Ik heb een poosje gebruikt als een Gen Zâer maar ik vond het toch wat gĂȘnant om me jonger uit te gaan drukken dus nu
ik er weer op los.
Ik weet niet of je dat ook bedoelt, maar ik ken vooral mannen die deze gebruiken.
Ohh, is Gen Z- taal voor
?
Ik moet wel een beetje bijblijven .
Ja maar boeien, je doet toch nooit helemaal goed mee dus je kan net zo goed blijven gebruiken. Anders ben je zoân millennial die net de plank mislaat
Ja ik ga het millennial zijn maar gewoon ownen. Snap de logica achter ook totaal niet.
Ik kan de wereld nu al niet meer bijhouden potdommeđ.
Het wordt alleen maar erger schijnbaar
Ik las ooit dit artikel:
Ging volgens mij dus over de . Tijdje niet gebruikt. Maar nu heb ik mijn inner-boomer omarmd.
Hoewel mijn persoonlijke favoriet blijft.
Dat doodshoofdje is âim deadâ alsin ik lach me dood.
Dit is alweer even geleden maar wil toch nog even zeggen dat dit juist zo leuk is! Misschien is dat mijn impopulaire mening: ik vind het helemaal niet leuk om mensen zelf uit te kiezen. Ik leun lekker lui achterover en zie wel welke mensen het leven mij toewerpt . Ik vermaak me prima met mensen die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben.
Ik vind 't altijd zo stom als volwassenen hun kind hun â(beste) vriend/ vriendinâ noemen. Nee, het is je kind, dat is iets heel anders.
Ik vind het fantastisch hahaha, maar ik dacht juist dat ik de enige daarin zou zijn
Elke gesjeesde puber die ik zie (en de oudjes die hip willen zijn) rijden erop. De trappen zitten er alleen als een soort accessoire erop.
Ok, tijd voor een poll zodat we de echte impopulaire mening kunnen achterhalen. Een phatbike (heet dat ding zo?) is:
- Afschuwelijk
- Fantastisch
0 stemmers
Phatfour heet ie
Gadverredamme. Is dit een Amerikaanse fiets? Want ik kan me niet voorstellen dat je als Nederlander voor de lol een fiets zonder kettingkast en normale banden koopt. De horror!
Nou, in Amsterdam en omgeving begin je die krengen wel te zien. Moof blijft wel dominant
Ik heb een knaap fiets, voor mij zonder rijbewijs is het een vervanger voor een scooter.
Gelieve met panterprint, roze zadel en gouden velgen.
Is iedereen behalve ik opeens miljonair geworden ofzo? Zoâ n ding is niet te betalen toch?