Brb even skinny jeans kopen en zwanger worden anders kan ik m’n Veja’s niet meer aan
Haha, nou echt gewoon het type dat ik hier omschrijf. Kan helaas even geen passende foto vinden.
Soort Michelle Bollen achtig type?
WilvanTien 100%
Ik heb dit ook met Vans.
Kan dat zeiknummer van Kate Bush niet aanhoren. Zo’n zeurstem. Vond het eerder al shit dat ze best veel gedraaid werd op radio2 en nu luister ik een andere zender maar is ze daar door Stranger things ook vaak te horen. DOE NIET
Running Up That Hill
Ook een kutnummer maar die niet
Meteen weer in mijn hoofd.
“And if I only couuuld
I’d make a deaaaal with God”
Godslastering deze laatste comments!
Ik ben er laatst achter gekomen dat zijscheidingen Idd passé zijn, maar mijn impopulaire mening is dat ik echt niet snap waarom? Ik vind middenscheidingen vaak echt niet veel beter staan bij heel veel mensen. Ikzelf krijg er ook echt zo’n bolle kop van als ik een middenscheiding draag, dus ik ga het toch echt niet doen ook al is het nu de ‘trend’ Ben ik maar lekker een niet hip oud wijf hahaha
Zinscheidingen zijn nu juist weer een trend icm met een pony of een lange scheiding. Althans hoorde dat vorige week bij rtl boulevard!
Wees tegendraads en ga voor een zigzag scheiding én haarmascara. parting like it’s 1998
Vlinderknipjes zijn weer in, dat staat fantastisch bij een zigzagscheiding
Nou dit. Het is vooral mooi als je een symmetrische gezicht hebt.
Nog meer godslastering: ik vind de cover van Placebo beter
Hierop inhakend: Ik vind stranger things echt niets aan. Eerste seizoen met veel moeite gekeken, en nadien bij het tweede echt afgehaakt. Ik heb dat wel vaker met van die gehypte (netflix)series…
Het tweede seizoen was ook mehhhhh,’kwam ik amper doorheen.
Seizoen 3 is veeeel beter dan 1 en 2 vind ik
Nou dat is dus nog iets wat ik niet begrijp, stug blijven door kijken naar een serie waar je amper doorheen komt Ik ga écht geen twee seizoenen van een serie kijken in de hoop dat het derde seizoen beter is. Maar heb de indruk dat dit ook impopulair is. Dit is trouwens niet specifiek naar jou gericht hoor, ik moet er nu gewoon weer aan denken.
Nee snap ik; maar ik heb het over een periode van 5 jaar gezien ofzo
Seizoen 1 gewoon gezien, vond het mehhh, seizoen 2 toen een kans gegeven en in die periode moest ik veel in bussen zitten dus offline maar gekeken uit verveling en toen hoorde ik positieve dingen over 3 en het dit jaar een kans gegeven.
Doe normaal ook nooit aan stug doorkijken, echt respect voor de mensen die de walking dead of gossip girl helemaal gezien hebben.