Impopulaire meningen #4

Ik vind techno echt kut en ik snap de populariteit ook totaal niet. Daarnaast denk ik dat een groot gedeelte van de techno festivalgangers vooral gaat omdat ze het cool vinden en ze daar drugs kunnen gebruiken. Mijn beste vriendin is echt de meest basic white girl ever (no shade, ik ook hoor) en antwoordde laatst op de vraag wat haar favoriete muziek was “techno”. En in dacht echt bij mezelf: meit loop niet zo interssant te doen opeens, dat kan je ook alleen maar waarderen wanneer je een een x-aantal pillen in je mik hebt

Met hardcore heb ik ook totaal niks en snap ik ook echt niet dat je daar uren in kan staan, maar ik vind hardcore liefhebbers dan bijvoorbeeld veel authentieker

43 likes

Ohhh je vriendin is echt een :sparkles: technovlinder :sparkles: :butterfly:

:face_vomiting:

7 likes

Eigenlijk is dat met alles zo toch? Ik heb het gevoel dat we op deze wereld niet alleen letterlijk maar ook figuurlijk in rondjes gaan. Eke ontwikkeling die er is levert steeds dezelfde soorten reacties op, maar dan in andere contexten: de ene keer de gabbers, de andere keer techno. En met grotere maatschappelijke dingen is het precies zo.

En toch denken we elke keer dat wij authentiek zijn, terwijl hele generaties voor ons dezelfde soort discussies hebben gevoerd :sweat_smile:.

8 likes

Helaas wel, de horror low rise jeans krijgen we ook maar niet verbannen😭

8 likes

Hahaha deze look is zo erg. Maar de film wordt gemaakt door Greta Gerwig dus ik ben op zich nog wel benieuwd!

Maar ik vind Ryan Gosling ook niks. Ik vind sowieso blonde mannen zelden aantrekkelijk eigenlijk…

12 likes

Ik heb ook echt helemaal niets met blonde mannen, word daar gewoon echt niet warm van. Blonde kinderen vind ik vaak ook irritanter dan kinderen met een andere haarkleur :sweat_smile:

24 likes

Dat vind ik ook haha. Sowieso hebben blonde kinderen een hogere kans om een RGK te zijn

11 likes

Wat grappig, hier heb ik totaal niet over nagedacht! Ik denk dat ik te jong was om de hoogtij dagen van hardcore bewust mee te krijgen maar ik geloof je meteen!

2 likes

Hahaha ja.

Vier jaar promotieonderzoek en mijn conclusie is dat blond haar voor vrouwen is (en voor de gays). Sorry not sorry

13 likes

Blonde kinderen kunnen ook meisjes zijn

2 likes

Daarom schreef ik ook vrouwen

3 likes

Ik vind boontjes uit blik lekkerder dan verse boontjes.

17 likes

Ik snap echt wel wat mensen bedoelen en kan ergens de irritatie ook begrijpen maar toch bekruipt me ook een gevoel van vrouwonvriendelijk en dat ik denk joe laat vrouwen zich lekker mooi maken, blij met zichzelf zijn en ook vanuit dat oogpunt naar feestjes gaan. Dat betekent ook helemaal niet dat ze niet van de muziek kunnen genieten. Ik krijg hier soms ook een beetje de vibe van bandshirts en die guys die dan zeggen: noem 20 nummers!!! En denk dus niet dat er zo over mannen wordt gepraat.

En ben gewoon algemeen voor vrouwen die vrouwen steunen.

31 likes

Jaaa ik ook!
Ik vind van die fruitcupjes waar alle fruitsoorten naar elkaar smaken ook zo lekker. Maar dat moet misschien in het vies-lekker topic :smiley:

4 likes

Bedoel je jam in een klein kuipje zoals je in hotels krijgt? Of wat is een fruitcupje?

Een cupje ( klein plastic bakje) met allemaal verschillende stukjes fruit erin

4 likes

Dit doet me denken aan vroeger, bij mn oom en tante aten ze altijd bonen uit blik en als ik kwam eten, haalden ze speciaal voor mij verse omdat ik uit blik echt niet wegkrijg. Net als mn moeder overigens, dus mn tante was het gelukkig gewend van dr zus, haha.

2 likes

Dit ja @ellegirltalk

4 likes

Deze dingen

7 likes

Ik heb dit echt nog nooit in mijn leven gezien

13 likes