bijna vrijdag is. Kan toch prima allebei?

love klagen

20 likes

Ik zou het gewoon omdraaien en beseffen hoe chill je het zelf hebt/hoeveel geluk je hebt dat je een baan hebt gevonden die je leuk vindt haha. Echt niet makkelijk om daar achter te komen en dan ook nog een werkomgeving te vinden die goed bij je past dus alleen maar blij zijn dat je dat zelf wel hebt toch.

3 likes

Hier hetzelfde, heb leuk werk met leuke collega’s maar mijn vrije dagen en weekenden vind ik net even leuker. Dus ik baal soms wanneer het zondagavond is en het weekend voorbijgevlogen en ben blij als het donderdag is want dan ben ik bijna vrij. Ik ben ook niet zo iemand die zegt dat ie blijft werken als ie de loterij wint want dan stop ik direct hoe leuk mijn werk en collega’s ook zijn.

2 likes

Jullie mogen dat allemaal vinden hoor :laughing:
Ik word nu aan het twijfelen gebracht wat ik hier dan zo erg aan vind en of ik dit gevoel dan zelf nooit heb. Ik denk na even analyseren dat ik het gewoon te cliché vind ofzo, die opmerkingen daarover.
En dan vooral dat “de week is weer doormidden” of “gelukkig weer bijna weekend”. Eigenlijk is het gewoon triest dat we continu 5 dagen lang uitkijken naar 2 dagen. Voor mijn gevoel gaat er dan iets niet goed en moet dat dan veranderd worden maar misschien moet ik het gewoon accepteren. Inderdaad heel blij dat ik dat zelf niet zo voel. Maar nogmaals ik heb absoluut ook geen superleuke baan ofzo hoor.

5 likes

Misschien is het ook wel gewoon de boomers op Facebook associatie die ik erbij heb.
5acef28c07c3e964c14e71ef66d01d5e

Naja ik ga hier nog even verder over nadenken. Succes allemaal nog even en alvast een fijn weekend! :grin:

19 likes

Voor mij hetzelfde! Ik werk omdat ik geld moet hebben om te leven, ik leef niet om te werken. Er is geen enkele baan in de wereld die ik liever zou uitvoeren dan niet hoeven werken. Dus het is wel echt een moetje ja.

21 likes

Ik vind dit ook irritante opmerkingen waarbij het me vooral gaat om de houding van mensen. Tuurlijk mag je klagen, maar het werkt voor mij fijner en motiverender als het een beetje positief wordt houden. Sommige mensen blijven mijns inziens teveel hangen in het klagen.

Ik vind het een beetje in de trant van wat een collega van mijn moeder ooit zei: “Nog maar 46 maanden tot pensioen!”.

3 likes