Impopulaire meningen #4

Je kan iets wat heel veel mensen leuk vinden gewoon niet leuk vinden, is niks raars aan is gewoon smaak.
Ik heb dat met Marvel. Ik ga nog liever 24 uur lang in een mierennest liggen.

27 likes

Sowieso mensen die zich altijd persoonlijk aangevallen voelen als iemand anders iets ā€˜populairs’, waar jij fan van bent, niet leuk vindt. :laughing: Lekker boeiend toch als iemand anders geen smaak heeft

9 likes

Wie voelt zich nou persoonlijk aangevallen als je het moet hebben over geen smaak hebben ipv een andere smaak hebben?

9 likes

Ik zet in dat geval doorgaans dan maar de Placebo cover op. Dat is een soort EMDR therapie, specifiek om de herinnering aan the OG Running up that Hill wat milder te maken.

Ik heb een zus die enkele jaren ouder is dan ik en graag met Kate Bush meezong. Met haar gebrek aan zangkunst heeft ze ook voorgoed ā€˜Let it Be’ van the Beatles voor mij verpest. Verder houd ik wel van haar.

Jij blijkbaar!

5 likes

Nee.

3 likes

Ik vind ambitie een hele onaantrekkelijke eigenschap en vind het vermoeiend met mensen om te gaan die heel erg carriĆØre gericht zijn.

Ik heb echt 0 ambitie en zolang ik onafhankelijk ben van een man, mijn vreten, huur, af en toe iets leuks en leuke kleding kan betalen vind ik het helemaal prima.

80 likes

is al best ambitieus hoor voor een loser millennial VROUW ook nog

10 likes

Volgens mij is dat meer een populaire mening hier op dit forum

1 like

Dat onafhankelijk zijn van een man vind ik nog te vaak zo niet vanzelfsprekend, dat ik dit nog best ambitieus vind.

2 likes

Dat is voor de gemiddelde Nederlandse vrouw niet weggelegd, hoor. Dus best knap :wink:

5 likes

Die Birkenstock klompen vind ik echt heel lelijk.

47 likes

Afgezien van in het ziekenhuis zou ik ook niet weten waar je ze zou dragen :thinking:

3 likes

Haha ik wou dit ook komen posten. Ik snap t nut van zon dichte instapper ook niet. Ja behalve voor even je vuilnis wegzetten of je hond uitlaten.

6 likes

Gewoon voor swag

9 likes

Tuurlijk, geef de hond maar weer de schuld

6 likes

De foto’s waarop Taemin die harige schoenen die hierboven staan draagt heb ik permanent op m’n netvlies staan

2 likes

Ewl noooo whyyy?! Dit is nog erger dan JYP in een plastic broek.

Kennelijk droeg hij ze vaak?

3 likes

Ja, heel vaak! Er waren ook fans die de schoenen namaakten omdat die Gucci’s te duur zijn haha

7 likes

Nee :joy: is hahaha en :speak_no_evil: is hihi en hihi… ik ga het niet eens hebben over hihi.

16 likes