Hahaha ik ben wel benieuwd wat je dan precies saai vind
En een hoofd
Nja tegenwoordig kan je van die 30 miljoen net je weekboodschappen betalen.
Toch zou ik dit ook doen. Ik zou me ontzettend gaan vervelen en al je vrienden/familie werken wel allemaal dus je zou alsnog een hele grote tijd alleen doorbrengen. Dus om dan toch een beetje onder de mensen te komen zou ik wel blijven werken. Niet van 07:30-17:00 maar gewoon, 3 keer een halve dag ofzo?
Ik haat mensen
Dan zou ik denk ik er eerder voor kiezen om nog wat opleidingen er naast te doen en misschien daarnaast 2 dagen werken.
Of vrijwilligerswerk
Ik werk 3 keer een ochtend (en als baby 1 is ook nog 1 middag erbij) maar ook dat is me teveel hoor, ik ben geen werkpaard en de contacten op het werk zijn me die ochtenden werken ook niet waard
Werk is voor sommige mensen ook een stuk zingeving, dus houden ze zich er daarom aan vast/willen ze het daarom behouden denk ik
Er zijn allemaal andere dingen die je kan doen om onder de mensen te komen. Plus mensen op werk zijn vaak niet de mensen die je zelf uit kiest haha.
Ja dit. Vind het al lastig m’n leven in te vullen, voelt vaak als doelloos of uitzichtloos. Maar met werken zijn iig veel dagen gevuld, heb ik afleiding en kan ik zelfs nog mensen helpen
Echt? Ik heb flink veel hobbies waar ik nu veel te weinig aan toe kom en als ik zoveel geld heb kan ik ook nog wel andere dingen bedenken om te doen, dus vervelen zou ik me zeker niet! En mocht ik me graag nuttig willen maken voor de samenleving kan ik me ook nog wel wat vrijwilligerswerk voor de geest halen dat me leuk lijkt, en er zijn ook nog wel wat studies die me heel leuk lijken.
Maar goed, ik heb geen problemen met alleen zijn / me in m’n eentje vermaken, dat scheelt ook wel denk ik.
Ik vind mijn werk het allerleukste onderdeel van mijn leven dus ik zou ook als miljardair door blijven werken. Alleen dan op een lager tempo en op een tropisch eiland
Ik vind die Veja sneakers echt van die net niet sneakers voor witte millennial moeders met skinny jeans en zijscheidingen
Als geld geen rol zou spelen zou ik waarschijnlijk 32 uur gaan werken (in plaats van 40) en zo nu en dan onbetaald verlof opnemen.
Eigenlijk is m’n doel sowieso dat ik minder kan gaan werken wanneer ik dat wil (een soort FIRE light). Maar who am I kidding, ik hou van m’n vakgebied en van structuur doordeweeks dus zal echt niet snel minderen.
Haha zit me toch af te vragen wel type je hier precies bedoelt…
Ik voldoe aan de voorwaarden en can confirm: leuke sneakers!
Dit gaat ook wel onder de noemer HOT! Happy, Opportunity rich, Time rich. Misschien interessant voor jou om daar eea over te lezen en luisteren.
Dat kende ik nog niet, thanks! Ga me inlezen.