Impopulaire meningen #4

Ok, tijd voor een poll zodat we de echte impopulaire mening kunnen achterhalen. Een phatbike (heet dat ding zo?) is:

• Afschuwelijk
  • Fantastisch

0 stemmers

3 likes

Phatfour heet ie

6 likes

Gadverredamme. Is dit een Amerikaanse fiets? Want ik kan me niet voorstellen dat je als Nederlander voor de lol een fiets zonder kettingkast en normale banden koopt. De horror!

2 likes

Nou, in Amsterdam en omgeving begin je die krengen wel te zien. Moof blijft wel dominant

3 likes

Ik heb een knaap fiets, voor mij zonder rijbewijs is het een vervanger voor een scooter.

4 likes

Gelieve met panterprint, roze zadel en gouden velgen.

3 likes

Is iedereen behalve ik opeens miljonair geworden ofzo? Zo’ n ding is niet te betalen toch? :astonished:

7 likes

Amsterdammers zijn dan ook een apart volk hĂš :stuck_out_tongue_closed_eyes:

5 likes

Je bent absoluut niet de enige!

6 likes

Ik ook haha. Ik ben sowieso nooit cool geweest dus lijkt me in mijn geval een beetje kansloos om daar nu ineens mee te willen beginnen dmv andere scheidingen en emojis :joy: (ja dit was expres )

3 likes

Wat is een gesjeesde puber?

2 likes

Een puber die minstens 30 km/pu rijdt

Sjezende puber dan denk ik

3 likes

Ik vind eerste klas reizen in de trein echt onnodig, stom en verspilling van al die ruimte :slightly_smiling_face: gewoon gelijk trekken allemaal

62 likes

Ik denk dat dit heel populair is hier. Maar vind het ook bizar dat zoiets nog bestaat in 2022, we hebben hier toch geen kastenstelsel ofzo doe ff normaal, je krijgt geen cooties van minder rijke mensen hoor

14 likes

Ja tientallen mensen hutjemutje en dan allemaal coupes waar misschien vier mensen in zitten. Zeker tijdens en ook na corona vind ik het een achterhaald idee.

10 likes

Het is voor werk wel echt heel chill, meer ruimte, maar vooral stopcontacten!

3 likes

Daar gaat het toch niet om, een klassestelsel. Dat is wel lekker overdreven gelijk (ken iig niemand die daarom 1e klasse reist)

Ik reis privĂ© tweede klasse, en voor werk eerste klasse zodat ik m’n twee uur reistijd per dag kan gebruiken om te werken. In de eerste klasse is er eigenlijk altijd plek om te zitten en in de tweede zelden-nooit. Zou het persoonlijk prima vinden om meer te betalen voor een gereserveerde zitplek en dan geen verschil meer in 1e/2e klasse.

4 likes

maar arme mensen moeten ook werken in de trein :sleepy:

14 likes

Gewoon naast de stilte en lounge coupé een kantoor coupé

4 likes