Je kan iets wat heel veel mensen leuk vinden gewoon niet leuk vinden, is niks raars aan is gewoon smaak.
Ik heb dat met Marvel. Ik ga nog liever 24 uur lang in een mierennest liggen.
Sowieso mensen die zich altijd persoonlijk aangevallen voelen als iemand anders iets āpopulairsā, waar jij fan van bent, niet leuk vindt. Lekker boeiend toch als iemand anders geen smaak heeft
Wie voelt zich nou persoonlijk aangevallen als je het moet hebben over geen smaak hebben ipv een andere smaak hebben?
Ik zet in dat geval doorgaans dan maar de Placebo cover op. Dat is een soort EMDR therapie, specifiek om de herinnering aan the OG Running up that Hill wat milder te maken.
Ik heb een zus die enkele jaren ouder is dan ik en graag met Kate Bush meezong. Met haar gebrek aan zangkunst heeft ze ook voorgoed āLet it Beā van the Beatles voor mij verpest. Verder houd ik wel van haar.
Jij blijkbaar!
Nee.
Ik vind ambitie een hele onaantrekkelijke eigenschap en vind het vermoeiend met mensen om te gaan die heel erg carriĆØre gericht zijn.
Ik heb echt 0 ambitie en zolang ik onafhankelijk ben van een man, mijn vreten, huur, af en toe iets leuks en leuke kleding kan betalen vind ik het helemaal prima.
is al best ambitieus hoor voor een loser millennial VROUW ook nog
Volgens mij is dat meer een populaire mening hier op dit forum
Dat onafhankelijk zijn van een man vind ik nog te vaak zo niet vanzelfsprekend, dat ik dit nog best ambitieus vind.
Dat is voor de gemiddelde Nederlandse vrouw niet weggelegd, hoor. Dus best knap
Die Birkenstock klompen vind ik echt heel lelijk.
Afgezien van in het ziekenhuis zou ik ook niet weten waar je ze zou dragen
Haha ik wou dit ook komen posten. Ik snap t nut van zon dichte instapper ook niet. Ja behalve voor even je vuilnis wegzetten of je hond uitlaten.
Gewoon voor swag
Tuurlijk, geef de hond maar weer de schuld
De fotoās waarop Taemin die harige schoenen die hierboven staan draagt heb ik permanent op mān netvlies staan
Ewl noooo whyyy?! Dit is nog erger dan JYP in een plastic broek.
Kennelijk droeg hij ze vaak?
Ja, heel vaak! Er waren ook fans die de schoenen namaakten omdat die Gucciās te duur zijn haha
Nee is hahaha en
is hihi en hihi⦠ik ga het niet eens hebben over hihi.