Impopulaire meningen #4

afbeelding

4 likes

Daar sta ik ook zeker voor open! Roze chanel zou toepasselijk zijn vind ik

5 likes

haha JA.

Nee ik heb een vriendin die ook zegt ik wil geen babyshower, en ik twijfel of ze dan bijvoorbeeld zoiets wel leuk zou vinden.

Nou dit maakt het lastig, dat IS dan toch gewoon de babyshower? Als iemand zegt: ‘Ik wil geen babyshower’, zou ik dat opvatten als ook geen terras oid want dan wil je het dus wel haha. Een shower kan zoveel dingen zijn.

5 likes

Organiseer een dadchelor (ja ja afgeleid van bachelor, heel slecht ik weet het) voor hem! Heeft een vriend van mij gehad 🥸

2 likes

Dadchelor wtf
QV5vp1BYenfCE

25 likes

Ik heb er ook en die zet ik via de app aan als ik weg ben, kun je dat niet doen? Dan heb je er zelf geen last van :wink:

1 like

Een vriendin van mij wilde inderdaad geen babyshower met mensen die achter de bank vandaan springen, alles in roze of blauw, baby quizen en spelletjes waar niemand op zit te wachten etc. Dus die hebben we met een groepje mee uit eten genomen en na afloop een mand met cadeautjes mee gegeven zodat ze die thuis met haar vriend op haar gemakje kon uitpakken. Dat vond ze gelukkig wel erg leuk en was ze heel blij mee.

3 likes

Over vrijgezellenfeesten met penissen gesproken:

Van Queen of Jetlags

14 likes

Omg wat erg

3 likes

:nauseated_face:

2 likes

Wat tenenkrommend

1 like

Impopulaire mening, maar geweldig dit :joy:

19 likes

afhankelijk van de penis lijkt me

19 likes

Sowieso als ze nu een monogame relatie hebben moet ze het nu ook al met dezelfde piemel doen. Het is niet alsof ze nu elke week een ander heeft naast haar relatie (ga ik maar even vanuit) en dan ineens ooh ik ben getrouwd nou jammer voor mij

8 likes

Ga je deze grap nou echt zo serieus nemen?

Het hoeft je humor niet te zijn, het is ook mijn humor niet, maar het blijft toch nog steeds een grapje?

39 likes

Soms kan ik, als iemand ontzettend zit te zeuren over kinderen bijvoorbeeld, het niet laten om te denken: had ze dan niet genomen als het elke dag zo’n last is voor je. Oke, dat weet je van tevoren niet, maar neem dan geen 2e ofzo.

15 likes

Eens, ben echt blij dat ik moet werken vandaag :sweat_smile:

Kinderen neem je niet

2 likes

Ja Henk, maar ik heb nu eenmaal even voor het woord nemen gekozen om te schrijven.

22 likes