Van die meiden die hun gezicht vol smeren met glitter of vol plakken met steentjes als ze naar een festival gaan. Why?!
Hahah momenteel zit ik nog steeds onder de glitters van het feestje van gisteren! Daar waren mensen aanwezig die het voor je opplakten
Omdat het me fantastisch staat.
Waarom niet! Haha zo zuur
Hahaha duidelijk een impopulaire mening dus helemaal prima natuurlijk voor de mensen die het wel leuk vinden!
Alleen die plaksteentjes blijven bij mij niet zitten, die zweet ik er af
Wimperlijm?
De glitterjurk van Marilyn Monroe kunnen we niet meer dragen dus dan maar glitters op je gezicht!!
Doet me denken aan de Swarovski glitter tattoes van vroeger!
Ik haat buxussen die in een bepaalde vorm zijn gesnoeid (bv rond of als in een gummybeee, iig alles behalve in de vorm van een heg).
Bij luisterboeken vind ik de stem belangrijker dan de inhoud. Boeken die ik graag wil lezen (zoals de nieuwe van Aafke Romeijn) luister ik niet als de stem ook maar een beetje irriteert.
Is dat impopulair? Ik kan er ook niet tegen als de stem irritant is. Ik had een keer dat een boek was ingesproken door een oma ofzo, ik trok dat nog geen minuut
Ik luister wel Gordons boek, want die stem is chill. Net als Patty’s boek. Totaal niet mijn interesse.
Hahaha wat heerlijk hoe droog deze mening is tussen de rest.
Welke vorm haat je het meest?
Ik vind dit altijd van die gek geformuleerde zinnen. Je stelt een vraag maar waar waarschijnlijk weet je de why wel maar vind je het gewoon kut en/of lelijk. Want over het algemeen doen mensen zoiets omdat ze zich dan feestelijk en mooi voelen. Zoals heel veel kleding, haar of whatever (naast gewoon comfort en chill natuurlijk) Je kan ook gewoon zeggen joe ik vind het niet mooi of hou er niet van.
Ik krijg bij de anti glitter beweging overigens ook altijd een sterke pick me girl vibe, van onee hoor ik ben niet zoals andere vrouwen die van glitters en bling houden. Prima als je het zelf niet wilt en lelijk vindt maar laten we andere vrouwen hier niet telkens op veroordelen.
En verder sluit ik me aan bij @anon50301661 hahaha
Of gewoon niet want boeien
Elektrische fietsen mogen wat mij betreft uit het park geweerd worden
Of zelfs van het fietspad
Het lijkt ook alsof die mensen gewoon WEIGEREN te remmen en overal doorheen moeten sjeezen, rij ff voorzichtig
Ja precies, ik had een tijd terug ook van die boomers die in m’n wiel gingen rijden omdat ze per se hun snelheid wilde aanhouden
Ik werd vanmorgen twee km achtervolgd door een kerel op een normale fiets die het gewoon niet kon verkroppen dat ik m ingehaald had. Had ik de hele tijd zo’n briesend paard in m’n nek. En elke keer bij het stoplicht stond hij dan weer triomfantelijk naast me. Maar na twee km was hij op hahah, sukkel.