Ok, tijd voor een poll zodat we de echte impopulaire mening kunnen achterhalen. Een phatbike (heet dat ding zo?) is:
- Afschuwelijk
- Fantastisch
0 stemmers
Ok, tijd voor een poll zodat we de echte impopulaire mening kunnen achterhalen. Een phatbike (heet dat ding zo?) is:
0 stemmers
Phatfour heet ie
Gadverredamme. Is dit een Amerikaanse fiets? Want ik kan me niet voorstellen dat je als Nederlander voor de lol een fiets zonder kettingkast en normale banden koopt. De horror!
Nou, in Amsterdam en omgeving begin je die krengen wel te zien. Moof blijft wel dominant
Ik heb een knaap fiets, voor mij zonder rijbewijs is het een vervanger voor een scooter.
Gelieve met panterprint, roze zadel en gouden velgen.
Is iedereen behalve ik opeens miljonair geworden ofzo? Zoâ n ding is niet te betalen toch?
Amsterdammers zijn dan ook een apart volk hĂš
Je bent absoluut niet de enige!
Ik ook haha. Ik ben sowieso nooit cool geweest dus lijkt me in mijn geval een beetje kansloos om daar nu ineens mee te willen beginnen dmv andere scheidingen en emojis (ja dit was expres )
Wat is een gesjeesde puber?
Een puber die minstens 30 km/pu rijdt
Sjezende puber dan denk ik
Ik vind eerste klas reizen in de trein echt onnodig, stom en verspilling van al die ruimte gewoon gelijk trekken allemaal
Ik denk dat dit heel populair is hier. Maar vind het ook bizar dat zoiets nog bestaat in 2022, we hebben hier toch geen kastenstelsel ofzo doe ff normaal, je krijgt geen cooties van minder rijke mensen hoor
Ja tientallen mensen hutjemutje en dan allemaal coupes waar misschien vier mensen in zitten. Zeker tijdens en ook na corona vind ik het een achterhaald idee.
Het is voor werk wel echt heel chill, meer ruimte, maar vooral stopcontacten!
Daar gaat het toch niet om, een klassestelsel. Dat is wel lekker overdreven gelijk (ken iig niemand die daarom 1e klasse reist)
Ik reis privĂ© tweede klasse, en voor werk eerste klasse zodat ik mân twee uur reistijd per dag kan gebruiken om te werken. In de eerste klasse is er eigenlijk altijd plek om te zitten en in de tweede zelden-nooit. Zou het persoonlijk prima vinden om meer te betalen voor een gereserveerde zitplek en dan geen verschil meer in 1e/2e klasse.
maar arme mensen moeten ook werken in de trein
Gewoon naast de stilte en lounge coupé een kantoor coupé