Impopulaire meningen #4

Eens, ben echt blij dat ik moet werken vandaag :sweat_smile:

Kinderen neem je niet

2 likes

Ja Henk, maar ik heb nu eenmaal even voor het woord nemen gekozen om te schrijven.

22 likes

Haha nee dat zal wat zijn! :joy: wordt flink proppen.

Ik vind het supergoed dat er tegenwoordig minder een taboe lijkt te heersen over eerlijkheid omtrent het ouderschap, maar als iemand die bewust nog geen ouder is deel ik @Steady’s mening wel enigszins. Het ligt misschien aan mijn bubbel, maar sommige ouders die ik op sociale media volg lijken van #KeepingItReal hun merk te hebben gemaakt, en dat houdt constant zware of stomme dingen die bij het ouderschap horen delen in. Persoonlijk heb ik daar niet zoveel sympathie voor.

Ik denk overigens niet dat dit een impopulaire mening is, want mensen die te veel zeuren over wat dan ook (vooral wanneer het over hun eigen keuzes gaat) vindt niemand leuk. Sommige mensen bereiken de grens van wat te veel is gewoon sneller bij bepaalde onderwerpen, ik denk dat ouderschap daar voor velen één van is.

14 likes

Ik snap niks van de populariteit van de Ligne Roset Togo. Sowieso hou ik niet echt van meubels zonder pootjes, maar ik vind dit ook echt echt de Jabba de Hutt onder de designbanken / fauteuils.
afbeelding

60 likes

Dit is echt wanstaltig

4 likes

Haha het lijkt net alsof hij dit gezicht trekt: :confounded:

5 likes

Oké maar misschien iets om over na te denken om dit woord in deze context niet meer te gebruiken. Je neemt ze niet. Je mag hopen dat het lukt om een kindje te krijgen.

1 like

Wat een prachtig stukje proza Gato. Move over Daphne Deckers.

15 likes

Vind deze dingen altijd op een larf lijken

3 likes

Nou, maar daar is mijn mening dus wel op gebaseerd. Net zoals @anon28710462 zegt, ik volg een aantal moeders op social media en die kids zijn vaak gewoon terror. En daar wordt dan continu over gezeurd/geklaagd. Wat ieders goed recht is trouwens! Maar soms na de zoveelste story denk ik dan wel: ja, was dan niet voor een 2e gegaan als nummer 1 je al compleet sloopt.

@Foxyfoxtrot ik heb er niet zo bewust over nagedacht over het krijgen/nemen idee. Misschien omdat wij ook totaal geen kinderwens hebben, denk ik daar niet zo diep over na.

1 like

Impopulaire mening: ik heb liever deze bang dan zo’n standaard grijs hoekgeval.

5 likes

Correct.

Dit is net zo’n basic kleur als wat je in die VT Wonen blaadjes/shows ziet :nauseated_face:

Ze staan bijna altijd in mooie interieurs (niet gek ook voor 2/3000 per zitplek) en dan vind ik ze niet zo opvallend. Maar ik zag gisteren een grijs exemplaar bij een van de personages uit Dertigers en daar vond ik het echt net een veredelde Fatboy. Het lijkt me ook niet zo lekker zitten, maar misschien is dat juist de reden van de populariteit, geen idee.

3 likes

Dit is net de sorteerhoed

8 likes

Ik vind nemen echt prima in deze context, snap het probleem niet zo. Krijgen insinueert dat het nooit een keuze is en het van hogerhand bepaalt wordt, dat zie ik niet zo. Tenzij nemen door mensen die vruchtbaarheidsproblemen hebben echt als heel problematisch ervaren wordt, maar dat weet ik niet.

4 likes

Om precies dat laatste geef ik het inderdaad aan. Mijn persoonlijke ervaring is dat mensen met vruchtbaarheidsproblemen het inderdaad als vervelend/moeilijk/kwetsend kunnen ervaren.

2 likes

De post babymoon bestaat ook nog!!! Jeetje ga het meteen doorgeven aan mn vriend. Ook van tiffany

1 like