Impopulaire meningen #4

Ik heb een poosje :skull::sob: gebruikt als een Gen Z’er maar ik vond het toch wat gĂȘnant om me jonger uit te gaan drukken dus nu :joy::joy: ik er weer op los.

29 likes

Ik weet niet of je dat ook bedoelt, maar ik ken vooral mannen die deze gebruiken.

2 likes

Ohh, :skull::sob: is Gen Z- taal voor :joy:?

Ik moet wel een beetje bijblijven :older_woman:t2:.

4 likes

Ja maar boeien, je doet toch nooit helemaal goed mee dus je kan net zo goed :joy: blijven gebruiken. Anders ben je zo’n millennial die net de plank mislaat

5 likes

Ja ik ga het millennial zijn maar gewoon ownen. Snap de logica achter :skull::sob: ook totaal niet.

Ik kan de wereld nu al niet meer bijhouden potdomme😭.

5 likes

Het wordt alleen maar erger schijnbaar

6 likes

Ik las ooit dit artikel:

Ging volgens mij dus over de :joy:. Tijdje niet gebruikt. Maar nu heb ik mijn inner-boomer omarmd.

Hoewel :sweat_smile: mijn persoonlijke favoriet blijft.

5 likes

Dat doodshoofdje is “im dead” alsin ik lach me dood.

3 likes

Dit is alweer even geleden maar wil toch nog even zeggen dat dit juist zo leuk is! Misschien is dat mijn impopulaire mening: ik vind het helemaal niet leuk om mensen zelf uit te kiezen. Ik leun lekker lui achterover en zie wel welke mensen het leven mij toewerpt :joy:. Ik vermaak me prima met mensen die ik zelf nooit uitgekozen zou hebben.

17 likes

Ik vind 't altijd zo stom als volwassenen hun kind hun ‘(beste) vriend/ vriendin’ noemen. Nee, het is je kind, dat is iets heel anders.

30 likes

Ik begin oud te worden, want ik vind dit echt een afschuwelijke lelijke fiets:

31 likes

Ik vind het fantastisch hahaha, maar ik dacht juist dat ik de enige daarin zou zijn :tipping_hand_woman:t3:

4 likes

Elke gesjeesde puber die ik zie (en de oudjes die hip willen zijn) rijden erop. De trappen zitten er alleen als een soort accessoire erop.

1 like

Ok, tijd voor een poll zodat we de echte impopulaire mening kunnen achterhalen. Een phatbike (heet dat ding zo?) is:

• Afschuwelijk
  • Fantastisch

0 stemmers

3 likes

Phatfour heet ie

6 likes

Gadverredamme. Is dit een Amerikaanse fiets? Want ik kan me niet voorstellen dat je als Nederlander voor de lol een fiets zonder kettingkast en normale banden koopt. De horror!

2 likes

Nou, in Amsterdam en omgeving begin je die krengen wel te zien. Moof blijft wel dominant

3 likes

Ik heb een knaap fiets, voor mij zonder rijbewijs is het een vervanger voor een scooter.

4 likes

Gelieve met panterprint, roze zadel en gouden velgen.

3 likes

Is iedereen behalve ik opeens miljonair geworden ofzo? Zo’ n ding is niet te betalen toch? :astonished:

7 likes