Impopulaire meningen #4

Ik vind boontjes uit blik lekkerder dan verse boontjes.

17 likes

Ik snap echt wel wat mensen bedoelen en kan ergens de irritatie ook begrijpen maar toch bekruipt me ook een gevoel van vrouwonvriendelijk en dat ik denk joe laat vrouwen zich lekker mooi maken, blij met zichzelf zijn en ook vanuit dat oogpunt naar feestjes gaan. Dat betekent ook helemaal niet dat ze niet van de muziek kunnen genieten. Ik krijg hier soms ook een beetje de vibe van bandshirts en die guys die dan zeggen: noem 20 nummers!!! En denk dus niet dat er zo over mannen wordt gepraat.

En ben gewoon algemeen voor vrouwen die vrouwen steunen.

31 likes

Jaaa ik ook!
Ik vind van die fruitcupjes waar alle fruitsoorten naar elkaar smaken ook zo lekker. Maar dat moet misschien in het vies-lekker topic :smiley:

4 likes

Bedoel je jam in een klein kuipje zoals je in hotels krijgt? Of wat is een fruitcupje?

Een cupje ( klein plastic bakje) met allemaal verschillende stukjes fruit erin

4 likes

Dit doet me denken aan vroeger, bij mn oom en tante aten ze altijd bonen uit blik en als ik kwam eten, haalden ze speciaal voor mij verse omdat ik uit blik echt niet wegkrijg. Net als mn moeder overigens, dus mn tante was het gelukkig gewend van dr zus, haha.

2 likes

Dit ja @ellegirltalk

4 likes

Deze dingen

7 likes

Ik heb dit echt nog nooit in mijn leven gezien

13 likes

Grown in Argentina, packed in Thailand, leve de globalisefing zeker? :smiling_face_with_tear:

16 likes

Wilde precies hetzelfde zeggen!
Ik dacht door @Soy.peor dat die kant en klaar gesneden fruit bakjes van de supermarkt bedoeld werden.

3 likes

Haha ja ik ook!

3 likes

🫠

6 likes

Ik vind het echt irritant dat iedereen maar denkt overal recht op te hebben ipv te snappen dat het privilege is en je al blij mag zijn met alles wat je wel mag, kan en krijgt.

Nu ook weer met die gecancelde vluchten op Schiphol door personeels tekort en maximale capaciteit. Tuurlijk is het super kut als het net jou treft, dat snap ik. Maar dat hele rechtszaken gedoe, gecompenseerd willen worden en dat gezeik. Ga er dan zelf staan werken als je zo nodig moet. Als er geen mensen zijn om jouw vakantie te verzorgen, houd het gewoon OP.

Ik verheug me nu al op de reacties als we ooit reisrestricties vanwege het klimaat krijgen (God mag het hopen). Dan gaat natuurlijk iedereen schreeuwen alsof hen recht op zuurstof is afgenomen.

31 likes

Ja helemaal eens! In dit specifieke geval inderdaad wel wat @kali zegt, maar ik vind ook over het algemeen dat we een stelletje zeikerds zijn met z’n allen en wel eens iets meer mogen waarderen hoe goed we het hebben hier. :older_woman:t2:

Rutte en co zijn wel hard bezig om alles kapot te maken, maar dat terzijde.

10 likes

Ja ik vind dat een KLM bijvoorbeeld best hun staatssteun had kunnen gebruiken voor een betere service voor hun klanten en veel betere arbeidsomstandigheden (zowel loon als werkdruk) voor hun personeel

in plaats van

FUCKING BONUSSEN VOOR HUN BAZEN

60 likes

Ik vind die bonus voor Ben Smith ook echt achterlijk en ontzettend asociaal, maar dat is van het moederbedrijf Air France KLM he. Niet KLM zelf. Elbers (de CEO van KLM) had juist zijn bonussen afgestaan en salaris ingeleverd.

4 likes

Oh ok van de precieze geldstromen ben ik niet goed op de hoogte.

Maar iig is het volgens mij een miljoenenbedrijf waar ook een Elbers meer verantwoordelijkheid kan dragen dan een symbolische ā€œlast meedragenā€ die lagere niveaus altijd veel meer voelen.

1 like

Ja eens! Vind hoe die Schiphol CEO zich gedraagt ook echt belachelijk

4 likes

Ja maar was dat niet pas nƔdat er ophef over was ontstaan? Omdat ze staatssteun kregen ivm corona maar wel hem een flinke bonus wilde geven

1 like